kapotpringend glas

Algemeen
veldmuisje
Lid
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-04-2008 20:49

kapotpringend glas

Bericht door veldmuisje » 03-08-2010 21:31

Hoi


Even dit, schrok wel ervan omdat het de pas de eerste keer is gebeurd met wat ik deed.
Deed een ritueel met kaars en rozenwierook waarbij ik mijn gedachten bij iemand deed.

Let is ging om vuurvast blauw glas.

Kaarsje aan en wierook aan, en rustig aan focussen, inene kwam er grote vlam in mijn glazen schaal en beng het glas in in heel veel stukken gebroken (vuurvast glas).

Help? Betekent dat het me gelukt is of dat het helemaal mislukt is. maar schaal was wel helemaal leeg.

Groetjes Belinda

ps gevoel is wel goed bij me, dat wel

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 03-08-2010 21:41

Oei dat is zeker schrikken zeg. geen idee of het een goed of slecht teken is eigenlijk, maar voel de schrik al als ik dit lees.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 03-08-2010 21:47

Weet eigenlijk niet wat ik hier nu van denken moet, maar het voelt beslist niet goed aan. Rituelen die goedbedoeld zijn mogen in mijn beleving niet dit soort effecten teweeg brengen.
Kan me indenken dat je even raar stond te kijken zeg.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

veldmuisje
Lid
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-04-2008 20:49

Bericht door veldmuisje » 03-08-2010 22:06

Nu de schrik weg is, is er net of er een nieuwe energie is en voel me hoe kan het ik het beste zeggen, sterk en vol wilskracht, snap het echt niet.

Ik weet van mijn begeleidster dat kapotglas normalitair niet goed is, maar die vlammen zo hoog en alles was weg, kaarsvet, papier alles.

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 03-08-2010 23:16

ik zou het werkelijk neit weten:O
maar het klinkt echt heeeel bijzonder.. en zoo eng!
ik hoop dat je er gauw achter bent!
x
frozen eyes can't cry

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 04-08-2010 01:17

wist die persoon dr van en wat moest lukken ?

op de een of andere mannier voeld het voor mij niet goed

maar ja als het voor jou goed voeld Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 04-08-2010 06:23

hannie schreef:Weet eigenlijk niet wat ik hier nu van denken moet, maar het voelt beslist niet goed aan. Rituelen die goedbedoeld zijn mogen in mijn beleving niet dit soort effecten teweeg brengen.
Kan me indenken dat je even raar stond te kijken zeg.
Ben ik met jou eens Hannie...
Misschien kun je het aan je begeleidster vragen, Belinda.

In de tijd dat ik nog met een groepje rituelen deed en de sabbats vierden hebben we het er wel eens over gehad. Allen waren van mening dat het of een negatieve energie was die dan om een hoekje kwam kijken of (en sorry dat ik het moet zeggen, maar het is de ervaring die anderen met mij deelden) dat er iets negatiefs stond te gebeuren.

Misschien weet je begeleidster een manier om dit weer recht te buigen?
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 04-08-2010 14:27

Dit kan verschillende redenen hebben. Ik weet natuurlijk niet hoe sterk je hebt gevisualiseerd of gemediteerd en hoeveel kracht je in je gedachten hebt gelegd. Keek je naar de kaarsvlam of naar de schaal?
Was je heel erg boos?
Je kunt namelijk al je energie bundelen en daarmee glazen laten springen, onbewust. Ik heb hetzelfde meegemaakt, maar ik was heel boos en het glas sprong zomaar de lucht in, in tweeën.
Het lijkt me dat je op de een of andere manier jezelf misschien niet voldoende hebt afgeschermd, een glas hoort net te springen, mits het wordt overvoed met enorme negatieve energie,
OF..als het iets aards is, dan kan de schaal oververhit zijn geraakt (misschien door waxinelichtjes, of de kaarsvlam kwam te dicht tegen de rand aan).
Het geeft jou nu rust omdat het jouw energie is die de schaal misschien wel heeft laten springen, dat voelde ik ook, een enorme rust.
Je bent iets 'kwijt'.
Misschien heb je onbewust jezelf geheeld, in plaats van de ander.
Dan is het in principe niet slecht.
..music serves to heal the soul..

veldmuisje
Lid
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-04-2008 20:49

Bericht door veldmuisje » 06-08-2010 17:22

Hoi

Ik heb navraag gedaan bij mijn begeleidster, ik deed het dus echt helemaal zelf.

Te sterk en ongecontroleerd en krijg nu les in het beheersen er van.

Maar even terzijde, waar ik het voor heb gedaan, heeft wel gewerkt :D

Is helemaal goed nu.



ps ik had het voor een 2e keer gedaan maar dan met aardwerk bakje, ook die hoge vlam maar alleen een barst erin. Wilde zeker weten of het echt van mij kwam. Lekker eigenwijs blijf ik toch wel.

Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 06-08-2010 22:51

Poeh..dan heb je een aardig sterke gedachtenkracht... :shock:
..music serves to heal the soul..

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”