witte schim

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 11-04-2010 11:02

Hoi Edith,
Leuk dat je ook een tekening hebt,we hebben natuurlijk meerdere gidsen die ieder op zijn/haar wijze ons verder helpen als wij het willen,zou daarom nu nog wel eens zo'n tekening willen laten maken.
Er is zo ontzettend veel gebeurd in allerlei opzichten de afgelopen jaren,dat ik nu wel nieuwschierig ben geworden wie er nu vooral zijn naast m'n oma en nog een paar.

Vannacht zat ik hier aan te denken: het zou best wel eens zo kunnen zijn, dat jij dit soort ervaringen vaker gaat krijgen en je er goed aan kunt wennen nu ook als het heel dicht bij komt. Later met misschien ook duidelijk kunnen voelen zelfs dat je zacht maar toch 'stevig' even vast gehouden wordt, wat dan niet als schrik/onrustig voelt,maar juist iets wat je graag vaker zou willen meemaken.Dan op den duur het ook in de vorm van allerlei geuren krijgt, waar je eerst niet zo gauw weet waar het vandaan komt,het later wel thuis kan brengen en combineren met iemand of een situatie die jou wat te zeggen heeft.Dit kunnen bij wijze van spreken gebakken aardappeltjes met uitjes zijn,terwijl je dan misschien denkt dat er in de buurt iemand dat aan het maken is.Zelf heb ik het vaker overdag, dan 's avonds of 's nachts.


Wat je zei dat gidsen zich vaak als jonger iemand laten zien werd mij toen ook verteld,weet ook dat haar (mijn oma) beste levensperioden inderdaad rond midden en eind dertig jarige leeftijd waren,we schijnen in een vorig leven zussen geweest te zijn,was ook sterk paranormaal maar kon daar in dit leven niet over praten.Ben zelf naar niemand in de fam.vernoemd,wel hoorde en las ik dat we zelf ook onze namen uitkiezen.Of dat echt zo is weet ik niet zeker,maar 't zou best kunnen,ook dat je trekken hebt van degene waar je naar vernoemd bent..?
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 11-04-2010 15:04

Nu je 't zegt :idea: heb zéker trekken van beide oma's (bedoel ook van m'n "over-oma" :wink: )
Maar zelf onze namen kiezen...uh...vroeger had ik gezegd; echt niet hoor! Maar ben d'r nu wel blij mee, haha. :lol:

Misschien is het idd zo dat ik hier ook langzaam aan mag leren wennen, ze meer toelaten, ook dichterbij.
Heb wel es een geur van sigaren/pijp geroken 's nachts ineens. Dacht toen even aan m'n opa, en m'n moeder
was toen nog niet zo lang over, alsof hij ook bij haar is. Eerder die dagen had ik me dat in gedachten afgevraagd, of hij
bij haar zou zijn nu...een bevestiging leek dit zo.
Zij waren erg op elkaar gesteld, m'n opa van vaders kant en m'n moeder, zonder woorden toch een sterke "onzichtbare band."
Ik denk dat ze elkaar eerder gekend hebben.
Heel gek, want heb nooit zo'n goeie reuk gehad, maar ineens ruik ik dan toch die sigarenlucht...
Gebakken aardappeltjes met uitjes, joh, daar was m'n moeder gek op hihi. Wie weet dat ik dat binnenkort eens ruik, erg leuk dat je
dat noemt!

Tijdelijke gidsen hebben we ook, heb ik begrepen, die kunnen helpen met bepaalde fase's in je leven. Dus een nieuwe tekening
zou waarschijnlijk weer heel anders kunnen zijn.
Dat ik bijv. energiewerk steeds leuker vind, had die dame ook gezegd dat daar een aparte begeleider voor bij me is. Heb 'm ook
wel eens gevoeld.
Leuk Hannie, hopelijk tekent die mevrouw nog steeds!

lieve groet,
Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 11-04-2010 15:18

leuk jullie verhalen te lezen bedankt voor het delen
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 11-04-2010 15:43

Edit zei:
Gebakken aardappeltjes met uitjes, joh, daar was m'n moeder gek op hihi. Wie weet dat ik dat binnenkort eens ruik, erg leuk dat je
dat noemt!

