Hoe herken je een orb.

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Hoe herken je een orb.

Bericht door Marianne » 18-06-2010 10:47

Daar er veel vragen over orbs zijn.Wat zijn ze en hoe zien ze eruit.Wat betekenen ze .Heb ik in een boek van Diana Cooper die meer dan duizenden fotos van orbs heeft onderzocht en een paar ervan beschreven in haar boek,wat antwoorden gevonden en hier voor jullie neer gezet.

Hoe herken je een orb
Elke orb heeft een signatuur die herkenbaar is .Het is belangrijk ze met ons hart te onderzoeken en niet met ons verstand .Laat de intuïtie je vertellen wie ze zijn.
Hoe dichter de orb bij je staat ,hoe vager en groter hij meestal is .Bijvoorbeeld een op afstand staande eenhoorn is heel heldere kleine stip ,terwijl een eenhoorn die je omhult heel groot en vaag is .De orbs behoren allemaal tot de engelenhiërarchie .de elementalen en engelen begeleiden en beschermen de spirits van mensen en dieren die op aarde geïncarneerd zijn geweest.


Geesten zijn spirits van mensen die niet naar het licht zijn doorgegaan en vastzitten in het aardse niveau .Elke spirit wordt begeleidt door een elementaal die wuryl wordt genoemd. over het algemeen zijn dit kleine vage witte orbs zonder een heldere of scherpe omlijnde rand .Soms verzamelen deze spirits zich in portalen waar de energie lichter is en ze hulp kunnen krijgen om naar het licht te gaan.

Wuryls zijn elementalen die de taak hebben gekregen om alle vastzittende zielen die niet zijn doorgegaan naar het licht te helpen .Niemand is ooit alleen.

Gemllia zijn engelachtige wezens die zorgen voor de elementalen .ze hebben een hogere frequentie niveau dan de beschermengelen.

eenhoorns
de eenhoorns keren eindelijk terug om mensen op aarde te helpen.Ze brengen verlichting,zuivering en liefde naar plaatsen en personen.Ze werken met mensen die een visie hebben die anderen kunnen helpen.Hun licht is zo helder dat ze hun energie moeten afzwakken om je te kunnen benaderen.Als ze ver zijn,verschijnen hun orbs als kleine heldere stippen en als ze dichterbij komen ,zwakken ze hun vibratie aanzienlijk af en zijn hun orbs heel licht,zelfs transparant en veel groter

Engelen die spirits bij zich hebben
Het is onze ervaring dat van alle orbs de engelen die spirits bij zich hebben het meest voorkomen.
De spirits zijn mensen of dieren die zijn doorgegaan naar het licht. wanneer ze op reis zijn worden ze begeleidt door een engel en dat is de orb.
De orbs kunnen piepklein of groot zijn en zijn steevast aanwezig bij vieringen ,want geliefden die overgegaan zijn willen getuige zijn van de gebeurtenis/Kleine orbs lijken een donkere stip in een witte cirkel te hebben en bevinden zich vaak heel dicht bij mensen of dieren.
Grotere zijn ook wit met en scherpe omlijnde rand en het gezicht of de gezichten van de spirits die begeleid worden zien er vaak uit als donkere vlek soms is het gezicht duidelijk te zien en wordt hij af en toe herkent door de persoon die hij of zij is komen bezoeken. Je kunt ze onderscheiden van de elementalen die geesten begeleiden omdat de engelen een zichtbare kring rondom de buitenrand hebben.

De engel die de spirit brengt zal zich heel vaak verenigen met een deel van aartsengel Michael beschermende energie zodat er blauw in de orb kan worden waargenomen.


Transparante orbs
Een orb wordt transparant als de engel de energie vasthoudt terwijl de persoon wacht met reageren. Diana verteld dat ze een foto heeft van haar kleindochter die heel opgewonden door een speeltuin rent en zich totaal niet bewust is van enig gevaar. De orb van haar persoonlijke beschermengel die boven haar hangt is enorm en transparant omdat hij de energie voor haar vasthoudt terwijl zij de gelegenheid heeft om de situatie in te schatten.

