aarden afsluiten voor het spirituele

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Plaats reactie
judith olivier
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-09-2010 07:55

aarden afsluiten voor het spirituele

Bericht door judith olivier » 04-11-2010 20:16

mijn gave is halftrance medium schap.hoe kun je er voor zorgen dat je niet te veel door krijgt van af gene zijde.wie heeft wat tips gr judith

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 04-11-2010 22:39

Judith jij kan je zelf goed afsluiten met een melance van...salie,lavendel,thuja....maak hiervan een spay en spuit elke dag je aura hiermee in....ook kan je olie toevoegen en je huid insmeren.....dan komt er niets meer naar binnen.Succes ermee.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

michtrisch
Lid
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 25-10-2010 13:29

Bericht door michtrisch » 05-11-2010 11:51

Hoi Judith

Mijn eerste vraag aan jou is, hoe kom jij in trance doe je dit vanuit jezelf of maak je gebruik van middelen?

Doordat je zoals je zelf al zegt trance gebruikt sta je niet echt goed geaard, warschijnlijk krijg je dan wel dingen door maar ga je van hot naar her..
En zo komt het dan ook dat je hel veel info krijgt die eigenlijk niet nodig is , en je niet gericht antwoorden krijgt mar het iegenlijk een grote wir war wordt.

Zoals Karin al schreef kun je idd gebruik maken van het geen wat zei schreef.
Maar je kunt ook een witte cirkel om je heen trekken boven,onder links,rechts voor en achter je.
Zo sta je in en witte cirkel..
Dan visualieerd je een paar spiegels er buiten om heen, met de spiegelkant naar buiten gericht.
Dit is ontzetten moeilijk ik weet het, en dit kun je ook niet een twee drie, je zult iedere dag dit moetten oefenen, op en gegeven moment merk je at het makkelijker gaat.

Dan nog een belangrijk puntje, aarden. dit kun je doen door als je je cirkel getrokken hebt jou voetten wortels te laten worden, en deze in moeder aarde te stoppen. ook kun je vanuit je stuitchakra een koort visualiseren en deze in de aarde laten zakken.
Maar uiteraard kun je in het begin als hulp middel een rood lindje om iedere enkel binden.. je zult dan gaan merken dat je makkelijker geaard bent.

Schrik niet aarde engerie die je nodig hebt is een zwaarde enegrie als lucht, vele denken dan ook in het begin oei das negatief omdat het zwaar voeld.


Ik wens je heel veel succes toe. En kies dat gene wat jou het beste lijkt..

groetjes Patricia
geloof nooit een woord van het geen wat ik zeg ervaar het en je weet het.
blessed be,

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 17-05-2011 14:00

Wat mooie tips worden hier gegeven. Heb je er iets aan gehad Judith?
Zelf ben ik ook veel bezig met afschermen, zet mezelf in een glazen koepel, door het om me heen te trekken of er in te stappen, voelt net even anders. Net wat ik nodig heb die dag.
Ik zal het ook eens met die spiegels proberen als het een zware dag lijkt te worden.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”