Weet nie waar ik het kwijt moet

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Weet nie waar ik het kwijt moet

Bericht door Cailen » 03-08-2010 10:01

...dus daarom maar even hier...mocht één der moderators een goed plekje weten......

Gisteren had ik een slechte dag.
Toen mijn moeder ziek was, is mijn tante (haar jongste zus) bij ons in huis gekomen om samen met ons de verzorging van mam te doen. Zij was er ook bij toen ze overleed. Ik heb altijd een bijzondere band met haar gevoeld, maar we hebben nooit veel contact gehad. Nu heb ik het weekend van mijn broer gehoord dat ze een zware operatie heeft ondergaan en heb dat aangegrepen contact met haar te zoeken.
We hebben het ook over mam gehad. En ze geeft aan te begrijpen waar ik door heen ga, mijn opa overleed nl toen zij 16 was.
Ben erg in mijn gevoel bezig geweest dus. Dat samen met alle foto's die ik op het moment van mijn vader krijg (foto's van mam), de verandering waar ik zelf doorheen ga, de dingen van vroeger die ik aan het opruimen ben, i.c.m. slecht slapen en de fysieke klachten maakten dat ik gisteren een slechte dag had.

Ik zat met een vriendin te praten hierover waarop ze besloot gedachtenkracht te gebruiken. Wat ik zo bijzonder vond.
Het begon met dat het begon te gieren door mijn borstkas en tintelingen in mijn handen. Daarna begonnen mijn voetzolen mee te doen en toen voelde ik het zo van mijn kruin door mijn lijf gaan. Helaas gaf het ook veel druk op mijn keel, wat bij mij een heel kwetsbaar gebied is. Die vriendin heeft me daar door heen gepraat en naderhand voelde ik dat een groot deel van de somberheid/verdriet/boosheid weg was en mijn hoofd werd weer helder, ik voelde me weer meer mezelf.
We hebben altijd al wel een sterke energieuitwisseling, maar dit was op afstand en zo heftig heb ik dit nog niet meegemaakt.
Wie kan mij vertellen wat er nu precies is gebeurt en waarom het nu zo heftig is geweest?????
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

De kracht van je gedachten

Bericht door wiba » 03-08-2010 17:58

De kracht van je gedachten.

Alles om ons heen is energie, wij zelf zijn energie dus ook de gedachten die we uitzenden is energie. Als kosmische wet geldt dat alles wat je uitzendt ook weer bij je terug komt. Zo zullen alle negatieve gedachten die je hebt, zich een weg vinden door de ether waarna ze onherroepelijk bij je terug zullen keren. Wees daarom altijd voorzichtig met de gedachten die je hebt, je kan hierdoor een klimaat scheppen waar je eigenlijk niet op zit te wachten Dit gegeven werkt ook mondiaal door. Alle oorlogen die ontstaan, zijn immers een uitwerking van de negatieve gedachten en gevoelens van de mensen op aarde. Als we in vrede met onszelf zijn en proberen te werken aan positieve gedachten in plaats van negatieve gedachten, haat en wrok jegens anderen, dan scheppen we een heel ander klimaat. We zijn immers de scheppers van onze eigen wereld.

Dat gedachten enorm krachtig zijn, wordt nog wel eens vergeten. Daarom is het zo belangrijk te weten dat je echt alles wat je zaait ook zal oogsten. Karma is in deze niets meer dan iets dat je in het verleden gezaaid hebt en later (en dat kan vele levens later) weer op je weg krijgt. Daarom is het zo van wezenlijk belang dat we gaan inzien dat onze gedachten van groot belang zijn voor het scheppen van een milder en aangenaam klimaat voor onszelf maar daarbij ook voor de hele omgeving. Is het ook niet zo dat personen die negatief denken voor een groot deel problemen over zichzelf afroepen? Je schept een negatief klimaat waar alle angsten en sombere gevoelens een geweldige voedingsbodem hebben. Het leven is een gegeven maar kan mooier worden als we ons bewust worden van onze gedachtenkracht en zien dat deze gedachten scheppend werken voor ons hele zijn maar ook voor onze hele omgeving. Wees daarom positief en draag dit ook uit, wees in vrede met jezelf en ga eerst te rade bij jezelf alvorens je oordeelt over anderen!

Bron: www.spiritueeltrefpunt.nl
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 04-08-2010 21:39

Als ik dit zo lees heb je een hele grote energetische reiniging gehad. Alle oude balast mocht eruit. Je voelt je dan vaak lichter, fijner, positiever en energieker. Wat Wilma hier al neerzette, let op je gedachten. Ze kunnen je positief als wel negatief beïnvloeden en hierdoor ook je beter of juist slechter doen voelen. Veel ziektebeelden komen voort uit negatieve gedachtekracht. Je geest wordt dan ook minder helder en daardoor zwaar. Je geest is enorm krachtig, daarom is dit heel goed voor je geweest denk ik.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 04-08-2010 22:26

