Wat heb ik gezien?

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 17-06-2010 09:00

Garry schreef:??Als een orb's nou heel dicht in jouw aura komt veroorzaakt deze dán ook gaten bij je :?:Weet iemand dit? lieve greetz Garry
:?: Máá'ruh heeft iemand ook antwoord op deze vraag???
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 17-06-2010 09:40

Nee Garry,
Orbs zijn engelen of lichtwezens .Er bestaan geen orbs die kwaad doen of gaten in je aura veroorzaken .Donkere engelen hebben geen lichtlichaam en kunnen dus ook niet als orb verschijnen.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 17-06-2010 12:00

Marianne schreef:Nee Garry,
Orbs zijn engelen of lichtwezens .Er bestaan geen orbs die kwaad doen of gaten in je aura veroorzaken .Donkere engelen hebben geen lichtlichaam en kunnen dus ook niet als orb verschijnen.
Nou dan zie ik deze dan óók wel es met blote oog :oops: ...iemand liet ik mij keertje vertellen dat t nie juist is dat ik deze dagelijks met blote oog kan zien :roll: dán is dat tóch ook nie zooO...of kun jij Marianne of iemand anders mij anders mededelen :? Liefs Garry,Ps. bedankt voor je lieve respons Marianne :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 17-06-2010 14:13

Lieve Garry,

Dat wil juist zeggen dat jou bewustijn zo verhoogt is dat je ze met het blote oog kunt waarnemen.heel bijzonder Garry.
Orbs zijn engelen of lichtwezens en elementaren (dat wil zeggen gnomen elfen en natuurgeesten).Door de orbs laten ze ons zien dat er meer is tussen hemel en aarde.Dat ze er zijn al zien de meeste ze niet. En dat ze werkelijk bestaan.Ze zijn altijd om ons heen. Alles is energie die niet voor iedereen zichtbaar is met het blote oog.Alles heeft een trilling.Wij mensen willen altijd bewijs hebben voor iets Anders kunnen we het moeilijk geloven.Wij denken ook heel menselijk en aards.Maar er is veel meer dan dit,dan onze planeet(een zandkorreltje in het universum).
Mensen kunnen slechts binnen een specifiek frequentie bereik zien en horen.Engelen en andere Lichtwezens viberen op een heel andere frequentie en omdat veel mensen alleen geloven in dingen die tastbaar zijn ontkennen veel mensen het bestaan van het spirituele of zijn zich dit niet bewust.Mensen willen bewijs van het bestaan van de geestelijke wereld .Engelen en Lichtwezens zijn verantwoordelijk voor het verschijnen van orbs op fotos als een fysieke demonstratie van de spirituele wereld.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 17-06-2010 14:25

Orbs zijn engelen of lichtwezens
Zie ze soms bij mensen of kinderen, dacht daarbij; misschien is 't de gids of overleden dierbare bij iemand (als je dat bedoelt ook met lichtwezen Marianne?)
Laatst in 't vliegtuig op vakantie ook twee witte orbjes boven een jong kind zwevend, twee gidsen dacht ik toen :roll:
Mooi jouw uitleg over orbs Marianne.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-06-2010 14:26

Je kan ze inderdaad gewoon met het blote oog zien hoor Garry, ook in verschillende kleuren en grootte. Is ook niets mis mee. Net zo als je zomaar opeens ook overdag, een 'engelachtig' figuur bijv. op een hoek van je bureau kan zien zitten.
Ik zeg engelachtig, want ze hebben (bijna) nooit vleugels zoals men ze vaak af beeld op plaatjes. En het zeg maar fijne wazig aandoende kleed kan ook in zachte kleur waarneembaar zijn.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-06-2010 14:31

Wat ik er van weet, zijn het vermoedelijk energieen van over gegane zielen,
maar die hoef je dan niet persé zelf hier gekent te hebben.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 17-06-2010 15:03

Kan heel goed zijn Hannie, mooi zeg :D
Dat jongetje was nogal druk in 't vliegtuig. Toen kreeg ik ineens oogcontact met hem, heel rustig, en verschenen de bollen.
Leek wel of hij ze aan me liet zien.
Je voorbeeld over engelachtige figuur doet me ook denken aan die lila/paarse gestalte (zonder vleugels ook) op 't werk een
tijdje geleden. Sorry dat ik d'r op reageer hoor, was eigenlijk naar jou toe Garry :oops:
Ik herkende je voorbeeld, vandaar even reactie.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 17-06-2010 15:54

visje schreef:Kan heel goed zijn Hannie, mooi zeg :D
Dat jongetje was nogal druk in 't vliegtuig. Toen kreeg ik ineens oogcontact met hem, heel rustig, en verschenen de bollen.
Leek wel of hij ze aan me liet zien.
Je voorbeeld over engelachtige figuur doet me ook denken aan die lila/paarse gestalte (zonder vleugels ook) op 't werk een
tijdje geleden. Sorry dat ik d'r op reageer hoor, was eigenlijk naar jou toe Garry :oops:
Ik herkende je voorbeeld, vandaar even reactie.
Dankjewel Marianneke :wink: eindelijk krijg k een soort bevestiging van t geen ik al dacht, eerder vertelde een medium mij dat ik me geen zorgen hoefde te maken vh geen bij ons in huis aanwezig is, zoals ik t eerder beschreef hierboven. Lieve greetz Garry

Lief Visje, lieve Edith begrijp nie goed waar jij nu precies op reageert. Kun je iets concreter stellen/vertellen aan me wat je bedoelt? Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 17-06-2010 16:02

Ik bedoelde Hannie haar reactie naar jou toe Garry :wink:
Je kan ze inderdaad gewoon met het blote oog zien hoor Garry, ook in verschillende kleuren en grootte. Is ook niets mis mee. Net zo als je zomaar opeens ook overdag, een 'engelachtig' figuur bijv. op een hoek van je bureau kan zien zitten.
Ik zeg engelachtig, want ze hebben (bijna) nooit vleugels zoals men ze vaak af beeld op plaatjes. En het zeg maar fijne wazig aandoende kleed kan ook in zachte kleur waarneembaar zijn.
Kom ik d'r tussendoor met m'n reactie. Zal volgende keer ff wachten daarmee, anders misschien wat chaotisch al die reacties :roll:
liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”