weet jij altijd hoe laat het is?

Een mogelijkheid om zelf een poll aan te maken, om te kijken hoe anderen dingen ervaren.
Plaats reactie
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

weet jij altijd hoe laat het is?

Bericht door berdien » 18-06-2009 18:36

whaaaaaaahaha door n maffe gebeurtenis kom ik met deze poll
ik heb zelf nooit n klokje om haha dus geen tijd :lol:
is wel eens anders geweest hoor en moest het klokje precies gelijk lopen en heb ook n tijd gehad dat hij 3 minuten voor moest lopen haha wat n tik
:roll:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 18-06-2009 21:08

Moet moet met veel dingen de tijd in de gaten houden. Tijdens mijn werk dingen controleren op bepaalde tijden en tijdens de behandelingen die ik geef.
Ook in mijn vrije tijd plan ik veel dingen op bepaalde tijden, dus wil ik er op tijd zijn en op tijd kunnen vertrekken. Ik heb er een bloedhekel aan dat anderen op mijn moeten wachten en dat vind ik ook vervelend bij een ander. Dit is echter geen probleem als ik even op de hoogte gesteld wordt van de vertraging.
Maar als ik een dag vrij ben en ga winkelen en heb geen afspraken die dag, dan laat ik de tijd los in mijn hoofd en doe waar ik zin in heb op dat moment. Maak dan alleen keuzes die goed voelen, zonder op de tijd te letten.

Dus ik kan je meestal wel vertellen hoe laat het is.
:lol: Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 19-06-2009 02:27

Het dragen van een horloge is voor mij verledentijd, na mijn afscheids etentje oude bewonerners en team,kreeg ik een horloge met inscriptie.
Draag hem nu vele jaren, maar na mijn pensionering is de tijd niet belangrijk meer.
We gaan op stap zonder tijd indeling.
Alleen bij afspraken draag ik wel m'n horloge. In werk is het uiteraard heel belangrijk.
oordeel over gedrag niet over de persoon

Para_Nature
Lid
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 08-11-2008 15:04

Bericht door Para_Nature » 22-06-2009 22:58

Ik kan meestal wel ong op een 10 tal minuten na zeggen hoelaat het is. Ik weet hoe snel ik wandel en om hoe laat ik thuis vertrek. Ik kan dus meestal correct de tijd zeggen als iemand me onderweg vraagt hoelaat het is.

Ik heb wel horloges maar die draag ik nooit.

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 23-06-2009 11:16

In mijn jeugd heb ik me getraind om de tijd in te schatten.
Dit aan de hand van de klok in een watertoren als controle punt en aan de stand van de zon en licht-sterkte en bewolking. Ging ik een paar uur fietsen door de bossen, zei ik thuis om 21.00 uur ben ik er weer. Dit lukte met een afwijking van 5 minuten.
Het is stukken prettiger om niet meer eeuwig en altijd zo op de klok (tijd)te moeten leven.
oordeel over gedrag niet over de persoon

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 25-06-2009 10:55

ik heb AAAAAAAAAAAAAAAALTIJD mn mobieltje bij me:) en daar staat een klokje op in mn beeldscherm:) zoals alle mobieltjes hebben:)
dus ik weet altijd hoe laat het is..:)
xx(L) :P
frozen eyes can't cry

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 21-07-2010 18:10

altijd is nu ook weer niet zonder klok denk dat als het altijd is dan perfectie optreed wat al niet bestaat.

maar ik kan wel gevoelsmatig weten als ik wil hoe laat het is.
maar ook niet altijd lol :lol: das zo goed als onmogelijk tenzij je je daar zo op focust dat je daar erg op getraind bent hahahahahahaah
maar ja dat lijkt me nu niet zo een leuk game me daar op te trainen :lol:
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Plaats reactie

Terug naar “Polls”