Nog eentje....

Plaats hier je Filmpjes,
Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 30-12-2011 19:45

Hoi Klaudia,

Ik vind het echt heel cool dat jij over die verbouwing begint......die is namelijk net voorbij....we hebben een dakkapel op de zolder kamer van onze oudste laten zetten.....

En met een eend? ik heb werkelijk geen idee....we hebben katten misschien dat die eenden lekker vinden? whahahha

Nou qua energien....ik word er heel onzeker en een beetje bang van....gisteravond zit ik nog even alleen in de kamer met de tv aan en een kaars en die vlam flikkerde de hele tijd......beetje eng vind ik....
Ook heb ik het idee dat ik de hele tijd bekeken word....

Ik zal zo eens wierrook met sandlewoods branden ik heb gehoord dat dit helpt....en maandag komt iemand die ging helpen met reiniging met salie en aardsengel michael ofzo?
Ik wil heel graag meer weten wat er tussen hemel en aarde is maar ik slaap momenteel bijna niet.....en ik kan echt geen fouten maken op mijn werk omdat ik zo slecht slaap natuurlijk....
Misschien vind je het gek......

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 30-12-2011 20:06

er is niets om je ongerust over te maken.
het is veilig bij je.
je kunt in de hoeken van vertrekken waar je je niet velig voelt, in elke hoek een bergkristal leggen.
dit zuivert de ruimte.

koop voor jezelf morgen nog melatomine voor de nachtrust. is een natuurlijk hormoon. ( drogist)


Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 30-12-2011 22:13

Hoi Sita,

Dus je denkt dat het niets bijzonders is?
Wie zou die vrouw op de foto dan zijn? en wat komt ze doen?
Zou dat echt bescherming zijn dan?

In elk geval bedankt voor de tips....
En hopelijk vind je me niet raar...

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 30-12-2011 22:40

Hoi Barbara

Ik ben in het ervaren en zien van entiteiten ook nog heel erg aan het leren. Maar de mensen die je zeggen dat je veilig bent, kan je vertrouwen. En ik vind de tip van de bergkristallen ook een hele goeie.

Tevens zou je rescue remedie night kunnen proberen als de melatonine je niet voldoende helpt, dat zet je gedachten op een minder actief pitje.
Probeer ook eens een glas warme melk daar zit een stofje in waar je slaperig en ontspannen van wordt.

Het is logisch dat je wat allerter bent op wat je ziet, als je zo er op attent gemaakt wordt via deze foto's, maar meid probeer te ervaren en je er niet druk over te maken.
Zou je ons willen vertellen wat de salie reiniging en de hulp van aardsengel Michael met jullie heeft gedaan?

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 30-12-2011 22:50

Hoi hoi.....

Ja Wiba dat doe ik.....a.s. maandag komt janet zij healt mij regelmatig....en zij zei zelf ook al je bent in je ontwikkelings fase je gaat steeds meer dingen zien....Ze komt gewoon een bakkie doen en ze zei we reinigen het gelijk.....ook met De violette vlam (van Saint Germain, ook een lichtmeester)
Ik ken die aardsengel helemaal niet maar je moet bij het begin beginnen, denk ik dan maar.

Ik denk wel eens als mijn ouders er vroeger meer mee hadden gedaan had ik nu niet in een stroomversnelling gezeten.....
Het komt eigenlijk door mijn oudste zoon die is er mee begonnen om uitspraken te doen die dan later uitkomen enz enz....

Ga nu afsluiten moet morgen en nieuwjaarsdag werken.....(nee nee is niet erg!! Whahah)
manlief kan zich best met vier kids vermaken.....

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 30-12-2011 22:57

Ja het loopt zoals het loopt in je leven en zo komen we op ons eigentijd in een transformatie terecht en dan gaan er ontwikkelingen voor je gevoel ineens heel snel omdat dan de bewustwording er is.

Werkse morgen, jaja ik ken het ook hoor, werken met de feestdagen. Maar ik heb de kerst gewerkt en ben nu lekker vrij de komende dagen.

Trusten hoor ! Wilma

Hier staat ook nog wat info over de aardsengelen.
http://winworld.forum2go.nl/de-7-aardse ... t3904.html
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 03-01-2012 02:30

Hey Barbara...hoe is het gegaan Maandag?

Liefs X
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 13-01-2012 23:16

Hoi hoi allemaal....

Mijn laptop deed zo gek......opstarten lukte wel maar dat verbinding maken weer niet.....dus kon geen reactie neerzetten helaas....

Die maandag 2 januari zou mijn huis gereinigd worden maar die kennis kwam binnen en zei gelijk wat hangt hier een heerlijke positieve energie....ze zei als ik het huis nu ga reinigen is dat allemaal weg...
Ze had het erover dat mijn ontwikkeling in een nogal treinvaart is en ik momenteel alles hoor, voel, zie en op elke slak zout leg....
Dus ik had besloten om het niet te doen.
Ze zei als je je bekeken voelt kun je energien ook gewoon wegsturen en dat heb ik dus gedaan als het mij boven mijn pet uitgroeide.
En moet zeggen dat de rust wel in huis terug is gekeerd.
Heb ook zo'n kristal neergelegd......wat ik dan wel vind dat er ineens een barst in zit...........weten jullie hoe dat komt.....

Dus sorry dat ik niet eerder langs kon komen waaien....

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

roosalinda
Lid
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 18-12-2011 20:16

Bericht door roosalinda » 18-01-2012 18:14

hallo barbara

ik vind dit wel leuk om naar je foto te kijken en uit te vogelen wat er allemaal op staat het enige wat ik zie zijn heel veel orbs.
zonder muziek is er geen wereld alleen maar somberheid :P

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 18-01-2012 22:10

Wat ik wel weet Barbara is als een kristal zijn werking heeft gedaan zoals bijvoorbeeld als je een steen draagt, kan het dof worden en scheuren. Dan heeft hij alle energie opgenomen van de eigenaar en werkt dan ook niet meer. Kan dus zijn dat jouw kristal dit ook heeft gedaan met jouw ruimte waar je het hebt geplaatst. Dan heeft hij zijn werking gedaan.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Films of Fotos van entiteiten, energieën of orbs?”