Dolfijnen als Vroedvrouw

Algemeen
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Dolfijnen als Vroedvrouw

Bericht door hannie » 11-07-2010 15:34

Een Rus genaamd Igor Charkovsky, heeft zich lange tijd bezig gehouden met onderwater-bevallingen. Hij heeft waarschijnlijk bij tenminste 20.000 onderwater-bevallingen geassisteerd. Zijn dochter is één van de eerste kinderen die onder water zijn geboren. Zij was ongeveer 20 jaar toen het volgende plaats vond.

Charovsky en zijn team hadden een vrouw mee genomen naar de zwarte Zee voor een onderwater-bevalling. Ze zaten daar, klaar voor de geboorte, terwijl de vrouw in het water lag. Er naderden een paar (3?) dolfijnen.
Ze duwden iedereen aan de kant en namen het heft in handen.
De dolfijnen deden iets dat eruit zag als het scannen van haar lichaam,
van top tot teen.Het doet iets met het menselijk systeem. De vrouw bracht haar kind vrijwel zonder pijn of angst ter wereld.

Zo ontstond door deze uitzonderlijke ervaring een nieuwe praktijk om dolfijnen als vroedvrouwen te gebruiken. Dit is nu wereldwijd verbreid.
Er is iets met de sonar die de dolfijnen ten tijde van de geboorte projecteren, dat de moeder werkelijk schijnt te ontspannen.

Dolffijnen hebben iets met mensen.(zoals al bekend is) Het is geen absolute regel, maar meestal is dat zo. Als er kinderen in de buurt zijn, gaan ze eerst naar hen toe. Zijn er geen kinderen dan gaan ze
eerst naar de vrouwen, zijn die er ook niet dan gaan ze naar de mannen.
En als er een zwangere vrouw is kunnen alle anderen het vergeten: zij krijdt hun volle aandacht. Dat kleine kindje wat op komst is, is het aller belangrijkste van alles.

Kinderen die geboren werden met dolfijnen als vroedvrouw, zijn, tenminste in Rusland, buitengewone kinderen. Uit alles blijkt dat geen enkele van die kinderen een IQ onder de 150 heeft. Ze hebben bovendien allemaal een uiterst stabiele emotionele, en krachtige fysieke lichamen. Ze schijnen op de een of andere manier superieur te zijn.

Bron: Boek van Drunvalo Melchizedek
zijn werkelijke naam is Bernard Perona
Afbeelding
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 11-07-2010 17:38

oooh wat mooi zeg!!! en wat n mooi plaatje :o
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 12-07-2010 12:27

Zo, ik heb kippevel nu.
Wat zijn ze toch bijzonder he, dolfijnen! :P
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 12-07-2010 13:43

Ja prachtig he Berdien en Visje hoe dat werkt.

De assistente van Charkovsky in Rusland, had ook een heleboel films van onderwater-bevallingen. Ook liet ze films zien van baby's en kinderen tot 3jaar en ouder, die op de bodem van een zwembad lagen te slapen....
Ze slapen letterlijk onder water en komen ongeveer om de 10 minuten slapend naar boven. Draaien hun gezicht tot boven de oppervlakte, halen diep adem, en gaan weer naar beneden op de bodem.
Deze kinderen leven in het water- daar zijn ze thuis. Ze hebben een naam
gekregen, haast alsof ze van een ander soort zijn. De mensen noemen ze
Homo Dolphinus. Ze schijnen een mengeling te zijn van mensen en dlfijnen.
Water is hun natuurlijke element aan het worden en ze zijn extreem intelligent.

Ook in Frankrijk hebben er veel bevallingen onder water plaats gevonden,
in grote tanks. Uiteindelijk vonden er 20.000 geboorten plaats zonder ook maar één complicatie!
( de instrumenten,alle eerste hulpmiddelen en arts waren niet nodig)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 12-07-2010 13:54

Dat meen je niet Hannie..
Die kinderen die onder water slapen :shock: zijn dus onder water ter wereld gekomen met behulp van dolfijnen.
Wauw, wat bijzonder!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 12-07-2010 14:12

Het lijkt inderdaad onwaarschijnlijk zoiets, maar ik heb eens baby's in het diepe zien gooien, gingen een heel end naar beneden, en krabbelden automatisch weer naar boven. 'k Zat er echt bij te griezelen de eerste keer toen ik dat zag.
Menig volwassene zou er moeite mee kunnen hebben, maar deze ongeoefende kleintjes totaal niet. Ook hun adenhaling paste zich als vanzelf aan. Ook geen schrik of zo, ze vonden het blijkbaar heel gewoon.

Daarom kan ik me voorstellen dat het echt zo kan met die 'onderwaterkinderen'.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 12-07-2010 15:06

En met zo'n 70% water waaruit ons lichaam bestaat, kan ik me er ook iets bij voorstellen.

Die sonar van de dolfijnen en walvissen is heel bijzonder, vast nog niet bekend wat ze er allemaal mee kunnen! (naast navigatie)
Blijkt door tests van de marine e.d. dat hun sonars vreselijk in de war raken en deze dieren de weg
kwijt raken en op vaste land aanspoelen. :cry:

Vind ik zo'n bericht als deze heel mooi Hannie.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 12-07-2010 15:35

Wij allen zijn al vele jaren ver van de natuur af komen te staan en in een wereld opgegroeid waar alleen de techniek enz heilig is.
Vandaar dat alles en iedereen die nog zoveel mogelijk naar de natuurlijke gang van zaken probeerde te leven, voor gek werd versleten of nog erger uitgebannen. Alleen wetenschap telde als het hun uitkwam. En nog.
We weten op zich maar heel weinig nog. Niet raar dus dat oa die gevoelige dieren volkomen de weg kwijt raken, en dat er nu pas meer onderzoek naar word gedaan. Naar natuurvolken bijv. wensten ze op allerlei gebied nooit te luisten.

(straks weten ze waardoor het komt en doen of ze zelf het wiel opnieuw uitgevonden hebben! Zo gaat het oa nu ook al met voeding)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 12-07-2010 22:27

Lieverd het rijk der dieren is heeeeeeeeeel rijk,daar kunnen wij als mens veel van leren,,,heeeeeel veel.Prachtig stuk wat je neerschrijft.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 13-07-2010 06:36

Dolfijnen zijn hogere intelligenties, onderzoek heeft dit ook uitgewezen...t verhaal van jouw Hannie hierboven doet mij ook vooral aan Atlantis denken als ik t zo lees. ZoO puur komt t op me over...Liefs Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”