Gevecht tegen negatieve energieen

Algemeen
Plaats reactie
liefde82
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-08-2014 03:05

Gevecht tegen negatieve energieen

Bericht door liefde82 » 17-08-2014 05:48

Hoi allemaal,

Ik hoop dat iemand ons advies kan geven over de volgende situatie..
Mijn vriend en ik zitten in een moeilijke fase. Mijn vriend heeft lichamelijkeklachten waardoor hij niet meer buitenshuis komt. Dit zou te maken hebben met entiteiten die hem verzwakken. Inmiddels komen we steeds meer met het spirituele in verbinding. Zo hebben we geleerd om entiteiten over te laten gaan naar het licht.

Blijkbaar wil het 'slechte' voorkomen dat wij en met name mijn vriend in zijn volle liefdevolle kracht komt. We zouden gemanipuleerd worden en getest worden is ons verteld.
Datgene wat op ons afgestuurd wordt, wordt steeds sterker en verzint steeds andere manieren om op onze energie te teren.

En als dat nog niet zwaar genoeg is om te handelen hebben we sinds begin februari een criminele buurman gekregen. We zitten alleen met de garage aan elkaar vast maar zijn argressieve muziek/bass knalt dagelijks door ons huis heen. De buurman gebruikt veel drugs. Praten heeft geen zin omdat de buurman aan de drugs is, hij schreeuwde en schold tegen ons die paar keer dat we aan de deur gingen. Hij heeft criminele praktijken vanuit de garage en vreemde nachtelijke korte uitstapjes. Nu zorgt die man zelf en vaak zijn vrienden dat we ons al verschrikkelijk voelen door het slechte wat hij uitstraalt maar als de muziek die vooral uit ern flinke bass en veel scheldeoorden bestaat door t huis knalt dan gaat je dat door merg en been! Het tast ons zo aan dat we ons niet meer prettig voelen in ons eigen huis.

We zijn allebei helemaal op van t knokken tegen het negatieve..

Ook de buurman zou een test zijn die op ons pad is gestuurd maar hoe moet het dan nu verder?

Hoe moeten we hier nu mee omgaan?
1) Moeten we het vanuit neutraliteit benaderen en niets doen?
2) Moeten we met energie liefde in ons huis sturen?
3) Moeten we de politie bellen? (We hadden begrepen dat als je boos of bang bent dit uitzet en we zijn bang dat de buurman vergelding zoekt als we de politie bellen)
4) Heeft iemand nog een ander idee hoe we in onze kracht kunnen komen?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 28-09-2014 12:39

Sita heeft destijds iets dergelijks meegemaakt.
Ik zal je vertellen hoe en wat in de hoop dat je er iets mee kan.
Ze zat in een treincoupé met veel mensen tot er een drugsverslaafde binnenkwam met een behoorlijke hoeveelheid negativiteit om zich heen.
Alle mensen waren van slag en de stemming in de coupe was om te snijden.
Sita is toen in meditatie gegaan en heeft de hele coupe in liefde en een grote bal met licht gezet. Dit pikte de drugsman vrij snel op en is de coupe uitgegaan.
Ditzelfde kun je doen met het huis en garage van je buurman.
En ik zou in ieder geval de politie bellen en dat kan als je wilt altijd anoniem.
Er zijn echt veel meer delers opgepakt en als het goed is weet de politie hier wel raad mee.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”