Wensenlijst van de vrouw aan de man???

Alles over relatie en relatiesferen
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-02-2009 22:17

Jaren geleden heb ik eens gebruik gemaakt van deze sites.
Kan je zeggen dat als je aandacht nodig hebt, je hier moet inschrijven.
Je weet niet wat je overkomt.
Het gebeurd zelfs dat je nog niet eens een tekst hebt gemaakt waarin je je voorstelt en je interesses wat uitdiept, dat je al belangstellende berichten krijgt.
Dus dan heb je alleen nog maar een nickname, leeftijd en woonplaats genoemd.
Als je dan iets over jezelf verteld, jezelf beschrijft en je interesses beschrijft wordt het verdubbeld en als je dan nog geen goede keuze kunt maken?
Dan moet je een foto plaatsen, dan is het feest .............
Waar moet ik beginnen, dacht ik, zonder foto is niks voor mij, dus die schrap ik, dan de regio, vast werk, leeftijd, kinderen, burgelijke stand (ja het gebeurd dat ze gewoon vermelden in een relatie te zitten)
Een selectie werd gemaakt en dan begint het mailen
Zo krijg je een globaal beeld van hoe iemand in elkaar steekt.
Het is waar wat Sita zegt, de persoon gebruikt tekst, maar is het waar en is de foto van hem, of is die van jaren geleden?
Je krijgt een band met hem, maar met wie eigenlijk?
Voelt veilig achter de computer, maar heel eng om eens te bellen of eens af te spreken.
Met m'n intuitie maak ik dan een keuze, ik spreek af of niet.

Het is voor mij de omgekeerde wereld. Ik krijg een gevoel bij de teksten en bij de foto, maar is die reeel? Eerst een indruk krijgen als je iemand ziet en dan pas met elkaar praat is naar mijn idee veel natuurlijker.
Dan moet je een risico mee nemen en het kan goed uit pakken, zo ook bij mij.
Het was heerlijk met hem de tijd dat we samen waren......................

Maar er waren er een heleboel die me nog meer verward maakten, door deze manier van kennis maken en een band op bouwen.
Toch niet meer mijn ding, weet ik nu.

:roll: Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Relaties”