Wie kan mij helpen

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 10-10-2010 17:14

berdien schreef:volgens mij is aura's zien best vervelend als het niet lukt weer (normaal) beeld te zien zeker als je ergens bent met veel mensen neem aan dat het daar druk is als ze uitgaat joh daar kan je knetter van worden lijkt me dan

denk niet dat het zo zeer met schrikken te maken heeft toch? of wel?

Ja Berdien ze wordt er ook wel wat gek van vooral `savonds dan is het erg.

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 10-10-2010 17:16

Sita schreef:Ze wordt steeds gevoeliger, en pikt zo'n volle ruimte vooral allerlei invloeden op. Waarop ze zichzelf steeds minder kan afschermen, omdat het als het ware zoveel 'aanvallen' zijn op haar aura. Ze moet meer afgesloten worden, zonder afgesloten te zijn.
Leren wat het is, en hoe het te handlen, en JIJ kunt haar daarbij helpen
Ernstig is het niet, maar wel zeer vervelend, want zo beperkt het haar enorm in haar mogelijkheden.
Hallo Sita
Hoe ga ik haar helpen dan.
Zij gaat steeds meer ervaren hierin.
Ze vindt het fijn aan de ene kant maar is ook wel wat angstig hier voor.

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 10-10-2010 18:02

een goede paragnost/ medium bij de arm nemen


berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 10-10-2010 18:23

of een Energetisch Therapeut
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 12-10-2010 14:04

Bedankt voor jullie antwoorden ik zal er met haar hier mee aan de slag gaan .


Groetjes zilverster1

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 20-06-2011 16:06

Hoe gaat het Nu met jou dochter Zilverster1?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 21-06-2011 20:00

Hallo Karin
Zij maakt nog steeds van alles mee laats was zij bij iemand in huis en het voelde daar niet goed .
Zij zag twee witte schimmen in het huis en mijn dochter kreeg afdrukken in haar pols zes afdrukken deukjes, zij heeft dat ook laten zien aan haar vrienden.
zij voelde zich daar niet lekker is daar ook weg gegaan ,later waren de afdrukken weg.er was ook veel negatiefiteit daar.
het paranormale wordt erger bij verkeersborden ziet zij ook veel aura`s voor bij schieten.
Ik zoek nog voor haar een goed medium maar weet niet wie veel zijn niet goed en ook onduidelijk vooral op een beurs.

Energie-girl
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-06-2011 22:49

Bericht door Energie-girl » 21-06-2011 22:16

Ik heb hier zelf geen ervaring mee..
maar misschien is het ook een tip als ze haar gids voor hulp kan vragen?
Sommige entiteiten willen hulp, en als zij er zelf heel angstig voor is, zou ze kunnen vragen of haar gids haar wil helpen ermee.

Toen ik 14-15 jaar was zag ik ook entiteiten (ander half tot 2 jaar lang)
ik was er ook als de dood bang voor, maar als zij zelf nieuwgierig erna blijft,dat ze het toch wild behouden.. heb je ook kans (denk ik zelf) dat ze het moeilijker los kan laten, en zich zelf moeilijker kan afsluiten ervoor.

Mocht je er niets aan hebben, vergeet dan maar alles maar wat ik heb gezegt :wink:

Mariska
'Vreemde zijn vrienden die je nog moet leren kennen'.

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 21-06-2011 22:34

zilverster1 schreef:Hallo Karin
Zij maakt nog steeds van alles mee laats was zij bij iemand in huis en het voelde daar niet goed .
Zij zag twee witte schimmen in het huis en mijn dochter kreeg afdrukken in haar pols zes afdrukken deukjes, zij heeft dat ook laten zien aan haar vrienden.
zij voelde zich daar niet lekker is daar ook weg gegaan ,later waren de afdrukken weg.er was ook veel negatiefiteit daar.
het paranormale wordt erger bij verkeersborden ziet zij ook veel aura`s voor bij schieten.
Ik zoek nog voor haar een goed medium maar weet niet wie veel zijn niet goed en ook onduidelijk vooral op een beurs.
Wat wil je met het medium dan? Iemand die haar duidelijkheid kan geven in de energieën die ze oppikt? Of iemand die haar daadwerkelijk hierin gaat begeleiden???
Je kent de mensen hier op het forum, zit hier niemand die jullie kan en wil helpen en waar jullie je ook goed bij voelen??
Ik zou dan eens hier rondvragen???
Vervelend dat je dochter zich er niet lekker bij voelt. Bij verkeersborden??? Zijn dat verkeersborden waar mensen verongelukt zijn dan ofzo???
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 22-06-2011 15:02

Ik kan mijn er iets bijvoorstellen dat je dochter dat het moeilijk lijkt om een goed medium te zoeken.Laat haar zelf op ondekking gaan om de juiste persoon voor haar te zoeken.Wel is belangrijk om te vertellen,zei is de baas over heel het geheel.Dingen die zei zelf niet wil,dat zal ook zeker niet gebeuren.Ik sluit me zelf voor alles af als ik de menegte in ga,zo kan zei dit ook leren.
Succes ermee lieverd,je bent in je vragen altijd welkom.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”