mijn dochter mandy van drie jaar

Algemeen
Plaats reactie
white-angel
Lid
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 04-01-2010 12:59

mijn dochter mandy van drie jaar

Bericht door white-angel » 05-01-2010 14:23

Afbeelding

dit is nu mijn dochtertje mandy.
ze is drie jaar oud.
in het begin toen ze werdt geboren hadden we al problemen met haar.
ze wilde niet slapen telkens keek ze in het rond en keek heel bang uit haar ogen.
namate ze ouder werdt, werdt het alleen maar extremer.
we weten nu inmiddels dat ze paranormaal is.
maar ze heeft veel gedrags problemen zoals: niet luisteren.
niet kunnen delen.
is heel druk.
slecht slapen.
niet willen eten.
en veels te wijs voor haar leeftijd.
soms weten we ons geen raad met haar.
maar ook trekt ze op het moment veel naar mijn vriendin overdag.
en vooral avond's, dan durft ze niet eens bij mij in de buurt te komen.
wie kan mij vertellen waarom ze avond's niet bij mij wil zijn en wel bij mij vriendin.
hierbij voeg ik dan ook mijn foto zodat misschien iemand op afstand kan zien wat er aan de hand is waarom ze niet bij mij wil zijn en dat gebeurt veel als zij op haar slaapkamer is en ik kom er aan dan kruipt ze onder de deken en wordt ze helemaal hysterich en bang.



Afbeelding
nou dit ben ik dus the white angel.
ik hoop snel op een reaktie zodat ik mandy kan helpen om van haar angst af te komen.
grt white angel
IK KWAM ZOALS IK KOMEN MOEST,
IK LEEF ZOALS HET LEVEN ME LAAT LEVEN,
MAAR IK ZAL ZIJN WAT IK VERLANG TE ZIJN.

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 05-01-2010 18:11

Wat een prachtdochter hebben jullie

Afbeelding

Toch wil ik je graag nog even attenderen op regel 9 onder de voorwaarden
http://winworld.forum2go.nl/voorwaarden ... t1364.html

Maar ik weet zeker dat er toch wel een tipje van de sluier wordt opgelicht :lol:, door meerdere forumleden, we leren toch van elkaar?
Zoals jullie dochter ook een leermeester is voor jullie.

Liefs, Sita


hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 07-01-2010 14:59

Hoi Danny,
Heb nog eens lang naar deze foto's zitten kijken,blijf echter bij m'n eerste indruk. Zal proberen het zo duidelijk mogelijk neer te zetten.

Los hier van heb je al zoveel hier prijs gegeven en over jullie verteld,dat 'k er zo al een aardige samenvatting van zou kunnen maken.Dan lijkt het of ik via deze foto's meer inzicht heb verkregen begrijp je? En dat is niet zo,zou ook niet eerlijk zijn tegenover jou,beetje'goedkoop'voor mijn gevoel.Ik zal hier ook niet op het forum alles zo maar open en bloot neer zetten in mijn reactie wat eventueel heel gevoelig ligt bijv.


Mandy lijkt me echt een nieuwetijdskind,met alles wat daar bij komt kijken en problemen kan geven.Vermoedelijk kan ze ook nog dingen zien
en herinneren uit een of meer vorige levens,wat veel kinderen vooral de eerste jaren hebben.Dat kan angst, boosheid en verwarring oproepen bij haar,omdat ze te klein is om het te begrijpen en geen plaats kan geven.Haar ogen zijn twee grote vraagtekens,over alles wat er binnen in haar aan gevoelens in beweging is, en over wat ze ziet aan gebeurtenissen rondom haar, ook de personen om haar heen maken onzeker en angstig.Zij kijkt dwars door iedereen heen,voelt dus precies wat er binnenin de mensen echt speelt,terwijl ze zich (niet
perse met opzet hoor) anders voor doen naar buiten toe tegenover anderen.Dat is niet te bevatten voor zo'n klein kind.

