Wie kan mij helpen

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Wie kan mij helpen

Bericht door zilverster1 » 10-10-2010 13:34

Hallo allemaal
Mijn Dochter van 19 jaar ziet om de mensen heen een witte aura of schim.
Het wordt steeds erger bij haar dat zij het ziet en `s avonds helemaal.
Als zij uit gaat wordt ze er gek van drinken doet zij niet .zij zag zaterdag avond bij haar vriendin een man staan ,haar vriendin zag het niet.
Mijn Dochter vraagt hoe kan zij het wat afsluiten dat ze er niet zo`n last van heeft.
Zij wil dit later wel ontwikkelen maar is nu nog wat angstig hier voor.
Hebben juliie raad voor haar wat zij kan doen.


Groetjes Zilverster1

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-10-2010 14:03

Hoi Zilverster.
Is het 't witte van de aura, of een aanwezigheid......of beide?

Lijkt me zo te lezen dat ze entiteiten bij mensen kan waarnemen, gidsen of overledenen.
Mooie gave!
Maar als het niet gelegen komt, mag ze ze gewoon wegsturen. In gedachten op dat moment duidelijk zeggen: ik wil nu dat
je weggaat!

Wat ook kan als 't afsluiten niet lukt, is bij een goed medium langsgaan, die kan in de aura een laag wat dichter maken, zodat ze hier nu niet
zo'n last van heeft.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 10-10-2010 14:13

visje schreef:Hoi Zilverster.
Is het 't witte van de aura, of een aanwezigheid......of beide?

Lijkt me zo te lezen dat ze entiteiten bij mensen kan waarnemen, gidsen of overledenen.
Mooie gave!
Maar als het niet gelegen komt, mag ze ze gewoon wegsturen. In gedachten op dat moment duidelijk zeggen: ik wil nu dat
je weggaat!

Wat ook kan als 't afsluiten niet lukt, is bij een goed medium langsgaan, die kan in de aura een laag wat dichter maken, zodat ze hier nu niet
zo'n last van heeft.

Hallo Visje
Het is de aura van de mensen
als de mensen langs lopen dan zweeft de aura ook voor bij en het zit om de mensen heen.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 10-10-2010 14:20

maar ze zag bij vriendin toch een man staan da's dan geen aura toch?
denk dan eerder aan een entiteit

en aura's zien heeft voor mijn gevoel met de mannier van focussen te maken das erg lastig om dat constant te zien zeg
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 10-10-2010 14:28

visje schreef: Wat ook kan als 't afsluiten niet lukt, is bij een goed medium langsgaan, die kan in de aura een laag wat dichter maken, zodat ze hier nu niet
zo'n last van heeft.
Hier dacht ik ook meteen aan zilverster, dan kan ze meteen ook het onderscheid goed leren zien/voelen, en raakt ze het begrijpelijke wat angstige gevoel hier voor ook kwijt zie je. Zou jammer zijn als ze daar te veel last van gaat krijgen nu, met iets wat juist zo mooi kan zijn op den duur.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-10-2010 14:33

Hallo Visje
Het is de aura van de mensen
als de mensen langs lopen dan zweeft de aura ook voor bij en het zit om de mensen heen.
oke :wink:

Denk 't ook Berdien, twee verschillende dingen, zowel de aura zien als entiteiten zien.

Vind ze aura's zien ook eng Zilverster?
Zelf zie ik soms ook een entiteit, waar ik meer van kan schrikken als van de keren dat ik een (deel van) de aura zie.
Op een of andere manier vind ik energie zien minder schrikken.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 10-10-2010 14:57

volgens mij is aura's zien best vervelend als het niet lukt weer (normaal) beeld te zien zeker als je ergens bent met veel mensen neem aan dat het daar druk is als ze uitgaat joh daar kan je knetter van worden lijkt me dan

denk niet dat het zo zeer met schrikken te maken heeft toch? of wel?
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 10-10-2010 15:09

Ze wordt steeds gevoeliger, en pikt zo'n volle ruimte vooral allerlei invloeden op. Waarop ze zichzelf steeds minder kan afschermen, omdat het als het ware zoveel 'aanvallen' zijn op haar aura. Ze moet meer afgesloten worden, zonder afgesloten te zijn.
Leren wat het is, en hoe het te handlen, en JIJ kunt haar daarbij helpen
Ernstig is het niet, maar wel zeer vervelend, want zo beperkt het haar enorm in haar mogelijkheden.


zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 10-10-2010 17:10

berdien schreef:maar ze zag bij vriendin toch een man staan da's dan geen aura toch?
denk dan eerder aan een entiteit

en aura's zien heeft voor mijn gevoel met de mannier van focussen te maken das erg lastig om dat constant te zien zeg
Mijn dochter stond bij haar auto en haar vriendin stond bij haar in de buurt,toen mijn dochter keek zag ze een man bij haar vriendin staan in een blauwe bloes.
haar vriendin weet niet wie het is

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 10-10-2010 17:12

visje schreef:
Hallo Visje
Het is de aura van de mensen
als de mensen langs lopen dan zweeft de aura ook voor bij en het zit om de mensen heen.
oke :wink:

Denk 't ook Berdien, twee verschillende dingen, zowel de aura zien als entiteiten zien.

Vind ze aura's zien ook eng Zilverster?
Zelf zie ik soms ook een entiteit, waar ik meer van kan schrikken als van de keren dat ik een (deel van) de aura zie.
Op een of andere manier vind ik energie zien minder schrikken.


Aura`s zien vindt zij niet fijn het is veel tedruk bij zoveel mensen.zij ziet alleen wit om de mensen heen.

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”