Rond
Wanneer een orb rond is kijkt hij toe bij een situatie en houdt de energie vast voor het grootste resultaat.
Rechtzijdig of conclaaf(hol)
Een orb verandert van vorm als hij actief bescherming uitzendt of als hij een speciale energie of informatie overbrengt.Één of alle zijden kunnen recht of hol worden afhankelijk van hoeveel hij moet uitstralen.

Hexogonaal
Als alle zes zijden van een orb recht worden ,zodat hij een hexgoon is ,is hij volledig in werking .Dit kan in elk soort orb te zien zijn.

Uitgerekt
Orbs die snel bewegen kunnen er uitgerekt ,dun of kronkelig uitzien .Ze kunnen een staart hebben of en spoor achter zich laten

Kegel of eivormig

Kegel of eivormige orbs zijn orbs die rechtstreeks van de zon of van een aartsengel energie ontvangen

In elkaar opgaande orbs
Als verschillende engelen zich verenigen ,kunnen hun kleuren of kwaliteiten zich in een orb vertonen .Als ze hun kwaliteiten gescheiden willen houden zullen hun kleuren als blokjes in de orb verschijnen.


Bron: Verlichting door Orbs door Diana Cooper en Kathy Crosswell
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 18-06-2010 12:00

ZOOOOO! Hier zat ik op te wachten hoor! Prachtig Marianne, heb al een paar keer in verschillende boeken hier over zitten neuzen, maar kon niet zo gauw tot een keus komen. In zo'n korte tijd is het moeilijk in te schatten welke nu voldoet in beschrijvingen hier over.
En heb nu eenmaal liever zelf een boek hier over dan opzoeken in de bieb, of internet, doe ik nog steeds niet graag.
Dank je wel voor dit uitgebreide stuk.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 18-06-2010 12:04

Dit boek is geweldig en met veel kleuren fotos van de orbs zodat het nog duidelijker is.Echt een aanrader.Sinds kort ook in het het nederlands verkrijgbaar.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 18-06-2010 14:11

Gewéldig!! Afbeelding
Bedankt voor het plaatsen Marianne!
liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 18-06-2010 20:41

Dank je wel Marianne voor deze geweldige uitleg! Ben nu ook benieuwd naar het boek. Ga het zeker bestellen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 18-06-2010 23:37

Marianne bedankt voor deze nuttige informatie....Bedankt voor het plaatsen.Ik wist uberhoud niet dat er boeken over waren?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 19-06-2010 05:58

Meestal ervaar ik dat er op vakantiefoto's vaker orbs staan.
Natuurlijk ook een periode dat het toetstel vaker gebruikt wordt.
Ben benieuwd wat voor moois het ons dit jaar weer brengt.
Ga dan hier even kijken welke orb soort zich bij mij en mijn omgeving gevoegd heeft.

Dank je Marianne heel interessant dit.
Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 19-06-2010 14:52

Ik merk wel op,mijn ervaring dat ik met mijn mobiel meer orb's fotografeer dan met een fototoestel,heb zo het idee dat die lenze te sterk zijn...of wat dan ook.Al de foto's met de orb's zijn alle van de mobiel.Hebben jullie dit ook?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 19-06-2010 16:18

karin schreef:Ik merk wel op,mijn ervaring dat ik met mijn mobiel meer orb's fotografeer dan met een fototoestel,heb zo het idee dat die lenze te sterk zijn...of wat dan ook.Al de foto's met de orb's zijn alle van de mobiel.Hebben jullie dit ook?
Sorry had je vraag of opmerking nie eerder gelezen dán nu Karin...ennuh nee nogmaals :oops: die van ons is met dig.camera gemaakt...heb nog wel een mooie van internet afgeplukt by the wayAfbeelding Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 19-06-2010 21:13

Ik heb ook alleen maar via de digitale camera orbs. Maak haast nooit foto's met mobiel.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”