Dat ze bang is voor jou? Kan misschien te maken hebben met een bepaalde sterke intensiteit die te overheersend over kan komen op haar,als je haar aan kijkt,of aanspreekt bijv.,is niet negatief bedoeld hoor! Er kan ook iets in het verleden meespelen door iets waar jij/jullie je totaal niet bewust van zijn nu,door dingen die voorgevallen zijn en bij haar grote angst veroorzaakt heeft.
Ook zou het kunnen meespelen dat ze jouw onzekerheid en toch angsten nog om wat er gaande is sterk aanvoelt,en als een kind dat bij volwassenen ziet, roept dat onveiligheid en dus grote angsten op.

Raad jullie aan hier een goede erkende hulpverlener bij in te schakelen,die vooral VEEL ervaring heeft op dit gebied (paranormale)
juist met kinderen.
Doe het niet alleen via foto's,neem haar mee naar zo iemand, dat ze haar goed kunnen 'zien'en voelen wat er in haar omgaat.

Verder zou 'k het helemaal los laten in het dagelijks leven, maar wel beslist ongemerkt! allert blijven op wat haar bezig houd.Open zijn en blijven naar haar is heel belangrijk,maar vermijd het om te vaak over het zgn. 'bijzondere' in haar aanwezigheid te hebben,ook naar anderen toe.Het is vooral belangrijk dat jullie samen als ouders er voor open staan en er ontspannen mee omgaan. Zodat Mandy weer kind mag zijn, speels ontspannen en vrolijk.Komt tevens ook het oudere zusje tengoede.

Dit zijn wat ideëen,hoop dat je er iets mee kunt.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 31-01-2010 14:46

Hoi Danny,

Prachtige dochter hebben jullie. Dat roze past ook erg goed bij haar.
Jammer dat je idd een heel verhaal al hebt neergezet, heb je dan toch
in je achterhoofd waardoor objectiviteit er niet echt meer is.
Ik voel veel prikkels bij Mandy, ze pikt heel veel op/voelt veel. Ook grote activiteit bij het voorhoofd en de oren, helderzien en helderhoren.
Daarbij ook een misselijk gevoel in de maag, het is zóveel voor haar.
En frustrerend dat ze 't verbaal (nog) niet goed kan uiten.

Tussen jullie voel ik een sterke band, misschien al van vorige levens. Ze ziet denk ik heel veel bij jou, want als ik jouw foto erbij haal, dan voel ik ineens m'n hart en voorhoofd heel sterk.
Misschien is 't een idee als je haar probeert vanuit je vrouwelijke kant te
benaderen. Haar ruimte gevend, je zachte kant laten zien. Heb 't idee dat ze daar behoefte aan heeft.

Aarden, dat is heel belangrijk, zodat ze zichzelf kan beschermen.
Ze staat nog erg in contact met "boven" maar haar benen voel ik niet zo goed (contact met de aarde).
Een "gouden eitje" om haar heen visualiseren (of een huisje) om haar aura kan ook goed helpen zichzelf in haar eigen energie te zetten/houden.
Ben 't met Hannie heen, een goede (energetisch) therapeut die ook werkt met nieuwetijds kinderen, die haar oefeningen kan leren en waar ze zich begrepen voelt (dat 't goed klikt).

Hoop dat je hier iets mee kunt, en wens jullie alle goeds!
lieve groet, edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 31-01-2010 15:04

weet niet hoor

maar zou je overdag niet aan haar kunnen vragen waarom ze zo bang is voor jou? of dat je vriendin het vraagt?

misschien ziet ze een persoon bij jou waar ze bang voor is?
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 01-02-2010 17:14

Hoi Danny,

Het belangrijkste is er al, je hebt het opgemerkt en dat is al een heel goed begin. Praat met haar daarover op een natuurlijke manier als dat kan. Wees er als ze je nodig heeft de rest wijst zich vanzelf.

Groet ... Kees
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”