Nou zeg Edith!
Nu kreeg ik even de kriebels van jouw opmerking hoor! :shock:
Want zo maar in een flits noemde ik die gebakken aardappeltjes, maar toen de zin bijna af was, 'hoorde' ik duidelijk: ja, maar er moeten nog uitjes bij! Had ook parfum o.i.d kunnen noemen, dit is wel heel erg frapant.
En als laatste bij het denken over het bovenstaande (witte schim) dacht ik nog, nou, Edith doet haar naam Visje eer aan met in dit onderwerp te duiken! MAAR, tegelijkertijd zag ik ook echt voor me een mooie geel/olijf kleurige vis omhoog springen en met een boogje het water weer induiken....haha je houd de mens bezig Vis! Zwem ze he :lol:
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 11-04-2010 16:02

Want zo maar in een flits noemde ik die gebakken aardappeltjes, maar toen de zin bijna af was, 'hoorde' ik duidelijk: ja, maar er moeten nog uitjes bij! Had ook parfum o.i.d kunnen noemen, dit is wel heel erg frapant.
hahaha, dat verbaast me niks :lol: :lol:
leuk dit!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 14-04-2010 19:48

Dit is heel herkenbaar, Edith.Ik speelde vroeger al met een geestenkind zo opgegroeit met mijn gidsen.De communicatie was net zoals wij als mensen met elkaar.Prachtig jullie ervaringen hiermee. Hannie wij zien ze niet vliegen...in combinatie met mijn gidsen zie ik beelden/verleden/toekomst,reuk van bepaalde geuren(bloemen,parfum,kruiden etc, etc.Schrik niet dit alles zal bij jullie ontwikkeling horen waar je in zit.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 16-04-2010 14:01

Bedankt Karin voor jouw antwoord.
liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 23-04-2010 13:59

Ben er nog niet achter wie 't was, maar laat 't maar rusten even.
Vorige weekend zag ik links, tussen een collega en mij, ineens een lichtpaars/lila figuur staan een paar seconden.
De figuur was helemaal transparant, mooi gezicht was 't. Meestal zie ik wel eens bollen, nu figuren.

Sindsdien trek ik meer naar deze kleur, bosje bloemen met paarse fresia's erin gekocht, en in kleding draag ik 't
nu ook. Misschien heb ik deze kleur nu even nodig.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 24-06-2010 15:54

Wat je schrijft Karin m.b.t geur: de avond voor m'n vakantie rook ik een menthol geur.
Overal waar ik heen liep door 't huis was die geur. Ik vroeg m'n vriend: ruik jij 't ook?
Wat? zei hij. Hij rook 't niet, helaas. Ik dacht nou zal wel fantasie van me zijn, iets gefrustreerd.
Maar de geur bleef...
't Eerste wat ik dacht erbij was de geur die m'n moeder vaak gebruikte: 4711.
Nu ben ik overtuigd dat 't m'n moeder was die liet merken dat ze er was voor m'n vakantie :D
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Petra
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 10-08-2010 15:32

witte schim

Bericht door Petra » 16-08-2010 21:00

ik heb ook een witte schim gezien :shock: schok er ook van :shock:
ik was op het werk stond mijn werk te doen in eens zag ik naast mij iets wits i :shock:
k keek op ik zag een persoon weet niet of het een man of vrouw was maar hij of zei stond naar mij te kijken voorover gebogen met de handen in hem of haar zei ik schrok er van :shock:
en keek even weg :roll:
toen keek ik weer op zei om het nog een keer te zien maar toen was het weg :?
nooit meer gezien :(
liefs petra

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”