Nare ruimtes

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Plaats reactie
Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Nare ruimtes

Bericht door Zina » 13-07-2010 20:51

Ja ik weet inderdaad niet exact waar dit verhaal thuishoort. Verplaats dit onderwerp rustig naar het juiste topic! Maar op van die koophuis websites kun je vaak IN de woning kijken. Toevallig dat er woningen bijstaan waar mijn familie wel eens in zijn geweest.
Affijn, ineens zie ik een leuk huisje, en in dat huisje een foto van een onderdeel van die woning. Kreeg ik me daar toch een afgrijselijk gevoel bij, van dood en verderf, en waarom? Het is een gewone boerderij!
Dus ik nogmaals invoelen, en weer dat nare gevoel, die angsten, die pijn.
Ik zeg dus hardop dat ik dat een heel nare ruimte vindt, maar het niet begrijp. Wat blijkt, 'Ja, maar dat was vroeger de SLACHTRUIMTE en kijk, in die grote vierkante bak werd dan het vlees in gekwakt. AAAAAAAAAAAAhh!
Dat heb ik dus gevoeld!
Hebben jullie ook ervaringen dat je nare gevoelens had op plaatsen en ruimten?
(iets zegt mij nu dat ik weer iets ben begonnen waar hoogstwaarschijnlijk allang een topic over bestaat..of niet hihi) :oops:
..music serves to heal the soul..

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 13-07-2010 21:45

Ik zal deze topic zo verplaatsen voor je Zina naar een andere topic maar moet even kijken waar en zal het dan hier vermelden. Ik heb ooit met Bert (mijn man) een 2 onder 1 kap woning bekeken omdat het een hele leuke woning was. Toen we er gingen kijken, keken we mekaar aan van: wat is hier aan de hand? Het huis was heel donker en voelde zo zwaar aan alsof er iemand in dat huis is overleden of alsof er negatieve entiteiten zich daar bevinden brrrr. De koude rillingen liepen over mijn rug en we waren nog niet eens binnen wezen kijken. Je voelde het buiten al. We hadden namelijk een afspraak om het huis te bezichtigen een paar dagen later. Die hebben we maar afgezegd. Zelfs Christian onze zoon vond het geen prettige uitstraling hebben. En kids zijn daar zeker al gevoelig voor. Is wel 8 jaar geleden hoor maar kan het me nog zeer goed herinneren. Ik hoefde en wilde daar echt niet naar binnen. Heb het verder ook niet uitgezocht wat er was daar. Vond het wel goed zo haha...
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 13-07-2010 21:48

Het staat nu hier bij paranormale ervaringen. Beetje moeilijk waar ik het nu moest indelen trouwens hihi. Misschien een idee om er een onderwerp hier te laten plaatsen voor Haunted Plaatsen?
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Petra
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 10-08-2010 15:32

paranormale ervaringen

Bericht door Petra » 28-08-2010 22:31

mijn ervaring is ;
ik was in een worsten fabriek met mijn man (bedrijfs kleding weg brengen en in kasten leggen daar )
we liepen door de fabriek heen ik had daar een heel angstig gevoel mijn man liep snel ik riep steets wacht even op mijn
wij kwamen bij een lift mijn man wou naar boven gaan maar kreeg de lift deur niet dicht er stond een hele groote container in en die vond ik erg stinken mijn man rook niets zei hij ik moest er uit ging er bijna van over geven zo vond ik het stinken ik zei tegen mij man dat is afval ba vies
ik wou er zo snel mogelijk weg we gingen ook weg en had nog last van mijn maag er van
echt een naar gevoel
liefs petra

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 28-08-2010 23:24

Ik ben ooit met school op studieweek naar Praag geweest. Daar zat ook een bezoek aan Theresienstad aan vast. Theresienstad was een concentratiekamp. Op het moment dat we het kamp binnenkwamen voelde ik veel verdriet en boosheid en angst. Op een gegeven moment kwamen we bij een executieplaats in het kamp.Tot mijn grote verbazing zaten daar klasgenoten te lunchen!!! Ik werd zo verschrikkelijk boos....zo boos....intens boos gewoon. Ik heb me omgedraaid en ben weggelopen.
Ik voelde daar zo sterk de energie van de mensen die geëxecuteerd zijn, het verdriet en de angst van de mensen die in de lopen van de geweren moesten kijken. Bah...krijg er nog de rillingen van.......
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”