Consult:Leuk om je 'gave' te gebruiken hier?

Een mogelijkheid om zelf een poll aan te maken, om te kijken hoe anderen dingen ervaren.
Plaats reactie
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Consult:Leuk om je 'gave' te gebruiken hier?

Bericht door Sita » 17-08-2013 13:55

Velen op het forum zijn helderwetend/voelend/ziend of ook ruikend
Vaak loopt men hier niet mee te koop, maar hoe zou het jullie lijken om er toch iets mee te doen. Een stuk toegevoegde waarde voor jezelf, en ook voor die ander.
We hebben natuurlijk de dromen al op het forum, maar er resten nog zoveel vragen meer.

Laat het ons weten.


Miracles
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-05-2013 13:35

Bericht door Miracles » 17-08-2013 16:25

Ik zou af en toe wel iets wllen bijdragen als ik het niet te druk heb met mijn eigen werk. :D

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 17-08-2013 18:02

Leuk om daaraan bij te dragen heldervoelend en soms ook helderziend. Meestal doe ik dat als mensen erom vragen ook bij een reikibehandeling in combinatie met klankschalen. Alleen het heldervoelen en helderzien kan ik niet afdwingen de ene keer lukt het beter dan de andere keer ook de gemoedstoestand speeld daar een rol in. Als ik rustig ben gloeien mijn handen vanzelf al door de energie. Heb ik iemand aan de telefoon die zelf veel energie uitzend staan mn haren rechtop alsof je statisch geladen bent. bijvoorbeeld bij sommige mensen merk je dat die een rustig beheerst energieveld hebben dat wil niet zeggen dat ze op dat moment ook rustig zijn maar kan wel zo heb ik dat zojuist ook weer eens mogen ondervinden ;) Anderen hebben daar weer pieken in of zijn uit balans. Maar ieder mens heeft zijn eigen specifiek energieveld heb ik ondekt net als je vingerafdruk.
Don't shoot the messenger

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 18-08-2013 20:11

Ik ben niet heldervoelend, - ziend genoeg om consulten te kunnen geven.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-11-2013 13:13

Ik ben wel meer aan het oefenen met droom uitleg en ook nu met het fotolezen. Dat is best leuk om te doen, mogen leren in een veilige omgeving geeft kracht.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

nereide
Lid
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08-04-2013 12:44

Bericht door nereide » 24-11-2013 23:47

IK ben nog echt bezig om alles te ontwikkelen maar mag wel zeggen dat ik steen goed ben :) ( alle kaarten klopten die ik ooit heb gehad)

Maar zonder engelen of elfen had ik het niet gered dus zij zijn de ware helden <3

Plaats reactie

Terug naar “Polls”