Overige aan ufo's gerelateerde verschijnselen

Aan ufos gerelateerde verschijnvormen
Plaats reactie
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Overige aan ufo's gerelateerde verschijnselen

Bericht door Sita » 31-08-2008 00:26

bron Wikipedia
Overige aan ufo's gerelateerde verschijnselen

Graancirkels
Het ontstaan van graancirkels is sinds de jaren zeventig van de vorige eeuw wereldwijd verspreid. Veel van deze geometrische patronen in het veld kunnen worden aangemerkt als bedrog, want duidelijk door mensenhanden gemaakt.Door ooggetuigen wordt soms beweerd dat zij in de nabijheid van de cirkels en tijdens de vermoedelijke tijd van creatie, ufo's in de vorm van lichtgevende bollen hebben gezien.

Afbeelding

Dierverminking
Ook dierverminking is een verschijnsel dat vaak met ufo's in verband wordt gebracht. Niet zelden worden vreemde lichten waargenomen in de nabijheid van plaatsen waar later dood vee wordt gevonden. Het betreft meestal gruwelijk verminkte runderen, schapen, geiten of varkens, waarbij huid, ogen, tong en geslachtsdelen met chirurgische precisie geheel of gedeeltelijk zijn verwijderd en al het bloed is verdwenen. Ondanks minutieus onderzoek door deskundigen, is een definitief antwoord op de vragen over het hoe en waarom van dierverminking in verband met ufo's, nog niet gevonden. Als mogelijke 'aardse' oorzaken worden geheime experimenten van het leger genoemd of het ritueel offeren van dieren door satanische sekten.


Paranormale verschijnselen
Jacques Vallee en John A. Keel, hebben in hun werk gevallen beschreven waarin het ufofenomeen fungeert als katalysator voor allerlei singuliere voorvallen met een sterk paranormale component, die op het vermogen tot manipulatie van ruimte en tijd lijken te wijzen. Zij gaan er van uit dat ufo's slechts een facet zijn van een groter geheel van manifestaties, die er op gericht zijn de mensheid te conditioneren dan wel regelrecht schrik aan te jagen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Van de graancirkels hebben we inmiddels allemaal wel gehoord en/of op beelden gezien.
Maar het onderwerp mett dierverminking en de bedoeling mensen schrik aan te jagen. Daar stel ik zelf zwaar mijn twijfels bij, of het zou met iets anders te maken hebben vanuit dit universum. Echter zelf heb ik het idee dat het meer gevoed werd door films zoals Star Wars etc...
Het is zeer makkelijk om ergens de 'schuld' bij neer te leggen bij iets wat men (nog) niet kent.
Zelf hebben we er een rustig gevoel bij, en niets wat bedreigend is.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Later kom ik er terug, omdat ik eigenlijk nog veel meer wil delen, onder dezelfde topic.

Sita



Plaats reactie

Terug naar “Graancirkels”