Vaarwel Verleden!!!!!!!!!!!!!

Alles over relatie en relatiesferen
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Vaarwel Verleden!!!!!!!!!!!!!

Bericht door karin » 07-02-2010 21:37

Diamant sla je vleugels uit.....................


Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 08-02-2010 15:46

Hoi Karin
heel mooi hoor die plaatjes en de muziek .
Ik heb er van genoten.


Groetjes zilverster1

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 08-02-2010 16:46

ja mooi hoor
Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 18-07-2010 14:50

mooie video, mooi lied en mooie boodschap. zeker niet slecht dat ik op dit moment nu dit topic open, want ik zit nog met een punt dat ik het helemaal achter me moet kunnen laten en verder gaan in positieve zin op die vlakken dat toch intss nu al aantal maanden mooi aan de gang is (proces)

even wat uitleg waarom ik dit typ
=>
op een bepaald vlak ivm spiri en para ivm mensen dat ik dacht dat het al een mooi plaatsje had en alles verwerkt was tot sinds vrijdag ontdekte ik dat dat niet zo is nu pas begin ik er echt over te praten zonder wel dat het me uit ballans haalt dan dat niet het haalt me niet uit mijn ballans.
maar ja ik kijk dus nog om naar die tijd die ervaringen hindernissen en manipulatief gedrag waar ik in beland was juist omdat ik telkens in die valkuilen belande vanwege onzelfzekerheid geen ballans op die vlakken en mijn eigen continue in twijfel en smeekte om hulp; zo belande ik op vele ongezonde paden meer dan een jaar aan een stuk. tot ik eindelijk leerde wat ik moest zien te leren op die vlakken die gebieden wat mijn intuitie me twee jaar geleden duidelijk wilde maken en ik neit voor waar nam. pas na twee jaar na vele vallen zag ik in...welja even ter vermelding

dus ja ik kijk nog altijd om en begin pas goed over te praten op een terugblikkende manier..verwerkingsproces is nog bezig zit in een fase dat ik nu leer het achter mij te laten in de zin dat het oke is tis gebeurd weet je wel....en nu goeie weg goeie pad en geleerd fundamentele dingen die ik nodig had om toch verder te kunnen ontplooien in de goeie zin.

tja waarom zeg ik dit is best toevallig dat ik nu net in deze tijd dit topic open wat me wel goed doet hier ben ik dus mee bezig .

en ja het komt wel goed kan enkel maar mooier worden maar feit dat het me vrijdag verbaasde dat ik nog omkeek en over wil babbelen echt nood aan haalt me ook niet uit ballans maar het doet me deugd eerder.
ben dus bezig het nog altijd achter me te laten het een plaatsje te geven
fijn dat ik het inzie dat het nog niet helemaal verwerkt is want dat zorgt dat het proces verder kan gaan in goeie zin.
omkijken is dus soms nog nodig! zeker als je in verwerkingsfase zit maar het achter je laten mooi plaatsje geven is de tweede stap.
en ja dat proces is nog altijd van toepassing voor me.

dank je deze video hier neer te plaatsen
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 18-07-2010 18:03

Lieve Allisa

Je reactie is heel mooi hierop. Goed dat je inziet dat het nog niet klaar is en ja zeker is omkijken ook goed voor een analyse hoever je bent lijkt mij dat ook nodig. Even alles op een rijtje zetten om verder te kunnen in je verwerking hiermee.
Ben wel blij te horen dat het je niet meer uit balans brengt als je er aan denkt. Is een hele stap voorwaards die je dan gemaakt hebt.
Verdriet en pijn verwerken heeft heel veel tijd nodig, maar wegstoppen is geen goede manier, het komt zeker wel eens weer bovendrijven op momenten dat je het niet verwacht.
Het is dan de kunst om te kijken hoever je in de verwerking bent om verder te kunnen ermee.

Meid ik vind je moedig dat je het hier beschijft wat deze video bij je oproept.
Denk dat je op de goede weg bent.

