Wat heb ik gezien?

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 17-06-2010 18:47

hannie schreef:Je kan ze inderdaad gewoon met het blote oog zien hoor Garry, ook in verschillende kleuren en grootte. Is ook niets mis mee. Net zo als je zomaar opeens ook overdag, een 'engelachtig' figuur bijv. op een hoek van je bureau kan zien zitten.
Ik zeg engelachtig, want ze hebben (bijna) nooit vleugels zoals men ze vaak af beeld op plaatjes. En het zeg maar fijne wazig aandoende kleed kan ook in zachte kleur waarneembaar zijn.
Oh sorry lieve Hannie, heb jou óók over t hoofd gezien nu door Edith ben k reminded...dankje voor je medeleven, jij zult zelf óók mooiiie wonderlijke ervaringen hebben, dikke knuffies aan jullie allemaal luitjes & Hannie uiteraard ook :wink:m Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-06-2010 21:21

Die orbs en lichtverschijningen zie ik ook en mooi hoe Marianne dit uitlegt. Ze zijn er altijd en is mooi om te zien.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-06-2010 22:33

Is niet erg Garry! Gebeurde mij ook, ik had Marianne haar mooie stukje weer over het hoofd gezien, en het overkomt me regelmatig dat ik niet meteen ver genoeg naar voorgaande stukje ga :oops:
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 18-06-2010 09:20

louisamartin schreef:Die orbs en lichtverschijningen zie ik ook en mooi hoe Marianne dit uitlegt. Ze zijn er altijd en is mooi om te zien.
Zoals jij ook eerder omschreef Louisa zie je de energie door je huis heen bewegen, dat zie ik mn 's avonds heel goe of in schemering. Of bij bepaalde toiletten zoals op t werk, daar is t systeemplafond verschoven, laatst dacht ik wie kijkt er tóch naar me zo'n gevoel had ik waarop ik omhoog keek in die donkerte zag ik ook energie...fijn dat jullie allemaal hierzo open over zijn voel je je nie only the lonely :oops: dikke knufff Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 18-06-2010 10:19

Elke orb is de zichtbare manifestatie van een spiritueel wezen.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 18-06-2010 11:18

Je kunt engelen zien met je geestesoog ,maar fysiek is dat niet mogelijk.Ik zag heel wat jaren geleden ineens een overweldigend Licht.Dat was mijn engel en gids.Ik kon niet in dat Licht kijken zo overweldigend en verblindend was het.Ik keek weg en verontschuldigde me ervoor ,maar het antwoord was dat het niet erg was en dat ik de engel ook niet kon zien door dat verblindende Licht.Kan het niet beschrijven hoe dit eruit zag ,ook de kleuren die ik toen zag nooit eerder gezien.Ik hoorde alleen de stem van de engel dat ie bij me is en mij begeleid.

Engelen worden vaak afgebeeld met vleugels.
Vleugels hebben wij engelen toedacht daar het een beeld is voor ons dat ze zich kunnen verplaatsen door de lucht en ruimte . Het is een aards beeld en gedachte .Zoals alles aards is wat we denken en ons voorstellen.
Als ons bewustzijn zich verhoogt merken we dat we meer kunnen dan we denken en er meer mogelijk is als dat we ooit voor mogelijk houden.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 18-06-2010 20:45

Hihi Garry, nee je bent zekers niet alleen hoor maar is lastig dit met mensen te bespreken buiten het forum om die het niet snappen. Dat is het fijne van dit forum dat we dit allemaal mogen delen. En ja ik zag ook met het auto ongeluk zo'n licht maar ook een paar maand terug in mijn huis. Ik zat achter mijn laptop en het licht kwam heel mooi naar binnen maar zo licht dat ik het ook niet goed kon bekijken maar wel heel mooi. Fijn dit te delen Marianne.

Dikke knuf,
Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 18-06-2010 22:50

Oogverblindend licht, had ook zo'n ervaring, wat jaren geleden inmiddels, een bezoek van een engel.
En daarbij enorme kracht.
Mooie ervaring van jou Marianne, fijn dit te mogen lezen.
liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 18-06-2010 23:18

Marianne krachtige ervaring,dit is ook niet te beschrijven.In hoge trilling kan je het licht ervaren,nog beschrijven omdat het niet Aards is,zeer duidelijke uitleg geef je hierover.Ook de uitleg over Orb,s is een energie,hoge trillingen die vele niet met het bloten oog ervaren.Altijd aards wilen verklaren,wat de mens verder van de werkelijkheid brengt.Laat ik het zo tegen iedereen verklaren,kunne wij de stroom uit het stopcontact ook zien dan?Beginnen wij met voelen dan is het een ander verhaal,geloof dat het zo is,sta in die kracht zodat je kan ZIJN en ervaren.Niets verklaren is hier het medicijn voor velen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

0001
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 04-12-2011 04:35

reactie

Bericht door 0001 » 04-12-2011 05:00

Interessante situatie zeg, goede antwoorden ook. Veel van geleerd.

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”