Twee dingen.

Algemeen
Plaats reactie
veldmuisje
Lid
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-04-2008 20:49

Twee dingen.

Bericht door veldmuisje » 26-07-2010 17:27

Goedenmiddag

Als eerste heb ik een vraag, waar ik zelf denk ik niet helemaal uitkom, of ik weet het wel maar wil het niet zien, kan ook.
Steeds vaker zie ik mensen half doorschijnend, later blijkt ook dat deze mensen vaak ernstig ziek zijn. De ene weet het wel en de andere weet niet.
Vroeger had ik dat ook maar nu weer heel erg vaak. Klopt dit wel dat je dan mensen half ziet? Heeft iemand er ook ervaring mee?

Ten tweede, vind ik wat grappiger, heb iemand leren kennen waar ik nog nooit van mijn leven zo een sterke telepathie heb. De persoon weet precies wanneer ik wakker ben, wat voor een kleren ik draag, wat ik doe en niet doe. Doen vaak dingen hetzelfde, denken hetzelfde en zelfs op dezelfde tijden koppijn hebben enz. Ook voel ik wanneer de persoon onderweg is of zich rot voelt. Echt heel erg bijzonder. Ook apart is dat we vrijwel dezelfde interesses hebben. Ook voel ik altijd die persoons aanwezigheid. Ook grappig is dat ik niet meer aan rechterkant van mijn bed kan slapen. Word weggeduwd en als ik toch koppig blijf liggen, lig ik naar mijn gevoel stukken hoger.
Iemand ook hier bekend mee? Ik heb vaak heel veel dingen meegemaakt maar dit slaat echt alles. Hoor het graag

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 27-07-2010 20:18

hey veldmuisje, ik lees jou ervaring even ....

je 1e vraag zo te lezen ben je dus bekwaam om mensen te herkennen die ziek en niet ziek zijn....lijkt me ook een mooie gave.

je ervaard het samen met het zien van onzichtbare doorschijning van de persoon....zelf kan ik jou daar geen correct antwoord bij geven, het enige dat ik kan bedenken wat het eventueel zou kunnen zijn is dat je de aura van de persoon ervaart maar dan op een apparte manier.
een manier dat voor jou wel lijkt te werken....

de tweede vraag... ja zo zie je maar dit fenomeen herken ik :)
ook iets heel mooi's apparts en bijzonder
in mijn ogen is dat een mix van helderziend en heldervoelendheid..helderwetendheid of dat kan het zijn.....
hoeft niet zozeer die mix van samenhang te zijn uiteraard.

maar je lijkt die ervaring met die persoon leuk te vinden :) mss is jullie band gevoelsband verbindingsband wel heel erg sterk ;)
kan best bijzonder leuk zijn.


dan wat je neerschrijft dat je niet meer aan je rechterkant van je bed kan slapen dat je wegggeduwd word...als het ware denk je dus dat er een entiteit bij jou is? bedoel je dat?

als dat zo is weet aub dat jij de baas bent ;) met jou regels ;)
als jij dit niet lekker vind, prettig vind waarom jou dan laten wegduwen ;)
je kan ook duidelijk maken op een liefdevolle en zelfzekerde manier dat je dit niet prettig vind en dat jij de baas bent
ook met die gedachte voor jezelf zorgt het er ook voor dat je geen angst extreme angst hoeft te hebben op vlak van entiteiten en je ook weet dat ze hun grenzen kennen. het vormt , crieert een heel sterk veilig gevoel
en dat voelen entiteiten dan ook wel aan ;)

weet niet of je dit stukje kan begrijpen, als je niet snapt wil ik gerust het proberen duidelijker te verwoorden,
het kan ook zijn dat je dit helemaal anders ervaard bekijkt en wilt mee omgaan dan is dat natuurlijk jou keus :)
maar ik kan maar weergeven wat eventueel kan helpen..

een mooi voorbeeld ik heb grenzen, entiteiten moeten mij niet proberen aan te raken op die manier contact met me te zoeken ;) daar heb ik al heel lang geleden een grens toe getrokken omdat het me in de war bracht.
vooral omdat ik meer zie met mijn derde oog dan via blote oog...af en toe heel zelden zie ik toch iets terug meer en meer in wording met blote oog.

