bolletjes licht - gezichten

'Paranormale' ervaringen van leden van het forum
Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 30-06-2009 23:26

Dat zijn inderdaad je gidsen sterretje of overledenen die iets met je vorige leven te maken hebben is mijn insteek, hoef je niet bang voor te zijn doe ik ook niet en als je ze niet wil zien zeg je dat gewoon, en weg zijn ze.
Don't shoot the messenger

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

hondje gezien

Bericht door Margriet » 01-07-2009 08:31

Enkele weken geleden zag ik ineens een klein. wit, pienter hondje en het keek een beetje ondeugend haast opzij met het kopje een beetje schuin.
Ik heb zitten piekeren wat dit hondje mij wil zeggen maar ben er nog niet uit en heb het losgelaten.

Het is geen bekend hondje voor me maar het was een schatje.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 01-07-2009 09:37

Geen idee Margriet, maar het hondje wil(de) bij jou zijn. Jij zal innerlijk
zelf het antwoord al weten. Wat was de eerste gedachte daarop die bij
je opkwam?

Gr ...Kees
Don't shoot the messenger

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

verrast

Bericht door Margriet » 01-07-2009 10:05

Kees, het eerste wat ik voelde is wat een charmant pienter hondje.
Ik was erdoor ingenomen, het deed iets met me en kan het niet verklaren verder. Heel verrassend omdat er vaak gezichten, mensen opdoemen maar geen hondje.

Eigenlijk kwam ik er weer op doordat ik in mijn lach schoot bij het zien van "jouw" springend olifantje.

gr. ~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Re: bolletjes licht - gezichten

Bericht door Annoeska30592 » 01-07-2009 16:47

Margriet schreef:Hallo Barbara,

Wat een leuke discussie ontstaat er op deze manier.
Ik zie geen bolletjes maar als ik in bed lig met mijn ogen dicht zie ik wel flitsjes. Soms en dat vind ik heel leuk, zie ik gezichten opdoemen.
Het zijn geen bekende gezichten en ze er maar heel even en dan komt er een ander gezicht. Het lijkt wel een toneelvoorstelling. Ik ben altijd geboeid door dit schouwspel, Heeft een van jullie dit ook wel eens?
En ook zie ik draadjes maar ze hebben geen kleur en soms zie ik hele velden zwart en dan weer van die lichte draadvelden. Dat wisselt elkaar af. Het is dan net of ik op reis ben.

Herkenbaar voor je?

Liefs van ~Margriet~
dit komt me bekend voor..:)
x
frozen eyes can't cry

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 09-10-2010 15:56

Een paar weken geleden zag ik overdag voor me ineens een heel fel licht, schuin links voor me.
Het licht was bijna niet in te kijken, en veranderde van een klein rondje tot ovaal, toen werd 't langer alsof het een "scheur" van licht was.
Daarna werd 't weer kleiner en zag ik een soort van lijn lopen, vertikaal, waarlangs het licht omhoog schoot. Het liet een soort van rook achter, doet
me denken aan de uitlaat van een auto :lol:

Eerst dacht ik dat ik misschien iets aan m'n ogen had, maar 't is niet weer gebeurd. Toch misschien een verschijning die niet zo 1,2,3 te verklaren is.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

jan G Blok
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 11-03-2010 12:42

Bericht door jan G Blok » 18-11-2010 12:52

Hallo Allemaal,

Ook ik heb deze ervaring, al heel lang zie ik kleuren en flitsen als ik mijn ogen sluit, vooral tijdens het slapen gaan, of meditatie. Sinds een paar maanden zie ik ook gezichten, de eerste keer was deze zomer toen ik heerlijk in het zonnetje een meditatie oefening deed, ik was verbluft en ongelooflijk gefascineerd! Ze bleven maar komen, allerlei verschillende gezichten van allerlei etnische afkomst met af en toe ook een dier (voornamelijk honden) erbij. Ik was totaal niet bang en ik vond het een wonder! Hoe kan iemand zich zoveel gezichten voor de geest halen? Gezichten die je nog nooit hebt gezien?
Na die eerste keer gebeurde het steeds vaker en nu heb ik het vrijwel dagelijks, het fascineert me nog steeds en ik krijg er telkens een blij gevoel van. Misschien zijn het mensen en diere uit je vorige levens, ik kan mij niet goed voorstellen dat het gidsen zijn, meestal zijn het wel vijftig verschillende gezichten, en hoewel een medium mij eens heeft vertelt dat het nogal druk is bij mij wat gidsen, engelen en opgestegen meesters betreft kan ik mij bijna niet voorstellen dat ik er een stuk of vijftig heb.
Het schijnt heel normaal te zij voor mensen die paranormaal begaafd zijn maar er zijn ook stellingen die beweren dat het helemaal geen betekenis heeft, hoe het ook zij; ik wordt er iedere keer weer blij van, dus negatief zal het zeker niet zijn.

Groetjes

Jan

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

straal en gezichten

Bericht door Margriet » 18-11-2010 16:07

Hoi Edith en Jan,

De straal die jij beschrijft visje die had je toch met je ogen open?
Deze ervaring ken ik niet op zo,n manier wel allerlei sliertjes.
Heel bijzonder en mooi lijkt me.

De ervaring van Jan met tig gezichten ken ik wel.
Ik vind het ook fascinerend Jan en elke keer als je iets wilt herkennen
zijn de gezichten weer veranderd.
Het is een soort film van gezichten heb jij dat ook?
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

jan G Blok
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 11-03-2010 12:42

Bericht door jan G Blok » 18-11-2010 23:56

Hoi Margriet

Dat klopt wat jij zegt, meestal veranderen de gezichten als je naar de details wilt kijken. Wat ik de laatste tijd wel steeds meer heb is dat de gezichten soms wat langer zichtbaar blijven en ik er ook een gevoel bij krijg, hoewel sommige gevoelens treurig zijn blijft toch steeds dat blije gevoel van mij. misschien dat het zich nog verder ontwikkeld, ik weet het niet, afwachten zou ik zeggen.

Groetjes

Jan

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 19-11-2010 21:16

Dit heb ik al heel lang dat ik gezichten en dieren zie als ik mijn ogen sluit. Dacht eerst dat het allemaal inbeelding was maar dus mooi niet. Ik vind het ook een geweldige ervaring iedere keer. Ik heb dit ook als ik ga slapen. Ik weet ook dat ik veel drukte om me heen heb maar of dit gidsen zijn die ik zie. Ik denk ook eerder mensen uit vorige levens. Dank voor het delen Jan. Trouwens ik zie ook energie door huis stromen en lichtflitsen enz... Wordt steeds sterker lijkt het.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”