Dikke knuffel van mij Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 18-07-2010 19:08

wiba dankjewel, doet me erg deugd dit te lezen.


ja is idd zeker goed dat ik het inzie heel zeker dat heeft alleen maar zijn voordelen lijkt me. daar heb je gelijk in is belangrijk ook voor naar later en ja ik ga vast wel nog mee geconfronteerd worden feit dat het even terug opduikt herrinneringen van dat, maar het kent zijn voordelen werkt ook beschermend in zekere zin. nu ben ik extra allert voor gevaren bv
wat heel fijn is. merk ik het nog niet op zal een herrinnering van toen me wel wakker maken...en zie ik dan in oppassen, dus ik herken beter bepaalde gevaren waardoor het me ten goede komt ook is het goed dat die ervaringen herrinneringen niet zeg maar volledig uit mijn geheugen gewist worden, want nu beschermt het me enigszins in de zin van herkenning. dus ja mss moest ik dat alles meemaken he zal wel zijn redenen hebben gehad.

wiba dankje dat je het moedig van me vind idd en het beschrijft heel zeker wat die video in me opriep
dankjewel dat je denkt dat ik op de goede weg ben, dat is heel zeker dat! in het begin moest ik opletten om het aan te houden want stond nog heel erg zwak maar goeie mensen steunden me ook en loodsten me erdoor ook mezelf en mijn gidsen.

wie weet schrijf ik ooit in het forum over die ervaringen mss hebben anderen er wel iets aan. maar weet nog niet of dat ga doen dat zou dan wel vanzelf tot stand komen gelijk wat nu op dit moment nog niet het geval is. en kga dat ook niet forceren gelijk :)

alles stap per stap maar ja ik kom er wel ja dankjewel voor je geloof
big knuf terug van me groetjes allisa
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 18-07-2010 19:16

Meid heb vertrouwen in je eigen kunnen, dan zal je je zelf misschien wel verbazen wat je allemaal kan en wat je bereikt hebt.

Wees maar trots op jezelf in wat je nu al bereikt hebt en het is zo waardevol mensen te hebben die je onvoorwaarlijk steunen in de moeilijke tijden die je gehad hebt, maar ook als het je wat beter vergaat, dat ze er dan ook zijn om je te zien hoe het dan met je is en hoe je er mee omgaat.

Pluim voor jou, liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 18-07-2010 19:18

dankjewel wiba dankjewel xx
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 18-07-2010 23:05

Allisa ik vind het heel erg knap van je dat je al zoveel durft te schrijven.Daar is moed voor nodig om zoveel van jezelf bloot te geven.
Mijn complimenten hoor.je ziet al heel veel dingen van jezelf ,je valkuilen en waar je op mag letten om er niet weer in te vallen heel knap hoor.Daar kan menig één van leren. Wees maar trots op jezelf.Fijn dat je mensen en gidsen hebt die je steunen in de moeilijke periodes.Al moet je het allemaal zelf doen is het wel fijn als je mensen en spirits om je heen hebt.En je herrinnert je de dingen net zo lang totdat je het niet meer nodig hebt omdat je het dan helemaal verwerkt hebt.Niets gebeurt er zonder reden.

Ik denk als de tijd daar is dat je door je ervaringen zeker anderen ermee kunt helpen die in dezelfde situatie zitten zoals jij.
Neem rustig de tijd voor alles .Alles heeft z,n tijd nodig.Je bent goed bezig.Forceer niets .Volg altijd je hart.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 18-07-2010 23:09

dankjewel marianne :oops:

ja idd heeft wel zijn redenen he

en ja klopt wie weet help ik ooit nog anderen maar is nog niet nu op dit eigenste moment idd niets forceren geen sneltreinsgedoe :D
en ja mijn hart volgen die richting opgaan is ook wat ik wil.
dank je voor je mooie woorden.

en ja die herrinneringen idd ooit heb ik ze niet meer nodig om me allert te maken zeg maar dan is het idd volledig verwerkt

ach ja :) kan enkel maar zeggen dankjewel voor je warme woorden,

al deze woorden doet me wel wat :)
veel liefs allisa
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Plaats reactie

Terug naar “Relaties”