Wat heb ik gezien?

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 15-06-2010 21:41

Mooiiiie shot Karin kun je zo naar Halmark opsturen :lol: Ja sommige mensen denken dan dit ook een foutje in de belichting kan zijn die kleuren op de bergen...maar blijft mooi foutje bedankt dán :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-06-2010 21:59

Dan bedank ik dit foutje..alleen ik zie geen fouten, slechts handelingen naar emotie's..daaruit ervaringen om een verdere keuzen te kunnen maken. :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-06-2010 23:09

louisamartin schreef: En ja Hannie, dat heb ik ook met een lastig gesprek, dan flikkert het nog meer in mijn ogen hahaha. Best irritant dan. Als ik rustig ben zijn de kleuren ook rustiger. Als ik boos ben zie ik ook echt de rode kleur.
Het flikkert bij mij dan niet, maar de kleuren worden dan vlakker waziger, of een groter vlak, en rood komt er bijna nooit in voor. Niet bij boosheid, niet bij vrolijker gevoel. Wel meer lichtgrijze, en paarse tinten als iets nog al gevoelig ligt, verdrietig of somber is.
Verder buitelt het op de gekste momenten dus gewoon door elkaar, maar wel scherp omlijnt/afgebakent.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-06-2010 23:12

Hoe kunnen we trouwens weten of het onze eigen aura is? Wat we dus achter ons derde oog waarnemen vraag ik me af.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 16-06-2010 00:01

Prachtige foto Karin.Ik ben het met je eens .Er bestaan geen fouten.Alles bestaat uit perfecte harmonie.Alleen wij zien fouten of denken dat er fouten zijn.Onze overtuiging ,waardoor heel wat dingen misgaan in ons leven

Ik zie trouwens ook in de lucht verschillende kleuren verschijnselen prachtig om te zien..


Een aura is nooit gelijk van kleur en grote en veranderd met wat je doet of wat je emotie is.
Dit zag ik jaren terug al met eigen ogen door een man die live aura opnamen maake. Dus geen foto maar een film. Die kreeg je dan ook mee. Hij stond vaak op beurzen en hield voordrachten maar hij is helaas pas geleden overleden. Hij hield dan een steen of en geur voor je of maakte geluid met een klankschaal ook dan veranderde je aura. van kleur en ook kwa grote Heel mooi om te zien.Later ging ik het zelf ook waarnemen.Als je b.v hard tegen iemand praat of er is een hard geluid dan krimpt de aura inéén.
En gaten in de aura neem ik ook waar.IK heb meermalen mensen die bij me komen met gaten in hun aura .Door energie behandelingen maak ik de gaten weer dicht.Gaten kunnen in je aura komen door trauma's
maar ook een gewone ruzie of dingen die je aangrijpen kunnen gaten in je aura veroorzaken.Er kunnen dan ondanks dat je je afsluit energiën bij je binnen komen.En kun je daardoor heel erg moe zijn en niet weten hoe dit komt.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 16-06-2010 00:16

Mooi duidelijk uit gelegt Marianne,
Maar weet je dan ook hoe of we er zeker van kunnen zijn of we onze eigen aura zien achter het derde oog? Dat intrigeert me, omdat het zo intens ook op onze eigen gevoel reageert, dus de kleuren ook beinvloed.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 16-06-2010 00:21

Als je ervan overtuigt bent dat je zo je aura ziet dan is dat zo .Je overtuigingen creéren je werkelijkheid.Ieder doet dat op zijn of haar manier en alles is goed.
Wij willen altijd maar bewijs.Vertrouw en geloof in wat je ziet.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 16-06-2010 07:02

??Als een orb's nou heel dicht in jouw aura komt veroorzaakt deze dán ook gaten bij je :?:Weet iemand dit? lieve greetz Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 16-06-2010 12:45

Leuk en interessant dit alles te lezen. :idea:
Over kleuren in de lucht, ik zie soms gouden flitsen, ook mooi om te zien.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 16-06-2010 13:19

Marianne schreef:Als je ervan overtuigt bent dat je zo je aura ziet dan is dat zo .Je overtuigingen creéren je werkelijkheid.Ieder doet dat op zijn of haar manier en alles is goed.
Wij willen altijd maar bewijs.Vertrouw en geloof in wat je ziet.
Intuition, intuitie in nederlands,knufff Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”