Wat heb ik gezien?

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Wat heb ik gezien?

Bericht door wiba » 14-06-2010 00:37

Lieve mensen

Reed vandaag van het zuiden naar het oosten van het land. Zag in de lucht 2 dingen, kon het eerst niet onderscheiden wat het was, maar het bleef dicht bij elkaar in de lucht. Na een tijdje zag ik dat het 2 sportvliegtuigjes waren en tegelijk zag ik dat er een kring omheen was. Het bleef mijn aandacht vast houden omdat het wel een ovale orb leek, met die vliegtuigjes er middenin.
Heb dit nog nooit eerder gezien. Het was een witte kring.
Was het een aura dat ik zag of was het de energie zichtbaar van de motoren of wat was het eigenlijk?
Het houd me bezig en kan het niet plaatsen.

Misschien weten jullie het?

:?: Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 14-06-2010 06:11

Energie kun je zo gewaar worden of zien...as je naar een tv kijkt metname in donker kun je je ook concentreren op de tv dán kun je zien hoeveel energie ervan uitgaat. Vandaar dat tv niet echt ontspannend is voor ons, maar velen zijn zich daar nie van bewust. Hoe sensitiever hoe meer je kunt voelen, ruiken, horen en of zien. Onze zintuigen raken gevoeliger,waardoor we zoveel prikkels kunnen zien ook met blote oog als je aanleg aldaar ligt op dit terrein...dus ja t is heel goe mogelijk dat je energie van de apparaten an sich heb waargenomen. Probeer t op meer uit zou ik zeggen...bomen bijvoorbeeld en of dieren, bij mijn katten kan k t ook mooi zien, die staan zo open :wink: Liefs Garry
Ps. Of concentreren foto's en daarna je ogen sluiten je kunt de energie op je netvlies/of 3e oog zien prijken, neem dan eerst je eigen foto op mn advies, want je kunt ook energie van anderen zo oppikken namelijk of door te voelen. (valt dan gelijk onder psychometrie hé :D )
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-06-2010 07:21

Apart dit Wilma, je zou inderdaad denken dat het een soort (bescherm?)energie is. Maar verder weet ik het ook niet,wat Garry al duidelijk aangaf kan er best mee te maken hebben, normaal lossen witte strepen toch ook vrij snel op. Ik zie wel eens heel af en toe licht om mensen heen maar geen kleuren. Wel zomaar steeds vaker kleuren 'ín mijn hoofd' noem ik dat, in de vorm van vlekken of rondjes, ook gewoon ineens als ik ergens buiten loop. En het is precies in het midden achter het 3e oog.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-06-2010 08:59

Ja Garry ik dacht ook aan energie van die beide vliegtuigen, maar het rare vond ik dat het samen in 1 ovale cirkel zat. En het randje leek net zo als van een orb, met in het midden doorzichtig maar met een soort waas. Werd eerst wat angstig, want dacht als het maar goed afloopt deze vlucht. Ze vlogen ook zo dicht bij elkaar, mogelijk waren ze aan het oefenen hiermee. Je ziet wel eens van die vliegtuigen met een groot spandoek erachter.
Dacht het lijkt wel of ze beschermd worden door die cirkel.
Zo af en toe heb ik het ook wel eens op tv dat ik witte ringen om dingen zie.
Oefenen met foto's lijkt me ook wel leuk om eens te doen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 14-06-2010 20:57

Heel apart Wilma. Lijkt inderdaad wel een beschermcirkel of zo. Ik zie wel aurakleuren om mensen heen maar niet iedereen ziet dat. Meestal wel de lichtuitstraling om mensen en dieren enz... heen. En wat jij hebt Hannie dat je kleuren ziet achter je derde oog heb ik ook. Leuke tip van Garry trouwens. Is een mooie oefening.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-06-2010 21:14

Inderdaad mooie tip Garry, ik denk er niet altijd aan zo, maar heb wel al jaren dat foto's gaan bewegen noem ik het altijd, en tegelijk hoor ik dan antwoorden. Als ik me dus even met iemand 'bezig' houd in gedachten op dat moment. Moeten ze er dus wel alleen op staan, dat gaat dan vanzelf.
En Louisa, wat betekent dat dan die kleuren 'zien' zo maar achter je derde oog? Want aura's met kleuren zien kan ik echt niet zie je.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 14-06-2010 21:16

Volgensmij hebbuh veeEle van ons zich aardiiiiig ontwikkelt, as ik effies mag mededelen :lol: lieve greetz Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-06-2010 22:39

Ja Garry is ook zo denk ik, mooi he?

Ben ook wel benieuwd wat die kleuren dan willen zeggen achter het derde oog.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 15-06-2010 07:55

wiba schreef:Ja Garry is ook zo denk ik, mooi he?

Ben ook wel benieuwd wat die kleuren dan willen zeggen achter het derde oog.
Ja byzonder magisch... :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-06-2010 09:12

Naar mijn gevoel zijn we ook niet voor niets op dit forum gekomen, omdat het aansluit bij wat er zich diep van binnen al aan het roeren was. Bij de één al bewuster beleefd, bij een ander sluimerend onder de oppervlakte, wat eerst zo'n onbestemt onzeker gevoel geeft van, welke kant moet/gaat het nu toch op. Want in sommige gevallen begrijpt en herkent de eigen leef omgeving dit niet en staat men er alleen in. Net als een soort luikjes die he he eindelijk open mogen,omdat het hier herkent en erkent, ook niets 'raar' gevonden wordt.
Dat kan dan zelfs een beetje een soort van explosie gevoel geven, het barst los zeg maar.
Net of zachtjes aan alle luikjes open mogen gaan, waardoor het zich dan mag en ook kan ontwikkelen, men is er dan ook aan toe. En dat kan dan soms razend snel gaan.

Zo hebben vele zich er voor open kunnen stellen en inderdaad veel verder kunnen ontwikkelen,wat er in zit komt er hoe dan ook uit.
Dat is ook zo mooi om te zien en voelen hier.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”