wat vindt jij van een aura foto laten maken?

Een mogelijkheid om zelf een poll aan te maken, om te kijken hoe anderen dingen ervaren.
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 04-03-2009 19:36

Tja waarom kan ik aura's zien. Goeie vraag Berdien. Ik zie ze al van kinds af aan. Zag toen eerst om voorwerpen licht heen en dat is steeds meer gaan ontwikkelen. Toen ging ik kleuren zien bij mensen, dieren en planten. De ene is een medium, de andere heeft weer andere talenten. Weet dus niet hoe dat kan maar vind het wel leuk.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 04-03-2009 19:50

Lijkt me leuk een foto van je aura
Don't shoot the messenger

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 04-03-2009 21:43

Wat de vraagstelling betreft,ben ik ook benieuwd waarom de een dat wel heeft en de ander niet.Weet iemand hier een antwoord op?
Wat beinvloed het wel als iemand jouw aura 'ziet/Leest'zoals ze beweren?
Hoe betrouwbaar is dat dan op dat moment?

met groet gerrit
oordeel over gedrag niet over de persoon

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 05-03-2009 07:57

Tja het blijft een momentopname dus ja de happening zal wel invloed hebben...wellicht worden we hierin ook beschermd door onze begeleiders(?) Je hebt wel een punt hoor Gerrit. liefs, zonnige greetz Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 05-03-2009 13:48

Ik ben er ook critisch over, over de Kirlian aura fotografie.
Ooit was ik op een beurs in Brabant en heb samen met een goede vriend dit laten doen, puur uit nieuwsgierigheid.
Ik zou niet durven beweren dat het apparaat niet of wel werkt, maar net als Louisa al aangaf denk ik wel dat al die invloeden van al die mensen om je heen het "plaatje kunnen verkleuren" .
Doordat ik een mens ben dat met beide benen op de grond staat, en best kritisch en onderzoekend ben, was ik een poosje blijven staan bij die stand.
Opvallend was, dat er steeds een hele serie foto's van verschillende mensen dezelfde kleuren vertoonden. Na een foto of 8, weer een serie van 7 of 8 foto's die dezelfde kleuren vertoonden.
De kleuren op mijn foto zeiden mij dan ook niet zoveel.
Net als Louisa zie ik ook aura's. Daadwerkelijk zie ik een lichtvorm om dingen en mensen heen, en de kleuren komen in wat ik "wetend zien" noem.
Is een beetje lastig om uit te leggen, ik zie dus de aura in een lichtvorm en van binnen "weet" ik dan de kleuren.

Hoe het kan dat sommigen van ons dat zien en anderen niet?
Volgens mij ziet ieder klein kind aura's. Denk maar aan de regenboogjes die kinderen om hun tekeningen van poppetjes heen kleuren.
Sommigen verliezen dit op latere leeftijd weer, vaak ook onder invloed van mensen die ze "leren" ( grrr) dat dit niet op de werkelijkheid berust.
Ik denk zelf, dat als je vanuit je hart contact legt met het hart van een ander mens, dier , plant of steen of noem maar op, je die vaardigheid weer snel terugkrijgt. Maar nogmaals, dat is mijn eigen idee erachter zoals ik dat zelf ervaar.

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 05-03-2009 17:02

Oh dat wist ik helemaal niet Carla dat er steeds een serie gele en dan bijvoorbeeld rode kwamen. Mijn man was na mij en had totaal andere kleuren dus ik weet het niet. Misschien waren toevallig die rij mensen hetzelfde. Ik zie het al heel lang. Eerst als ik kijk zie ik een licht om iemand heen en dan zie ik ook echt de kleuren dus toch wel anders dan hoe jij dat ervaart Carla. Het grappige is dat als iemand beweegt, bijvoorbeeld een hand voor zijn gezicht doet ik ook zie dat het gezicht die kleur krijgt. Beetje moeilijk uit te leggen. Soms zie ik iemands gezicht niet eens meer maar alleen de kleuren, dus niet alleen eromheen maar ook voorlangs. Ik weet wel dat iedereen het kan leren. Je gebruikt hiervoor je derde oog en de buitenkant van je ogen zelf. Heb ik ergens gelezen. Als ik aura's eenmaal goed zie moet ik me soms wel weer afsluiten want anders zie ik nog alleen maar kleuren en dat kan wel eens storend zijn :).
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 05-03-2009 17:25

whaaaaaa ik heb nu een kippevel moment dacht zal eens op het internet zoekken iets over aura leren lezen na jaaaaaaaa kom ik dit tegen

http://www.helderehemel.nl/Auras-leren- ... beeld.html

laat er nu ongeveer dezelfde beschrijving staan als dat ik ook ns probeerde uit te leggen hier op het forum maar ik had het dan over energie bolletjes zien na jaaaa :shock:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 05-03-2009 17:47

O ja kan ik me nog herinneren. Die bolletjes zie ik ook en soms ook orbs of in lichte vorm een ectoplasma, stralen licht met een kleur. Vind ik altijd leuk om te zien maar niet altijd zoals ik net al zei want anders zie je niets anders meer. Moet je toch soms weer aarden.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 05-03-2009 17:59

ja het heeft dus echt met de mannier van kijken te maken laatst zag ik inderdaad alleen nog maar die energie kreeg die omschakeling ff niet meer te pakken van tussen haakjes normaal beeld zien en snap dat het dan soms lastig kan zijn dan ja want zo evaarde ik dat ook hoor dacht ff toen, ik wordt gek nu whaaaaaaa maar kon de omschakeling van kijken weer vinden whaaa toen ik ff rustig ging liggen met mn ogen dicht en handen op mn buik dat hielp wel haha kan nu beter schakelen lol
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 05-03-2009 18:22

Klopt wat je zegt, je moet dan echt omschakelen maar dat lukt me gelukkig ook steeds beter. Even je ogen dicht helpt goed of wat andere aardingsoefeningen doen. En trouwens bedankt nog voor je linkje naar die site. Misschien hebben mensen er wat aan.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Polls”