bolletjes licht - gezichten

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

bolletjes licht - gezichten

Bericht door Margriet » 20-03-2008 08:55

Hallo Barbara,

Wat een leuke discussie ontstaat er op deze manier.
Ik zie geen bolletjes maar als ik in bed lig met mijn ogen dicht zie ik wel flitsjes. Soms en dat vind ik heel leuk, zie ik gezichten opdoemen.
Het zijn geen bekende gezichten en ze er maar heel even en dan komt er een ander gezicht. Het lijkt wel een toneelvoorstelling. Ik ben altijd geboeid door dit schouwspel, Heeft een van jullie dit ook wel eens?
En ook zie ik draadjes maar ze hebben geen kleur en soms zie ik hele velden zwart en dan weer van die lichte draadvelden. Dat wisselt elkaar af. Het is dan net of ik op reis ben.

Herkenbaar voor je?

Liefs van ~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 20-03-2008 10:42

Hallo lieve Margriet

Dat zie ik nu ook wat jij beschrijft met mijn ogen open , Flitsen en soms draden licht met daarin vage gezichten een beetje dooschijnend .
Dan weer flarden paars licht als een soort raster , dan zwart en daarna wordt het weer heeeeeeeeeel licht. Dat licht is dan haast niet te beschrijven.Daarin zie ik dan weer figuren ook heel vaag alsof je erdoorheen kan kijken .Ik herken ze niet omdat die geen gezicht hebben ,maar toch hebben ze iets vertrouwds. Het is anders dan je geleide gids zien .IK denk dat ze van een andere hogere dimensie komen, juist ook omdat er zoveel licht bij is waar je zowat niet inof naar kunt kijken .
lieve groeten Marianne :)
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 02-04-2008 00:32

Gezichten zie ik ook wel vaker als ik mn ogen sluit. Geen bekenden maar vreemde gezichten en heel duidelijk alsof je ze zo kan aanraken.
Ik heb me wel eens laten vertellen dat het je gidsen zijn die op moment bij je aanwezig zijn. Overdag een gouden regen afhankelijk van de lichtinval en het weersomstrandigheden. Uiteraard bij droog weer. Paars tot lila lichtpunten (flitsen) komen nu steeds vaker voor.

Groet...Kees
Don't shoot the messenger

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

bolletjes licht-gezichten

Bericht door Margriet » 02-04-2008 09:27

Hallo Kees,

Die gezichten die ik zie zijn ook heel scherp en dan weer weg en meteen daarna komt het volgende gezicht en dan weer een, vaak drie of vier gezichten achter elkaar. Oeps, zou ik dan zoveel gidsen hebben op dat moment?

Vannacht zag ik weer wat anders, een jonge gestalte van achter, een beetje opzij dus ik ving een glimp op van het mooie gezicht maar ik voelde,zag dat dit geen gewone gestalte was en toen zag ik iets wat leek op een stukje vleugel. Was wel mooi.
Daarna zag ik twee dansende gave voetjes en ik vroeg me af wat dit te betenen had voor mij.( Dit zie ik wakker met mijn ogen dicht).

Die gouden regen die jij ziet lijkt me ook heel mooi. Zie jij die met je ogen dicht?

lieve groet van ~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 02-04-2008 09:41

Hoi Margriet,

Het klopt wat je zegt meestal zijn het er 3 a 4 wat je ziet soms wel eens een paar meer. De gouden regen zie ik wel eens met geopende ogen. Het stukje velugel wat je zag zie ikzelf als een witte nevel die zich om de persoon bevindt en uitstraald naar achteren. Het lijkt dan of iemand vleugels heeft.

Groetjes ... Kees
Don't shoot the messenger

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

bolletjes licht-gezichten

Bericht door Margriet » 05-04-2008 14:45

Ja die gouden regen, lijkt me heel mooi maar wat ik begrijp zie jij die alleen als de zon schijnt en niet als het regent. Kees?

Dit zou je toch niet verwachten van gouden REGEN eigenlijk.

Ik had laatst (in de nacht) een andere gewaarwording en wel dat er verschillende kanalen zijn waardoor beelden binnenkomen.
Wanneer er beelden opdoemen zijn ze even scherp en dan komt er een ander gezicht en een volgende en een volgende, soms wel acht of meer.

Maar deze keer leek ik meer beelden te zien door het derde oog en wel leken de gezichten getekend te zijn, ook opzij, driekwart of van voren.
Dan zijn het meer lijnen.
Ik ben nu nieuwsgierig waar dit verschil vandaan komt.

Liefs, ~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 05-04-2008 17:31

Waarschijnlijk wel Margriet, bij nader inzien de zon staat voor goud de maan voor zilver. Die wetenschap zal toch wel ergens vandaan komen.
Meer lijnen te zien lijkt me ook logisch als ze getekend zijn, normaal vloeien lijnen in elkaar over tot 1 geheel. Nu zul je deze getekende gezichten als een geometrische voorstelling gezien hebben denk ik dan. Alles volgens de fibonacci reeks en/of de gulden snede.

Liefs ... Kees
Don't shoot the messenger

Angela
Lid
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-04-2008 23:26

lichtbollen-Mookerheide

Bericht door Angela » 06-04-2008 22:31

ik reageer hierbij alleen betreft de lichtbollen (tjes)

of "orbs"

ze zijn soms ook op foto s te zien

op de Mookerheide is een "fijne energie" / er zijn een aantal "lellynen"
(maar dat is waarschijnlijk voor een ander onderwerp geschikt)

ik had ongeveer 3 foto s van een boomje met een mammatoom

en ik stond dat boompje te knuffelen en zelfs te zoenen -voor mij was het een echte mammaatje

en toen op die foto zagen we naderhand hele duidelijke lichtbol...

ik probeerde de foto toe te voegen maar het is me nu nog niet gelukt
welLICHT een ander xtje.

groetjes,MookieAngj
jaren geleden in "sjamangroep" geschreven.
op dit moment een pauze betreft praktiserend reiki-sjaman "werk" jegens anderen ivm druk hebben met mijn dochter die een gebroken bovenbeen heeft.zou graag wat contactueren.

sterretje
Lid
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 18-06-2009 12:47

Bericht door sterretje » 30-06-2009 21:50

Hallo,

Ik zie ook echt elke dag lichtflisjes streepjes wat dan ook.

Heb me ogen ook laten controleren maar niks.

Heb het heel vaak en in hetr donker veel meer vaak dan wilt het een gestalte gezicht vormen maar dan sluit ik me ogen word ik bang.

En ik heb ook voordat ik ga slapen ook dat ik gezichten zie net fotos die voorbij komen allemaal versch mensen ook dieren soms.
Weet niet wat het is heb gehoord dat dat oude gidsen zijn of mensen die je in het verleden kon??

Liefs,
Sterretje

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 30-06-2009 23:02

Die lichtflitsen enz... zie ik ook. Vooral in het donker zijn ze beter zichtbaar. Als je gezichten ziet kunnen het jouw gidsen zijn. Dat klopt.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”