Tips voor paranormale verschijnselen

Algemeen
Plaats reactie
Anna
Lid
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 26-01-2012 19:20

Tips voor paranormale verschijnselen

Bericht door Anna » 29-01-2012 11:43

Sommige leden en / of bezoekers hebben wat tips nodig omdat ze angst hebben voor paranormale verschijnselen. Hier staan tips die misschien kunnen helpen. Natuurlijk kan ik niet garanderen dat het helpt, maar het is altijd een stapje voorwaarts om verder te kunnen dan nu.



1 - Jij bent, en blijft de baas over geesten, in welke vorm dan ook, stuur ze weg als je ze niet wil hebben.

2 - Bedenk dat de meeste geesten goed zijn die je bezoeken, en je alleen maar een bezoekje komen brengen.

3 - Je beschermengel en je gids of meerdere gidsen zijn altijd bij je en beschermen je.

4 - Slechte geesten ( demonen ) zijn er meestal alleen voor hulp, probeer je goed af te sluiten.

5 - Bedenk dat je nooit alleen bent, soms is dat heel prettig, als je even niemand hebt die naar je luisteren kan.

6 - Negeer ze als ze je lastigvallen, zo weten ze niet gewenst te zijn op dat moment.

7 - Als je bang bent in het donker, doe een lampje aan, de meeste geesten verdwijnen door licht, en zijn dan niet te zien.

8 - Goeie geesten zijn eigenlijk je vrienden, ze helpen en beschermen je. Genoeg positiviteit dus!

9 - Denk aan leuke dingen en vergeet dat de negativiteit die je hebt als het gaat om geesten.

10 - Blijf altijd jezelf. En blijf kalm. Zo kunnen ze zich niet voeden met jou angsten.

11 - Kijk niet te veel geestenfilms of enge films.

12 - Probeer je goed af te sluiten, dit kan op verschillende manieren.

13 - Probeer ze te zien als iets positiefs, wat meestal ook klopt, zo geeft het jou een veiliger gevoel.

14 - Vermijdt het als sommige mensen gaan glaasje draaien, kan angst opwekken en is gevaarlijk. Nooit doen!

15 - Vermijdt sites die je angst groter maken.

16 - Ga voorwerpen uit de weg die je laten denken dat je misschien wel iets ziet, voor de zekerheid.
Reikimaster (Usui-systeem) sinds 02-02-2008
Magnetiseur sinds 23-06-2010
Magnified Healing®1e fase Master sinds 06-11-2011

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 29-01-2012 12:18

Ik kan me hier eigenlijk alleen maar bij aansluiten.
Ik moet zeggen dat ik steeds bewuster wordt met het kijken van bijvoorbeeld het journaal en films.
Komt er geweld in voor, dan kijk ik niet meer.
Het voelt als 'oude troep' die de wereld uit moet, die ik niet meer kan, wil en moet voelen.
Ik zet het beeld dan ook meteen om in Licht.
En daarmee voel ik ook gelijk een vorm van bescherming.
Elk negatief beeld wat ik zie, wat natuurlijk wel persoonlijk kan/zal zijn, zet ik in licht.
Op die manier probeer ik de negativieteit voor mezelf steeds weer te transformeren.
En voor mij persoonlijk werkt dat eigenlijk heel goed.
Groetjes Lightcatcher

Anna
Lid
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 26-01-2012 19:20

Bericht door Anna » 29-01-2012 12:39

Ik doe dagelijks mijn Magnified Healing®
oefening en merk dat ik alleen maar
sterker/krachter de energieën voel.
Ook met sommige edelstenen heb ik dit
inmiddels al paar keer ervaren
Reikimaster (Usui-systeem) sinds 02-02-2008
Magnetiseur sinds 23-06-2010
Magnified Healing®1e fase Master sinds 06-11-2011

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 29-01-2012 12:44

Edelstenen ... prachtig.
Ik voel dit ook.
Alsof de kennis die de stenen hebben opgeslagen, in woorden naar je toekomen.
Ze komen op mijn pad en diegene die ik dan uitkies/koop, blijk ik dan altijd net op dat moment nodig te hebben.
Ik zoek dan in mijn boeken waar de steen voor staat etc.
En dat klopt eigenlijk altijd wel.
Ik ben gek op edelstenen en draag ze met liefde.
Groetjes Lightcatcher

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”