Wat ervaringen die ik wil delen

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Plaats reactie
septembergirl1975
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 22-03-2013 22:57

Wat ervaringen die ik wil delen

Bericht door septembergirl1975 » 25-03-2013 12:41

Een tijdje terug ik denk ergens in 2010 had ik een enge ervaring. Ik werd ineens wakker om precies 02:00 in de nacht en zag in mijn hoofd mijn slaapkamer met in 1 hoek een dame helemaal in het zwart. Ze droeg jaren 30 kleding; zwarte hoed met voile, getailleerde zwarte jurk, handschoentjes, rijglaarsjes. Ik vroeg haar wat ze kwam doen en ze vertelde dat ze me energie kwam brengen. Omdat ze in het zwart was en ik weet dat zwarte entiteiten niet positief zijn, heb ik gezegd dat ik haar energie niet hoefde. Op dat moment kwam er een soort bliksemschicht van haar naar mij en ben ik...heel raar, in slaap gevallen. De volgende dag dacht ik in eerste instantie dit gedroomd te hebben maar later besefte ik dat dit echt gebeurd was. Helaas slaap ik sinds deze verschijning nooit meer in het donker en heb ik altijd een lampje aan. Ik heb haar gelukkig niet meer gezien.

Gelukkig ervaar ik ook wel eens mooie dingen. Zo had ik kaakontsteking waarbij geen pijnstiller hielp. Ik voelde me heel zielig en alleen en ben van ellende toen maar naar bed gegaan. Ik had de tv aan en viel steeds even weg in een korte slaap. Op een gegeven moment zag ik mijn slaapkamer in mijn hoofd en kwam er een vrouw naar me toe die een bruine pij droeg. Ze had halflang donker haar en een bol gezicht. Ze begon tegen me te praten met een brabants accent en ze zei dat ze het naar vond dat ik zoveel pijn had en dat ze me zou helpen. Ze raakte mijn wang aan en weg was ze. De volgende dag ging het al een stuk beter met de pijn.

Ik heb er nog meer maar dat komt allemaal wel.
Happiness is only real when shared

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 17-11-2013 10:22

wauuw dat is mooi om mee te maken! :)
je hebt vast heel wat lieve mensen om je heen in het hiernamaals!
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 17-11-2013 12:19

Hallo septembergirl1975

Ik heb je bericht niet eerder gezien, maar wat leuk dat je deze ervararingen met ons wilt delen.
Maar waarom probeer je niet weer in het donker te slapen, waarom zou ze terug komen, want er komen ook mensen langs die je wel positief benaderen, net als in het echte leven, de wakkere wereld.
Eigenlijk loop je een beetje weg van de situatie, en dat is niet altijd de oplossing.
Ben benieuwd hoe het nu met je gaat of je nog meer van deze ervaringen met ons wilt delen
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”