Vaag iets bij het gezicht van zoontje....wat is het?

Plaats hier je Filmpjes,
Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Vaag iets bij het gezicht van zoontje....wat is het?

Bericht door Barbara76 » 16-12-2011 23:40

Afbeelding

Afbeelding

Hier heb ik nog 2 foto's van mijn zoontje en er staat bij de ene foto een beetje vaag beeld op zijn gezicht en bij de andere op zijn borst wat zou dit kunnen zijn?
Wij hebben nl al langer het idee dat hij vaker dingen ziet die niet alle mensen kunnen zien nl.

Hoop op reactie...

Groetjes barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 20-12-2011 23:35

Sorry Barbara ik zie niet wat je bedoeld met vage beelden. Ik voel wel een beetje onrust als ik naar de foto kijk, alsof hij aan het dromen is.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 21-12-2011 21:49

De foto is niet helemaal zuiver Barbara!

Maar er is verder niets op te zien,wat energieën betreft...naar mijn idee ligt je zoontje hier ook heerlijk te slapen...kijk eens naar zijn handjes....heel ontspannen..

Liefs X
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 22-12-2011 11:01

Hoi hoi.....

Ik wet verder ook niet wat het is maar de lens was schoon....naar mijn weten maar het kan natuurlijk altijd dat er toch wat op zat...
In elke geval bedankt voor de reacties

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 22-12-2011 11:13

Misschien dat iemand anders wel iets ziet, maar ik zie alleen een scherpe foto.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 22-12-2011 11:19

Hoi....

Ja ik denk ook dat het een zuivere foto is daarom vind ik die "mist" plekken bij zijn gezicht en borst vreemd..

Groet,

Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 25-12-2011 17:40

ik zie inderdaad ook een waas op de foto lijkt alsof er bij een gedeelte een filter is gebruikt mijn gevoel is dat het alleen dus geen entiteit of zo is maar ja wie ben ik berdien geloof ik

ja kan maar zo dat je kindjuuh dingen ziet ik zou het dan gewoon maar eens vragen
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 25-12-2011 21:42

Hoi Berdien,

Ik heb het ook aan hem gevraagd en hij zegt zelf dat hij elke keer een man ziet en die krast op zijn vloer....zie andere foto....

We hebben een soort van foto boek gemaakt met allemaal foto's erin van mij van vroeger, van me man enz enz....maar ook van mijn vader en die is er al 18 jaar niet meer....
Dus die heeft hij nooit gekend....toch wijst hij die man aan als de meneer die krast....
Het gekke is...ik woonde toen op Goeree Overflakkee en nu in Zoetermeer....en hij is hier nooit geweest.....

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 29-01-2012 12:36

Ik voel niet iets bijzonders bij de foto's.
Geen energieën of zo.

Wel voel ik dat je een zoontje hebt die heel open wil zijn, maar soms moeite met het uiten van dat wat hij werkelijk voelt.
Een jongetje dat het goed wil doen en als het hem niet lukt om iets duidelijk te maken, gauw tranen in zijn ogen heeft.
Hij kan wel eens wat boos reageren, maar is in zijn hart een heel lief kind.
Hij is gek op 'buiten zijn'.
In de weer met van alles en nog wat.
Toen hij kleiner was, reed hij toen op zo'n soort plastic traktortje?
En in de weer met zand en schepjes?
Van de ene plek naar de andere plek brengen, omdat hij daar iets aan het bouwen was waar 'iets' in woonde?
Pratend in zichzelf, tegen wat hij om zich heen ziet?
Een jongetje die met andere kinderen goed kan opschieten.
Het wel lekker vindt om dingen te regelen, zeker in spel, omdat hij zoveel fantasie heeft.
Maar ook een kind dat heel erg behoefte heeft aan zekerheid, aan regeltjes die hij begrijpt, die de omgeving voor hem veilig maakt.

Kun je hier iets mee?
Groetjes Lightcatcher

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 31-01-2012 21:54

Hoi Lightcatcher,

Ik ben er helemaal stil van het klopt helemaal....
En die zekerheid wat je schrijft....dat is echt zo....hij zit nu op speciaal onderwijs omdat ze denken dat hij iets mankeert....maar wij denken dat hij niets mankeert.....
Maar we weten ondertussen wel dat hij dingen ziet en hoort.....

Het is zo jammer dat een kind dan bijna gelijk de stempel autist krijgt......maar ze weten daar ook niet wat hij heeft en de onderzoeken gaan maar door en door....
Een vriendin van me heeft hem geprobeerd te healen maar daar is en sterkere healing voor nodig zegt ze...... zodat hij wat meer rust krijgt en leert dingen af te sluiten zodat hij op school zijn werkjes af kan maken.......nu hoort en ziet hij van alles.....Maar weet niet of ik er goed aan doe omdat in de tijd dat zij dat deed hij nog drukker dan eerst was...alsof hij zich er tegen weerde ofzo.....ze zei ook hij wil blijven zoals hij is en heeft veel liefdes trillingen meegenomen naar de aarde.....
Hij doet ook uitspraken die dan later uitkomen enzo.......weet wanneer iemand zwanger is tenzij diegene het zelf nog nie eens weet en dat soort dingen allemaal.........
Ik geloof me kind echt....ook al is hij nog maar 5......ik heb al zo vaak aan hem getwijfeld of hij de waarheid sprak en dan kwam toch uit dat hij eerlijk tegen mij was geweest terwijl hij het dan ook eerlijk had toegegeven en ik dan toch aan hem twijfelde......dus dat doe ik niet meer......

Tuurlijk blijft het een kind en dat hou ik in gedachten.
Hartstikke bedankt voor het uitlezen......

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Plaats reactie

Terug naar “Films of Fotos van entiteiten, energieën of orbs?”