Oranje Silhouet!

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Plaats reactie
th-ea
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05-09-2013 12:11

Oranje Silhouet!

Bericht door th-ea » 05-09-2013 12:19

Mijn Dochter heeft vorige week een oranje silhouet voor ons keukenraam gezien. Vergezeld met 2 blauwe lichtbollen. Wie kan mij vertellen wat mijn dochter heeft ervaren?

Mvg Thea

th-ea
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05-09-2013 12:11

Bericht door th-ea » 11-09-2013 12:03

Weet echt niemand wat mijn dochter heeft gezien? Ik zelf kan geen entiteiten of lichtwezens of iets dergelijks waarnemen. Heeft er iemand ervaring met deze verschijnselen?

Ik heb al een paar mensen gevraagd die spirituele cursussen geven. Die zeggen dat ze er contact mee moet zoeken. Maar stel dat het niet oke is.

Graag willen we het weten waar mijn dochter is geconfronteerd!

Mvg Thea

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 11-09-2013 16:12

Vermoedelijk zijn het entiteiten geweest en stond je dochter er op dat moment voor open en kon ze het verschijnsel zien, Dit is helemaal niet erg of eng en ze of iemand anders hoeft er contact mee te maken. Deze dingen komen wanneer iemand daar voor open staat en ze krijgt te zien wat ze aan kan en echt niet meer. dit zijn kosmische wetten. Als dit vaker gebeurt dan zal ze langzaamaan meer wennen en misschien meer zien. Het zijn vaak periodes die komen en gaan. Lekker laten rusten want het hoort op dit moment bij haar groeiproces, en wat komt komt anders vanzelf. Het ontkennen van dit soort dingen is niet goed evenals het er van opblazen. Succes met je gevoelige dochter.

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”