Heftig

Algemeen
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Heftig

Bericht door wiba » 17-05-2010 22:01

Vorige week donderdag kreeg ik een aangrijpende mededeling te horen, was er erg van van slag. Heel slecht slapen en hypernerveus was het gevolg.
Ik kon er gelukkig met meerdere mensen over praten, maar wist dat ik dit zelf moest hanteren. Ik had een sterk gevoel van onrecht en moest dit recht zetten ik kon dit alleen maar zelf.
Ik heb gezocht naar een leefbaar gevoel. Kreeg gelukkig luisterende oren, sterke schouders, reiki en begrip aangeboden.
Ben er heel erg blij mee dat het op me af kwam.
Zelf heb ik ook gezocht en heb kunnen mediteren, waardoor ik rustiger werd, helaas maar tijdelijk. Had 's nachts erge hartkloppingen en malende gedachten, heb het gesprek zo vaak in verschillende senario's langs zien komen, elk met hun eigen gevoelens erbij, van heftig tot redelijk geruststellend.
Heb de rescue fles gepakt en heb er zeker baat bij gehad, maar ja ook die kon het niet voorkomen dat het steeds weer oplaaide dat onaangename gevoel.
Ik kreeg een tip om een tijgeroog bij me te dragen dat heb ik ook gedaan. Gisteren meteen onder mijn bh gestopt, vannacht naast de bergkristal weer opgeladen en vanochtend weer ingepakt.
Gelukkig was het vandaag meteen mogelijk om het moeilijke gesprek aan te gaan.
En gelukkig liep het met een sisser af, maar heb een les geleerd, hoe met zulke sterke emoties om te gaan.
Had even behoefte dit van me af te schrijven.
Dank dan ook de mensen die me hebben kunnen steunen in deze.

Knuffel van mij
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-05-2010 22:13

Jeetje Wilma. Wat ben ik blij te horen dat het allemaal meeviel. Kan me goed voorstellen dat je je even niet lekker voelde hierin. Voel het gevoel van jou wat je hier schrijft. Hopelijk voel je je nu wat rustiger.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 17-05-2010 22:21

Ja Louisa ik voel me nu veel rustiger, alleen een heel zwaar lijf, maar een leeg hoofd en dat is zooooo fijn. Kan weer open staan voor alles, vind het
zo benauwend als ik dag en nacht met zulke spanningen moet omgaan.
Verstikkend bijna, afleiding hielp wel, maar ja, nam het niet weg, waar ik zo behoefte aan had.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-05-2010 22:26

Gelukkig maar Wilma. Wat je nog zou kunnen doen is even visualiseren dat al het zware in jouw lichaam losgelaten mag worden via jouw voeten de aarde in en dat de aarde dit mag transformeren in een nieuwe mooie energie. Daarnaast laat je via je kruin mooie nieuwe kosmische energie binnenstromen en via je voeten nieuwe aarde energie die mekaar verbinden bij je zonnevlecht en hartchakra. Je reinigt hiermee je aura van de oude energie die je vermoeid heeft de afgelopen dagen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 17-05-2010 22:36

Dat is een mooie manier om het kwijt te raken Louisa.
Soort gelijk heb ik ook al gedaan. Maar voelde me van binnen nog helemaal in de war, gejaagd met de handrem erop, haha weet niet hoe ik het moet formuleren.
Heb iemand gebeld die een bad had en ben daar lekker in gaan dobberen, bubbelmatje aan en genieten maar. Dat dacht ik tenminste, maar eigenlijk lukte dat pas na ruim 20 min. Heel mijn lijf was nog een maraton aan het lopen, hart nog steeds in de 3de versnelling terwijl het vanmiddag in de 5de stond.
Toen het bubbelmatje na 15 minuten stopte met het programma, lag ik nog te rillen. Heb toen een visualisatie gedaan en het in het water te laten afglijden, stromend vanuit mijn stuitje, verzameld vanuit mijn hoofd en voeten, naar het midden van mijn lichaam en zo via mijn stuitje eruit.
Dit hielp, heb het matje weer aangezet en ik begon heel erg te zweten ineens, stroomde van mijn hoofd af.
Dat was de bevestiging dat wat er voor onrust nog was weg stroomde, niet meer bij mij hoorde en losgelaten mocht worden.
Nu voelt het nog zwaar aan maar wel een fijn gevoel.
Straks lekker onbezonnen slapen en ik ben er weer morgen hoop ik fris als een hoentje.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-05-2010 22:43

Hihi ik wilde nog zeggen, neem lekker een bad of zo maar dat heb je dus al gedaan en ook zo'n soort oefening. Dat je dan gaat zweten is alleen maar goed want dat zijn emoties zoals bijvoorbeeld woede die eruit moeten. En de oefening die je hebt gedaan is ook goed. Dank je wel daarvoor. Die ga ik ook eens uitproberen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 18-05-2010 11:38

Wat kunnen dagen dan lang en zwaar zijn he?
Heb je al weer lekkerder kunnen slapen vannacht nu je je kunt ontspannen en na het bad? Mooi dat je dan veel aan de gesprekken hebt gehad hoor, al moest je het uiteindelijk zelf doen natuurlijk.
Fijne week verder gewenst! (en daarna ook nat.)
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wilma
Lid
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 11-03-2008 13:23

Bericht door wilma » 18-05-2010 14:39

gelukkig is het met een sisser algelopen voor je!
Ja wat voel je je dan rot he?
Ik heb tegenwoordig wat aan N.L.P.
kijk maar eens op you tube.
Daar kun je een vervelend gevoel direct beinvloeden.
http://www.youtube.com/watch?v=w54JuiWoz5I
Er staan er meerdere beschreven onder:
NLP, "gevoel omdraai" techniek en de "terug spoel methode"
Het klinkt allemaal een beetje raar maar het werkt wel vind ik!

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 18-05-2010 17:20

@Hannie
Ik heb inderdaad heel goed en heel ontspannen geslapen. Dacht toen ik wakker werd, is het al zo laat? En mijn hartkloppingen zijn er niet, wat een genot. Voel me heerlijk als vanaf vanochtend.

@Wilma
Weet je ik kan niet goed omgaan met onrecht, dat is wat ik heel erg voelde. Ik was overtuigd van mijn correcte handelen, moest het alleen over zien te brengen bij iemand die heel erg boos en afwijzend tegenover mij leek te staan.
Toen ik mijn verhaal gedaan had, was het eerste wat ik hoorde, Oh dat wist ik niet.
Dat is het dus, mensen die hun eigen interpretaties als waar over brengen en niet toetsen of het klopt. Dan was het niet zo ver gekomen als nu.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 18-05-2010 17:26

Hoi Wilma,

Dat is inderdaad heel vervelend als het je zo in de greep blijft houden. Onrecht is ook niet eerlijk...
Gelukkig heb je er stappen voor kunnen ondernemen en is de rust zo ik nu begrijp weer wedergekeerd!
Fijn! In welke versnelling zit je nu?

Namasté,
Cailen
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”