zelf paranormaal

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Petra
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 10-08-2010 15:32

ZELF PARANORMAAL

Bericht door Petra » 19-08-2010 23:17

hoi geert
ik wil je ook welkom heten
ik ben ook nieuw :oops:
wat mooi dat jij dat kan met je handen
tegen mij hebben ze dat ook gezegt dat ik dat zou kunnen als ik dat zou willen
bij mij eigen uitgeprobeert en ja mijn hoofdpijn ging weg
ik help ook graag mensen dus wie weet ?
liefs petra

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 20-08-2010 08:41

hoiihoii!
welkom hier!
veel plezier!
x Annoeska
frozen eyes can't cry

jan G Blok
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 11-03-2010 12:42

Bericht door jan G Blok » 18-11-2010 13:22

Hey Geert,

Fijn dat je die gave hebt, mensen van de pijn afhelpen is het mooiste wat er is.

Even twee vragen: stuur je de mensen door naar de arts? ondanks dat je pijn wegneemt kan het natuurlijk een onderliggende oorzaak hebben, het is heel belangrijk om in dit soort gevallen toch telkens te verwijzen naar de arts, al was het alleen maar om (en dit is heel erg aards) claims te voorkomen. Ook al zijn we bezig met het spirituele, en zien we dingen die anderen niet zien, we zijn geen artsen.

2e vraag: Waarom vraag je eigenlijk geen geld voor je diensten? Ik hoop dat ik goed kan verwoorden waarom ik dit vraag.
Alles moet in evenwicht zijn, ook het geven en nemen. Als jij alleen maar geeft is het evenwicht zoek. Dit werkt ook door naar de gene die je behandelt, het evenwicht daar is ook verstoord en je zadelt het karma van diegene op met een schuld aan jou. Ik zeg niet dat je een groot bedrag moet vragen maar iemand die door jou geholpen is zal maar al te graag ervoor betalen.
Heb je de ervaring dat mensen je kado's geven? een doos chocolade, een bosje bloemen? of iets dergelijks? Dat wijst er al op dat men zijn schuld aan jou wil vereffenen. Wat is er simpeler dan het evenwicht te bewaren door een bedrag te vragen voor je diensten, je zult zien dat er vrijwel niemand is die daar bezwaar tegen maakt.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Groetjes

Jan

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 21-11-2010 12:54

Hallo Geert

Welkom op dit forum leuk omtelezen dat jij ook met jou handen kunt werken.
Mij is verteld dat ik het ook kan heb krachtige handen, ik heb het ook wel eens uit geprobeerd toen mijn moeder heel slecht lag maar meer om haar energie mee tegeven.
Zij reageerde hier wel op.
ik heb het ook gedaan bij een poes die ook ziek was,maar meer voor de pijn teverlichten.
ik doe het gewoon maar voel wel tinteling in mijn vingers maar weet verder niet wat ik doe.
Ik wil hier wel me verder gaan ben al boeken aan het lezen hier over.
Mijn vader kan het ook .


Groetjes zilverster1

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 21-11-2010 16:36

Hoi Geert welkom, warme handen zijn een mooi geschenk en swinters ook wel eens handig dat wil niet zeggen dat je geen handschoenen meer nodig hebt.
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”