tears4fear

Alles over relatie en relatiesferen
Plaats reactie
Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

tears4fear

Bericht door Garry » 29-08-2012 22:17

Zeg wat vinden jullie van als je emotioneel type ben en je doet je sterker voor dan je bent...ben je dan niet jezelf of...wat denk jij/jullie....zoek tips/adviezen hierin...knuff Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 03-09-2012 18:28

je bent ALTIJD jezelf

je doet alleen anders :wink:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 03-09-2012 22:04

Garry. Of misschien is het wel zo dat je emotioneel bent maar dat dat juist je KRACHT is


Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 04-09-2012 09:48

Ik merk bijna al heel mijn leven dat de relatie waarin je zit moeite heeft met deze gevoelige kant...kunnen ook je opvoeders zijn in je jeugd...t wordt niet begrepen door de ander waarom ik zo snel tranen laat zien, maar als ik ze niet laat zien 'schrikt' men als ik bijvoorbeeld rustig vertel dat mijn vader mijn moeder ooit om t leven heeft gebracht...dán wordt ik inenen geacht emoties te tonen die ik allang heb verwerkt...merk daardoor door deze gevoelige kant van mij dat ik veel heb verwerkt,waardoor ik op bepaalde gebieden geestelijk verder ben dan degene met wie ik in relatie ben. (voorbeeld relatie met een metgezel)Maar ik groei soms zo hard dat we mekaar ontgroeien en ik andere bezigheden ga onderhouden dan daarvoor in begin van de relatie. En ja doordat ik weet dat emotioneel zijn niet aantrekkelijk is voor de meeste mannen in onze maatschappij laat ik in begin bijna enkelt mijn blijdschap en vrolijke kant zien. Liefs G
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Relaties”