Nog eentje....

Plaats hier je Filmpjes,
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 19-01-2012 19:50

Ja dat heb ik ook gehad bij mijn maansteenje die ik naast mijn bed heb liggen. Daar komen steeds meer kleine scheurtjes in. Het hele steentje ziet er daardoor anders uit dan een half jaar geleden.

Door de aanwezigheid van het element kalium heeft de maansteen een gunstig invloed op de waterhuishouding van het lichaam en beschermt hij tegen waterzucht. Hij geeft goede resultaten bij zwaarlijvigheid, cellulitis en klachten tijdens de menopauze. Hij helpt bij alle problemen die ontstaan door een verminderde functie van de bijnieren, bij spierzwakte en chronische reuma. Hij stimuleert het functioneren van de slijmvliezen in het algemeen. Door het element aluminium heeft hij een grot invloed op de eierstokken en de teelballen. Hij ondersteunt het zenuwstelsel en heeft een positieve invloed op de pancreas, lever en nieren. Hij verbetert de bloeddoorstroming in de spieren en kan slapeloosheid voorkomen. Voorts heeft hij een zeer gunstige invloed op alle ademhalings- en longproblemen. Hij stimuleert de pijnappelklier en heeft daardoor een grote im- pact op het groeiproces.
Bron:steenbok-newage.nl

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 20-01-2012 00:11

Ik heb dat ook met mijn maansteen gehad die in mijn ring zat. Werd helemaal grauw, dof en met barstjes. Ziet er niet uit hahaha :lol:
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 20-01-2012 06:48

Wel jammer dat het er niet meer uitziet dan omdat het in een sierraad zit, maar misschien een goede reden om een nieuwe kado te vragen........dan heb jij er lekker 2 die goed voor je zorgen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 22-01-2012 23:46

Ja inderdaad Wilma. Goed plan :)
Zou ook nog eens kunnen vragen bij een juwelier of ze de steen kunnen vervangen...
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Films of Fotos van entiteiten, energieën of orbs?”