witte schim

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

witte schim

Bericht door visje » 10-04-2010 13:26

Heb 't nu een paar keer gehad dat 's avonds een witte schim ineens héél vlak bij me staat.
Schrik me dan een hoedje elke keer, want staat dan in mijn eigen ruimte/aura, zeg maar.

Gisteren tijdens 't tanden poetsen ook ineens weer stond hij daar, links van me.
Voelde zelfs de warmte op m'n arm. Zodra ik kijk, floep, weg is hij.
Ik zeg maar hij, want zo'n idee kreeg ik erbij. 't Is niet m'n moeder, die heeft een andere
energie en laat me niet zo schrikken.
Toen ik bij gekomen was v.d. schrik, vroeg ik in gedachten: wie ben jij?
Nog een keertje verscheen de schim, maar dan verder af van mij (vond ik ook prettiger).
Weer gezegd dat ie me niet zo moet laten schrikken, ineens zo in "mijn ruimte" staan.
Niet meer gezien toen.

Meer mensen die zoiets herkennen?
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 10-04-2010 13:54

aaah nee dat heb ik niet apart heb wel de laatste dat ik veel licht energie zie zie bijvoorbeeld bij personen de vonken er echt vanaf vliegen en ook daar schrik ik soms van haha echt mooi om te zien is dat
maar nee schimmen heb ik niet gezien ben nu wel nieuwsgierig of je het weer gaat zien :o
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-04-2010 14:08

Ik ben ook benieuwd :wink:
Maar wil graag op een zachte/rustige manier 't liefst benaderd worden dan.

Lijkt bij jou op aura/energie v.d. persoon dat jij ziet Berdien.
Laat maar lekker vonken, haha, mooi dat jij dat ziet!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 10-04-2010 14:14

Zeker herkenbaar, gelukkig niet zo dichtbij de eerste keren heel lang geleden dat me dit overkwam.Later kwam er 'gebrabbel'in mijn oor bij met herkenbare stem, ook dat er iemand achter me stond met een bos geurende bloemen. Zo duidelijk voelbaar die energie als of je er tegen aan kon leunen gewoon,dat ik achterom keek om te kijken wie daar stond, plus nog die heerlijke bloemengeur.Wist ook vrijwel meteen wie dat was.
De eerste keren dat dat gebeurde en ik toen nog niet precies wist wat het betekende allemaal,schrok ik me ook wezenloos,hahaha dacht eventjes echt: meid,nu zie je ze toch écht vliegen! :shock:
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 10-04-2010 14:19

misschien kan je vragen of hij zich nogmaals wil tonen en dan wat meer van je af of zo? misschien durft tie nie meer ?

ow aura wie weet is dat het? hihi het lijkt soms wel vuurwerk witte vonken zijn het geloof ik
maar geen kleintjes het is echt groot hoor in mn herinnering is het wit
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-04-2010 14:28

Hoi Hannie :D
Ik voelde ook duidelijk die energie, links tegen m'n arm een soort druk en warmte.
Heb wel vaker verschijningen gezien afgelopen jaren, maar nog niet eerder zó dicht bij me en plotsklaps.
Dat vond ik vooral schrikken.
Meestal manifesteerden de energieën zich geleidelijk.
En 't is ook meestal 's avonds voor 't slapen gaan, deze figuur.

Mooi dat jij meteen wist wie 't was, heerlijk zo'n bloemengeur cadeau erbij.
Fijn je reactie.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-04-2010 14:42

misschien kan je vragen of hij zich nogmaals wil tonen en dan wat meer van je af of zo? misschien durft tie nie meer ?
Vorige keer vroeg ik dat ook al, of hij zich verder van me af wilde laten zien...maar nu liet ie me weer schrikken zo.
Meestal als ik d'r niet mee bezig ben, ineens floep :shock: Dus ik zal 't wel weer merken...
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 10-04-2010 14:47

hihi zo gaat dat met de vonken ook bij mij dat floept ook ineens in beeld schrik dr ook van en het floept als ik dan kijk ook weer weg lol
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 10-04-2010 15:00

Dat herkennen van wie het was kwam pas later,('ze' hebben me er eerst even aan laten wennen denk ik wel eens) maar maakte het dus ook zo geruststellend en gewoon.Een soort veldboeket was van mijn moeder, fresia's van onze dochter,maar meteen al in het begin,toen ik voor het eerst geuren begon waar te nemen, ook vaak een lekkere koffiegeur, dat is van mijn oma.Dat gebeurd tot op heden nog altijd gelukkig!

Later hoorde ik dan ook dat zij mijn gids is die altijd bij me is.
Prachtig zoiets toch he? Heb ook een tekening van iemand gekregen in 2000 ongeveer die haar o.a ook achter mij zag staan als mijn gids,naast nog anderen, ongeveer als 35 jarige vrouw,én de naam wist ze notabene ook! Ik stond er toen nog wel behoorlijk sceptisch tegen over hoor, maar was echt perplex toen ik dit te zien en te horen kreeg.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-04-2010 22:52

Nou, echt mooie bevestiging Hannie!

Leuk ook zo'n tekening! Heb ook een gidsen-tekening hier, van ruim een jaar geleden.
Van een jonge, mannelijke gids/begeleider. Daarnaast twee dames, denk van middelbare leeftijd.
Een deed me meteen denken aan m'n overleden oma, die me wees op bloemen en dat
die belangrijk voor me zijn, net als de natuur om me weer op te laden.
Twee dagen geleden op 't kerkhof viel m'n oog ook op m'n oma's graf. Haar naam draag ik in
een van m'n doopnamen, en ben met haar verbonden zo ook.
Bij de andere dame dacht ik aan m'n oma's moeder, van moeders kant (nooit gekend, maar
altijd een sympathie voor gehad van verhalen/foto's)

Gidsen zouden zich vaak jonger laten zien dan ze zijn, of ze laten zich zien op de leeftijd dat ze
het gelukkigst waren hier. Dat vond ik wel leuk om te horen.
Even een zijstraatje zo, maar je verhaal deed me meteen denken aan dit :wink:
Bedankt.
liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”