de laatste maanden...

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Plaats reactie
allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

de laatste maanden...

Bericht door allisa26 » 14-07-2010 12:50

de laatste maanden heb ik heel veel rust genomen na diepe vallen op emotioneel gebied ivm mensen en para en spiri en bij mezelf.

wat me heel erg deugd deed en nog altijd, intss is er zo veel veranderd voor mezelf, de dingen op die vlakken zijn veel gezonder gekomen, kennen een mooi plaatsje, chaos is volledig weg...en ja ik ga er ook anders mee om veel positiever :D eindelijk ook zelfvertrouwen er in en eigen visie en meningen durven maken en uiten op die gebieden wat heel zalig aanvoeld :D


wat ik wel nog heb is dat ik weiger te readen als men dat zou vragen op een bewuste manier

enkel het spontane komt eigenlijk nog aan bod op dit moment.

maar automatisch vind dat ook terug zijn ballans.

:D ja tis fijn dat ik zo mooi hersteld ben en weg ben uit een ongezond milieu zeg maar :D het goed milieu bleef :D wilde dit even meedelen


het goeie nieuws
:D
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-07-2010 13:25

Goed om te horen Allisa wat je hier vertelt, wat jij met slecht milleu bedoelt weet ik niet, maar ben blij dat je een evenwicht hebt gevonden lijkt het, door alleen nog op je spontane gevoel af te gaan.
Zeker wat readings betreft.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 14-07-2010 13:30

dankjewel hannie ja maakt niet uit kan best nog bewust eens readen he dat maakt niet uit maar het kent evenwicht ballans! :D

het belangrijkste is dat ik mijn eigen vertrouw,geloof, visie's meningen op die vlakken dus ik sta veel sterker!
wat heel erg van belang is dat je je eigen geloof vertrouwen en zo kan hebben .


lol kan der wel voor feesten hahahahahahha eindelijk!

ja ongezond milieu ik ga er niet over uitbreiden.......
maar kheb op die vlakken twee jaar veel meegemaakt intss me van los kunnen maken in de zin van eigen visie's meningen geloof vertrouwen enz

nu ben ik zo vlug niet meer uit ballans te halen enz op dat soort vlakken

ik had iets zwaars te leren dus voor mezelf :D


maar kga er niet over uitbreiden waarom niet het ligt achter mij....
tis verleden tijd. de tijd van nu telt en kga vooruit in veel positievere zin op die vlakken en minder vatbaar en veel sterker :D

het voelt heel vrij aan!
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-07-2010 14:09

Hoef je ook echt niet te vertellen hoor! Daar gaat het niet om.
Maar ik kan me indenken dat jij je nu veel lekkerder, zekerder ook en vrijer voelt zoals je al aangeeft.
Heerlijk toch na een vervelende tijd op dat gebied! De rest komt wel als de tijd daar is, voel je dan zelf wel goed aan denk ik.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 14-07-2010 14:11

:D idd hannie het voelt aan als freedom :D

ja nu kan het idd enkel maar mooier en mooier worden

ja het is gewoonweg zalig heerlijk genietsvollend klopt helemaal :D
lol al heel vaak voor gefeest intss hahahahahahahahaha :lol:
juist al de rest komt idd vanzelf!!!!!! kan zeker nooit meer terug zoals het ooit was ! :D
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-07-2010 14:13

:D
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 14-07-2010 14:25

lol dit hoort hier normaal niet maar het past wel met hoe ik mij nu voel :D dus ik smijt het toepasselijk met wat ik typte even hier neer :D
als dat toegelaten is :D




http://www.youtube.com/watch?v=2eCyk3YU ... re=related[url
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-07-2010 14:35

Kan het me indenken, heel mooi dit.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 14-07-2010 14:36

dankjewel hannie :D
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

illyria_girl
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 05-10-2010 01:43

Bericht door illyria_girl » 05-10-2010 03:07

Ik vind het goed voor u zussie dat je een beetje van een nieuwe mentaliteit gekregen hebt de laatste tijd, zeg maar. Iedereen kan wel es een verandering gebruiken en zolang je er zelf goed en positief mee omgaat is dat geweldig.

Xjes. Kusjes, geen knufjes.
Hope is a waking dream --- Aristotle

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”