het is niet handelend uit angst of zeg maar ongezonde angst het is eerder een vorm van zelfbescherming waar ik mijzelf fijn bij voel en me zo in ballans kan behouden want ik ben baas ;) dus ik bepaal the rules voor mij als persoon :)))))

wel mss ben je hier iets mee....

ballans, zelfzekerheid, in je eigen kracht staan, helderheid , peace licht liefde gevoel, eigen baas op vlak van entiteiten , geen ongezonde extreme angsten enzoverder positieve uitstralingen enz
is heel erg van belang :) om evenwichtig met het paranormale te kunnen omgaan in mijn visie, geloof .
daar ben ik vrijwel zo goed als van overtuigd

ook je eigen visie, meningen enz durven hebben enz is van belang :)

enz

mss ben je hier wat mee
veel liefs allisa
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

veldmuisje
Lid
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-04-2008 20:49

Bericht door veldmuisje » 27-07-2010 22:39

toch even een toevoeging, die entiteit is nog persoon die in leven is. Komt allleen als het slaapt. Dus hij doet uittreding als ik het goed begrijp/

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 27-07-2010 22:41

ow ervaar je het zo, oke....


wel als je dat niet wilt dan laat je dat gewoon niet toe lijkt me ;)
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Re: Twee dingen.

Bericht door Cailen » 28-07-2010 10:07

veldmuisje schreef: Ten tweede, vind ik wat grappiger, heb iemand leren kennen waar ik nog nooit van mijn leven zo een sterke telepathie heb. De persoon weet precies wanneer ik wakker ben, wat voor een kleren ik draag, wat ik doe en niet doe. Doen vaak dingen hetzelfde, denken hetzelfde en zelfs op dezelfde tijden koppijn hebben enz. Ook voel ik wanneer de persoon onderweg is of zich rot voelt. Echt heel erg bijzonder. Ook apart is dat we vrijwel dezelfde interesses hebben. Ook voel ik altijd die persoons aanwezigheid.
Iemand ook hier bekend mee? Ik heb vaak heel veel dingen meegemaakt maar dit slaat echt alles. Hoor het graag
Hoi veldmuisje,

Ik heb even geknipt in je berichtje en de punten die ik herken laten staan.
Ik heb nog niet eens zo lang geleden een vrouw ontmoet met wie ik een gigantische klik heb. We voelen elkaars energie heel sterk aan en de energie is ook altijd heel sterk aanwezig. We hebben het wel eens gehad dat de energie zo vonkte dat de temperatuur in de huiskamer een paar graden steeg en we het allebei bloedheet hadden tot we die energie uitwisselde. Zij is wat verder ontwikkeld en voelt mijn lijf beter aan dat ik die van haar. Maar de connectie die we hebben is wat mij betreft ongekend intensief. Doordat ze zo "in" mij kan zitten heb ik maar een half woord (of niet eens) nodig om haar iets duidelijk te maken, wat voor mij erg fijn is omdat ik verbaal niet zo sterk ben. Ze leert me ontzettend veel en ik heb giga veel steun aan haar. Doordat ik niet alles hoef uit te leggen. Nooit eerder zo'n connectie met iemand gehad. Voor mij heel bijzonder en heel waardevol. En zo intens dat ik zelfs met eerlijkheid kan zeggen dat ik van haar hou, dat ze diep in mijn hart zit. Het is lastig uit te leggen. Het is geen houden van als in een relatie, maar het is voor mij intenser dan een vriendschap.....

Eigenlijk geen woorden voor en zo waardevol.
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

veldmuisje
Lid
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-04-2008 20:49

Bericht door veldmuisje » 28-07-2010 11:59

ik snap precies wat je bedoeld,
Ik voelde ook steeds iemand in mijn kamer als ik ging slapen en ik zei dat tegen hem en dat ik links ging liggen.
Ja zei hij wen er maar aan, rechts is mijn plekkie.

Fijne dag verder

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”