Ik denk dat je dit zelf gedaan hebt meid.
Diegene kan heel sterk aan je gedacht hebben om een goed gevoel toe te wensen, dat je er niet zo vervelend van bent, door dat wat je allemaal meemaakt in deze korte tijd.
Er gebeurd heel veel met je en dat vraagt ook veel van je systeem.
Omgaan met sterke emoties is niet makkelijk en is goed dat je dat uitspreekt bij iemand die je vertrouwd en je kan bij staan.
Je hebt iets los gelaten op dat moment zonder het bewust te zijn geweest.
Denkend dat het door de ander kwam, maar je hebt het denk ik zelf gedaan en opgelost.
Goed van je !
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 05-08-2010 00:20

Sorry meiden maar dit volg ik niet...
Hoe kan ik dit zelf gedaan hebben in zo'n toestand???
De kracht van positieve en negatieve gedachten, dat snap ik heel goed.
Ben een paar jaar flink depressief geweest, nu alleen nog winterdepressies, maar dan leer je snel genoeg wat positieve en negatieve gedachten kunnen doen........
But you've lost me here...
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-08-2010 09:21

Zou het misschien zo kunnen zijn?:

Jij zat klem vanbinnen, door vastgehouden gevoelens blokkeerden ze vanbinnen jouw eigen energie, die daardoor jouw positieve gevoelens overheersten.Hierdoor ga je alleen de nare nog maar zien en voelen op die momenten.
Jouw vriendin voelde dat goed aan en kon door positieve gedachten over te brengen de blokkades voor een groot deel opheffen, het zorgde voor 'doorstroming' bij jou. Ze 'raakte' de goeie snaar. Vandaar dat jij dat overal als tintelingen enz kon voelen, jouw negatieve gevoelens beheersten en overheersten niet meer.

In zekere zin heeft zij het dus op gang gebracht, maar doordat jij je er voor openstelde, (kan onbewust hoor), kon dit dus ook echt zijn werk doen, en die ontlading waardoor je weer ging stromen vanbinnen, gaven de heftige gevoelens (denk maar eens aan een slapend been die opeens weer doorstroomt, kan ook enorm prikkend zijn) In die zin heb je het dus zélf gedaan door die energie overdracht toe te staan, en binnen te laten.
Dát kan je alleen zelf doen, als je het niet wilt komt een ander er hoe dan ook niet doorheen, blijf je dus eigenlijk 'slachtoffer' van eigen negatieve energie. Dit wil je niet, hebt er wat aan gedaan en het werkte!

Dit waren zo'n beetje mijn gedachten hier bij.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 05-08-2010 09:28

hannie schreef:Zou het misschien zo kunnen zijn?:

Jij zat klem vanbinnen, door vastgehouden gevoelens blokkeerden ze vanbinnen jouw eigen energie, die daardoor jouw positieve gevoelens overheersten.Hierdoor ga je alleen de nare nog maar zien en voelen op die momenten.
Jouw vriendin voelde dat goed aan en kon door positieve gedachten over te brengen de blokkades voor een groot deel opheffen, het zorgde voor 'doorstroming' bij jou. Ze 'raakte' de goeie snaar. Vandaar dat jij dat overal als tintelingen enz kon voelen, jouw negatieve gevoelens beheersten en overheersten niet meer.

In zekere zin heeft zij het dus op gang gebracht, maar doordat jij je er voor openstelde, (kan onbewust hoor), kon dit dus ook echt zijn werk doen, en die ontlading waardoor je weer ging stromen vanbinnen, gaven de heftige gevoelens (denk maar eens aan een slapend been die opeens weer doorstroomt, kan ook enorm prikkend zijn) In die zin heb je het dus zélf gedaan door die energie overdracht toe te staan, en binnen te laten.
Dát kan je alleen zelf doen, als je het niet wilt komt een ander er hoe dan ook niet doorheen, blijf je dus eigenlijk 'slachtoffer' van eigen negatieve energie. Dit wil je niet, hebt er wat aan gedaan en het werkte!

Dit waren zo'n beetje mijn gedachten hier bij.
liefs hannie
Thnx Hannie, het is me nu helemaal duidelijk. Tja...deze vriendin vertrouw ik op en top en ze kan me een heleboel maken en een heleboel bij me doen waar ik bij anderen in verdediging of bescherming schiet. Als ik met haar in gesprek ben of ze komt toevallig in mijn gedachten, dan stel ik me open, de ene keer bewust en de andere keer onbewust. Toen mijn handen begonnen te tintelen, wist ik dat zij wat aan het doen was. Wist alleen niet wat. Maar omdat ik wist dat het van haar kwam kon ik me er inderdaad voor openstellen.......
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-08-2010 09:32

Ah, mooi joh :D graag gedaan.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 05-08-2010 12:53

Dat heb ik ook eens meegemaakt.
Tijdens een training was ik erg moe, echt héél moe.
De trainer zag dat ik zo moe was.
Toen voelde ik hem bezig met me, mijn moeheid liep langzaam uit m'n lijf.
Ik weet dat hij dit bij me heeft gedaan, telepatisch, en toen ik dit voelde keek ik naar hem.
Hij liep helemaal te gapen.
En mijn moeheid was WEG!

Met gedachtenkracht en visualisatie is dit gedaan.
En zoals jij 't hebt uitgelegd Hannie, erg mooi en duidelijk.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-08-2010 12:57

:oops: :D dankjewel,
Prachtig dan om te merken hoe dit werkt he? Blijft echt bijzonder en mooi.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”