kapotpringend glas

Algemeen
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 13-08-2010 10:45

veldmuisje schreef: ps ik had het voor een 2e keer gedaan maar dan met aardwerk bakje, ook die hoge vlam maar alleen een barst erin. Wilde zeker weten of het echt van mij kwam. Lekker eigenwijs blijf ik toch wel.
Dit zijn opgehoopte negatieve energieën die inderdaad heel verkeerd uit kunnen pakken en menigeen in grote problemen heeft gebracht, doordat ze er niet meer van los kwamen. Kan je leven danig beinvloeden (zeer negatief) en voor grote verwarring zorgen lange tijd.
Is goed om te horen dat je je hierin laat begeleiden, want het voelde meteen al erg verkeerd aan, is beslist niet goed dit soort 'resultaten'.
Kan me ook niet indenken eerlijk gezegt dat het hele negatieve wat hier in zat, ook nog eens 'goed' uitgepakt heeft voor wat je er mee wou bereiken... Dat kan toch niet met deze invloeden vraag ik me af?
Het lijkt me niet 'lekker eigenwijs' zoals je het zelf noemt om het nog eens te gaan proberen hoor, :shock: maar heel riskant, hier kunnen we niet voorzichtig genoeg mee omgaan.
Ben totaal niet bang voor dit soort dingen, maar wel als het gaat om het ook nog eens twee keer te doen op deze manier.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 13-08-2010 13:20

hannie schreef:
veldmuisje schreef: ps ik had het voor een 2e keer gedaan maar dan met aardwerk bakje, ook die hoge vlam maar alleen een barst erin. Wilde zeker weten of het echt van mij kwam. Lekker eigenwijs blijf ik toch wel.
Dit zijn opgehoopte negatieve energieën die inderdaad heel verkeerd uit kunnen pakken en menigeen in grote problemen heeft gebracht, doordat ze er niet meer van los kwamen. Kan je leven danig beinvloeden (zeer negatief) en voor grote verwarring zorgen lange tijd.
Is goed om te horen dat je je hierin laat begeleiden, want het voelde meteen al erg verkeerd aan, is beslist niet goed dit soort 'resultaten'.
Kan me ook niet indenken eerlijk gezegt dat het hele negatieve wat hier in zat, ook nog eens 'goed' uitgepakt heeft voor wat je er mee wou bereiken... Dat kan toch niet met deze invloeden vraag ik me af?
Het lijkt me niet 'lekker eigenwijs' zoals je het zelf noemt om het nog eens te gaan proberen hoor, :shock: maar heel riskant, hier kunnen we niet voorzichtig genoeg mee omgaan.
Ben totaal niet bang voor dit soort dingen, maar wel als het gaat om het ook nog eens twee keer te doen op deze manier.
ja hannie ik lees het weer allemaal en heb meteen weer een onbestemt gevoel ik lees nu het woord verwarring in je bericht en bij mij komt het woord misleiding naar boven en dwaald bij het lezen van al dit steeds door mn hoofd dat had ik eigenlijk al direkt bij het lezen van de toppic van belinda
zou het misschien kunnen zijn dat het goede gevoel een misleidende gevoel is ?

of klets ik maar wat?

op de een of andere mannier houd deze toppic me wel bezig moeilijk los te laten zeg maar ..... maar hoe en waarom verder ? het houd me bezig
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 13-08-2010 14:55

Nee, je 'kletst niet maar wat' hoor Berdien.
Dit hele gebeuren kan nml voor verwarring en dus ook misleiding zorgen, zodat één en ander verkeerd uitpakt. Zo zou ook hierdoor het goede gevoel inderdaad misleidend kunnen zijn dan. Ik zeg kunnen, want weet natuurlijk ook niet of dit naderhand nog eens te merken zal zijn.
Daarom is een hele goede begeleiding in het hier en nu, hier bij zeer zeker wel belangrijk.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

veldmuisje
Lid
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-04-2008 20:49

Bericht door veldmuisje » 13-08-2010 18:23

Uit naam van Belinda. Ze kan even geen reactie geven omdat ze sinds dinsdag in ziekenhuis ligt

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 13-08-2010 18:27

ow jeee sterkte zeg ???
wat is er gebeurt
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 13-08-2010 18:33

Ik hoop van harte dat het niet heel ernstig is hoor, en dat ze er snel weer uit is ook. Beterschap toe gewenst!
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 13-08-2010 18:50

't klopt Hannie. In mijn geval met dat glas had ik een enorme woede en frustratie in dat glas gebracht, waardoor het vanzelf omhoog kwam en in de lucht kapot sprong. Dat was ook een héél intense woede die ik toen voelde.
Mijn reincarnatietherapeute zei destijds dat ze blij was dat er niemand tussen mij en dat glas had gestaan. Dan was al die woede door die persoon gegaan met alle gevolgen van dien.
Het ligt al een tijdje achter me, jaren zelfs, en ik heb zo'n soort woede nooit meer ervaren..pffff..

En ik hoop dat Belinda snel beter is :)
..music serves to heal the soul..

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 13-08-2010 19:05

Nou, jeetje Zina, dat is nu inderdaad hetgeen dit soort rituelen juist zo griezelig/gevaarlijk maakt, kan niemand echt zomaar even doen om bijv. te kijken of het ook werkt. Alleen als alles in een positief 'geladen' sfeer is/gebeurd, en dan ook zo uitgevoerd wordt zeg maar.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 13-08-2010 20:30

Sterkte en beterschap voor Belinda.
Ik brand een kaarsje voor je meid !
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 19-09-2010 22:24

vraag me ineens zo af hoe het met Belinda is? of heb ik misschien ergens een bericht gemist of ben ik het vergeten?

Belinda hoe gaat het nu?
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”