een engel bij een ziek kindje

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Plaats reactie
heidi
Lid
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 29-03-2011 21:48

een engel bij een ziek kindje

Bericht door heidi » 15-05-2011 22:30

In het trappen huis vd flat kwam me moeder haar onderbuurvrouw tegen met diens kindje van net 1 jaar oud.
''Wat kijkt ze witjes ?''
De buurvrouw zei , dat ze net terug kwam vd huisarts en haar met het zieke kind terug naar huis ad gestuurd.
'' Onmiddelijk ga jij nu weer terug met je kind en eist een ziekenhuis onderzoek !'' Bevelde me moeder haar.

''Ja ik weet ook niet waarom ik zo fel was ?'' Sprak me moeder tegen mij aan de telefoon ,,maar ik zag ineens dat het kind helemaal niet inorde was
Gelukkig volgde de onderbuurvrouw mijn raadt op , ze kreeg een verwijs om naar het ziekenhuis te gaan en nu zojuist was ze aan me deur om wat spullen op te halen, vluchtig vertelde ze me, dat haar kindje moest blijven want het was aan het uitdrogen ..ooh Heidi ken je je niet concentreren en vragen of het kind de ochtend wel zal halen?''

Geregeld kwam ik bij me moeder opbezoek en dikwijls zag ik de onderbuurvrouw met haar kindje op de arm op het trappenhuis
Telkens als het kindje mij zag zette ze het op een schreeuwen
Haar moeder zei dan voor de grap , ; je hebt haar geknepen !''
Wat totale onzin was natuurlijk ik had haar kindje nog nooit in me armen gehad en zei dan , ach komt door me lelijke koppie vanmij ,!


Afijn , tijdens de meditatie zag ik mezelf in een lift, de lift deueren gingen open ik stapte uit en stond in een hal en liep naar de open deur toe waar de gang was die naar de ziekenkamers leidde
maar voordat ik bij die gangdeur was werd ik staande gehouden
naast mij zag ik alleen een schim die tegen mij sprak ; je mag niet verder
en je moet heel stil zijn.
Als ik de gang inkeek was het mistig dan zag ik in de verte een wiegje staan , langzaam was het net of me ogen zich aan de mist wende en steeds duidelijker zicht kreeg
dan zag ik een vrouw dat naast het bedje zat en als ik dan zag dat deze vrouw een kindje op haar arm vast had en mij bewust werd dat dit het zieke meisje moest zijn schrok ik wakker uit me meditatie

Gelijk belde ik me moeder op en vertelde haar wat ik had gezien ..Ooh mam die vrouw neemt het kindje mee, huilde ik
Me moeder vroeg of ik de vrouw weg had zien gaan met het kind?
nee, herinnerde ik me zij zat naast de wieg met het kindje op der arm
Dan overleeft ze het wel , verklaarde me moeder '' mijn zien-verhaal''

Er gata zo'n 3 weken overheen als ik de onderbuurvrouw bij de portier van de flat zie staan met haar kindje zittend in de kinderwagen
Ik knielde me neer bij het kindje en keek haar aan
en ik zei heel zachtjes ..hallo engeltje ..
Het was maar 1 seconde ofzo dat ze me aan keek of ze sprak ; jij was erbij he , jij hebt mij gezien he ?
Ik knikte ,,...en toen , toen , strekte ze haar armpjes naar me uit
Ik mocht haar oppakken
Ongelooflijk !!Hoorde ik haar moeder zeggen !

Dit is zo'n 14jr geleden ..ik zal en kan het nooit vergeten zo mooi
alles komt goed

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”