leven met dubbel zicht

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Plaats reactie
Raven
Lid
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 24-10-2012 16:59

leven met dubbel zicht

Bericht door Raven » 28-10-2012 01:52

Hallo iedereen,
mijn naam (althans op dit forum) is Raven en sinds ik mij kan herrineren heb ik altijd al te maken gehad met paranormale/spirituele zaken. Ik weet dat ik nog enorm jong ben maar er zijn toch wel een paar dingen die ik toch wel wil delen met jullie. De mooie herrineringen en ook de minder fraaie dingen die het "dubbel zicht" (mijn naam voor het kijken door een gewone als door een paranormale bril :D) mij hebben opgeleverd. :D
Laar ik deze avond maar eens beginnen met de band tussen mij en mijn oudste zus. Maar om dit verhaal te kunnen vertellen moeten we ver terug in de tijd reizen, we meer als 22 jaar(nog voor mijn geboorte dus). Mijn ouders waren toen in die tijd niet al te gelukkig met elkaar, omdat mijn vader eigenlijk voor de mannen was maar toen in die tijd was dat nogal een groot taboe. Maar dit weer hield hem er niet van om een kind te verwekken bij mijn moeder. Wat hem lukte maar na 3 weken verloor mijn moeder haar vrucht en dit is waar de band tussen mijn zus ,Valerie, en mij begint. Want niet veel later raakte mama zwanger van mij en na iets minder als 9 maanden slaakte ik mijn eerste schreeuw uit. Vanaf die dag heb ik mijn zus altijd bij mij gehad. Zolang als ik het mij kan herrineren speelde ik met haar en beschermde zij mij tegen zielen die ook in het huis woonde waar ik in was opgegroeid.
Het mooie aan dit verhaal kwam pas een aantal jaren later. Ik had mijn mama verteld over hoe Valerie er uit zag en niet veel daarna kwam een vriend van mijn mama om het huis te zuiveren. Op het ogenblik dat die man bij mij op de kamer kwam zag hij een meisje op mijn bureau zitten dat er precies hetzelfde uit zag als dat ik haar had beschreven aan mijn mama. Dit vind ik persoonlijk één van de mooiste verhalen die ik jullie te vertellen heb :D

Heel veel liefs
Raven

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 28-10-2012 09:49

Hallo Raven
Dat is echt een heel bijzonder verhaal mooi dat jij dat mag ervaren.
Merk je haar nog steeds bij jou of is dat nu over.

Raven
Lid
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 24-10-2012 16:59

Bericht door Raven » 29-10-2012 11:25

Valerie is nog steeds bij mij (zij is een van mijn gidsen , samen met mijn grootvader en grootmoeder). Meestal als ik voor iets bang ben dan merk ik ofwel een wolf naast mij ofwel een wit licht dat mij omringt en dan weet ik dat Valerie als ook mijn grootvader bij mij zijn. Ik heb nog steeds een band met mijn zus maar ik heb niet meer zo'n drang om met haar te praten.

Raven

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 29-10-2012 16:31

Dat is wel fijn weten dat er altijd wel iemand bij jou is.
Ik heb ook iemand bij mij maar ik weet niet wie ,ik heb gevraag aan mediums en die zijden tegen mij dat ik het zelf zou ondekken wie dat is .
Mijn moeder is ook wel eens bij mij maar er is ook iemand anders al veel langer bij mij.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 29-10-2012 19:23

moooooi hoor
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 29-10-2012 19:40

Mooie ervaring ja en fijn voor je dat het bevestigd werd door die andere persoon.
Het is fijn om te weten dat er iemand bij je is en nog fijner dat je weet wie het is.
Ik heb wel contact gekregen in een meditatie met een gids een monnik, maar weet niet wie er verder bij me is. Ik zie wel vaak een schaduw
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”