Wat heb ik gezien?

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-06-2010 18:28

Prachtige ervaring zeg...Wilma wat waren jou gedachten hier het eerst bij?In mijn ervaring is dit het antwoordt?

Hannie....het voelt als thuis komen,zo ismijn gevoel hierbij.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-06-2010 18:39

karin schreef: Hannie....het voelt als thuis komen,zo ismijn gevoel hierbij.
Daar zeg je wat, in een fam. mét een groot warm bad, zoiets dus :wink:
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-06-2010 19:56

Even over de kleuren. Ik kan kleuren zien om mensen, dieren en planten heen. Dat is de aura van de mens die ik dan zie. Ik zie het zelfs aan de voorkant van mensen. Dan veranderen ze helemaal in die kleur bijvoorbeeld dan zie ik dat ze blauw worden omdat ik dan die aura zie. Of meerdere kleuren. Dat betreft over de aura's. Je kunt ze zien via de buitenkant van je ogen. De zijkanten zeg maar.

Achter het derde oog zie ik soms mijn eigen aura of een ronde bol met een kleur. Moeilijk uit te leggen hihi. Als ik dan bijvoorbeeld naar een muur kijk zie ik een ronde kleurbal, een licht. Dat zie ik vanuit mijn derde oog want als ik mijn ogen sluit zie ik die ronde bol met kleur ook. Die kan allerlei kleuren hebben, dan rood, dan groen enz... Volgens mij zie ik dan mijn eigen aurakleur of zo. Heel apart. Het flikkert ook een beetje.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-06-2010 20:28

Mooi dit Louisa, dankjewel, ik zie inderdaad wel vaak kleuren via de buitenkant van mijn ogen, maar niet om de mensen heen die voor me staan/zitten, zoals je op foto's wel ziet met echt een 'rand' van kleuren er om heen.

Met mijn ogen dicht zie ik ook meteen altijd veel kleuren flitsen.

En achter m'n derde oog wisselt het met de invloeden van het moment denk ik, want tijdens een 'slecht' gesprek via telefoon, mailtje, of direkt in het bij zijn van anderen, komt het ook. Dan bij slechte heel andere kleuren dan wanneer het goed/leuk is. Ook soms groter meer in één overheersende kleur. Dit is al langer bezig, maar ik ben dan zo'n muts die er pas aandacht aan schenkt als ik denk, nou, dat is wel vaak opeens. Het gebeurd nu elke dag bijna wel, wetende dat het al veel langer zo gebeurde, maar niet elke week of dag.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-06-2010 20:38

prachtig hoe jullie dit ervaren,mijn ervaring is ook ...als de mensen gaan lopen dat de kleuren met iedere stap veranderen,daaruit zie ik hoe die persoon dan in balans is.Veranderd de kleur heel snel,uitbalans,gaat dit zeer traag zeer goed met de beentjes aan de grond.Ook zie ik vaak als de mens niet zichzelf is,of ziek gaten in de kleuren.Zien jullie dit ook?Ik vergelijk dit alles als de bel die uit een bellenblaas komt.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-06-2010 21:05

Dank jullie voor jullie ervaringen. Ja ik zie soms gaten inderdaad in de aura maar niet altijd. Wel zie ik als mensen lopen dat het aura meeloopt om die persoon heen. Wel grappig om te zien. En ja Hannie, dat heb ik ook met een lastig gesprek, dan flikkert het nog meer in mijn ogen hahaha. Best irritant dan. Als ik rustig ben zijn de kleuren ook rustiger. Als ik boos ben zie ik ook echt de rode kleur. Laatst zag ik zelfs op tv bij iemand die aan het praten was een lichtstraal van groen uit haar kruin stromen naar boven toe. Echt heel apart. Je zag het echt bewegen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 15-06-2010 21:15

louisamartin schreef:Even over de kleuren. Ik kan kleuren zien om mensen, dieren en planten heen. Dat is de aura van de mens die ik dan zie. Ik zie het zelfs aan de voorkant van mensen. Dan veranderen ze helemaal in die kleur bijvoorbeeld dan zie ik dat ze blauw worden omdat ik dan die aura zie. Of meerdere kleuren. Dat betreft over de aura's. Je kunt ze zien via de buitenkant van je ogen. De zijkanten zeg maar.

Achter het derde oog zie ik soms mijn eigen aura of een ronde bol met een kleur. Moeilijk uit te leggen hihi. Als ik dan bijvoorbeeld naar een muur kijk zie ik een ronde kleurbal, een licht. Dat zie ik vanuit mijn derde oog want als ik mijn ogen sluit zie ik die ronde bol met kleur ook. Die kan allerlei kleuren hebben, dan rood, dan groen enz... Volgens mij zie ik dan mijn eigen aurakleur of zo. Heel apart. Het flikkert ook een beetje.
Zoals jij Louisa zie k ook kleuren achter 3e oog, bij mij lijken t dan kleurwolken en ze bewegen als een wolkendeken voorbij mijn ogen. Ik denk ook dat t mn eigen aura is dat wordt waargenomen. Maar van de kleine & mn grote vent zie ik t ook zo als we 's avonds bij mekaar liggen/zijn. Heel typisch.

Kleuren van anderen kan ik ook zien van tv, maar geprojecteerd als een diafilm op de muur én zo ook van mensen. Ik neem hun energie waar bij schemering en vervolgens wordt hun licht geprojecteerd als een soort silouet, daar waar ik mij op richt op een blote muur bijv, én dan daarom heen hun kleuren zegmaar. lieve Greetz GArry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-06-2010 21:24

prachtige ervaring garry,ik zie het ook rond bomen...planten...dieren het ziet als stoom van warm water alleen dan met kleuren...

Dit vond ik raar ik zag laatst rond de lamp van een lantaarnpaal in de brandgang een ronde regenboog.....ik heb er een foto van gemaakt op de foto is het niets te zien helaas. :cry:

niet alleen dat ..ik weet niet of jullie dit opvalt ook in de lucht zie ik vaak keuren verschijnselen...prachtig gewoon.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 15-06-2010 21:31

:D Leuk Karin, Ok Ik ga me van nu af aan meer richten op de lucht boven mij...kijk te veel naar beneden :lol:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-06-2010 21:38

Zoals deze Garry,zie die orb's rechts tussen die zonnen stralen.Ook zie je kleuren links in de bergen,deze foto heb ik gemaakt in frankrijk.

Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”