van hond naar grappige kat naar jongeman

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
monique
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-05-2008 15:53

van hond naar grappige kat naar jongeman

Bericht door monique » 21-11-2008 23:30

Gedroomd door Monique op vrijdagochtend 21-11-2008
Ik ben in de huiskamer van mijn ouderlijk huis. Dit huis lijkt alleen wat ruimer en wat opgeruimder. Er zijn veel minder prularia dan dat er in het echt waren. Het had meer de inrichting van mijn eigen huis. Er is een hondje (een abricot poedeltje *) wat haar behoeft dreigt te gaan doen. Ik pak het hondje op en ga met het hondje naar de tuin zodat het hondje daar haar behoefte kan doen. Dan zie ik daar een wit konijn wat een groot gat in de tuin aan het graven is. Ik pak een schop en geef er een klap mee op het hoofd van de kat. Ik vind dat heel vervelend om te doen maar het deert de kat niet veel. Hij blijft er vrolijk onder. Het is een hele humoristische kat met een vrij ronde kop en een heel grappig gezicht. Ik voel me schuldig dat ik de kat een klap op haar hoofd heb gegeven. Dan staat er ineens in de plaats van de kat een leuke jonge jongen** van ca. 11 jaar denk ik en met donker haar. Hij vertelt me dat hij hier komt omdat hij er eigenlijk zou gaan wonen en dat nog steeds graag gewild had doch het is niet doorgegaan. Het voelt allemaal heel lief en vredig. Ik wordt wakker en sta op. Ik begin mijn nieuwe dag met een goed gevoel. Ik heb wat symbolen nagekeken in een dromenboek en ik constateer dat deze droom vol aankondigingen zit dat ik een mooi leven ga krijgen. Wat is dat toch mooi dat je dat op deze manier wordt duidelijk gemaakt toch? Het voelt in ieder geval goed voor mij.
* Ik denk dat dit ons hondje Daisy die we hadden toen ik nog bij mijn ouders woonde. Dit was ook een abricot poedeltje.
**ik denk dat dit mijn overleden broertje Michael is, hij is als baby al naar een paar dagen overleden
NB. Ik denk ik trek een engelenkaart nadat ik op 21-11 deze droom heb vastgelegd. Ik trek de kaart Michael.
Ik hoop veel liefde te mogen ervaren en door te mogen geven. Ik schilder graag en geniet enorm van zingen. Het maakt het kind in mij wakker, mijn hogere zelf.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 21-11-2008 23:56

mooi om dit te mogen lezen Monique!!
liefs van berdien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 23-11-2008 14:12

Wat een mooie droom Monique,

Ook de dubbele boodschap die er in zit voor jou,je broertje Michael die laat weten bij jou te zijn in alles wat je doet,beschermt,naast je staat.En dan ook nog de kaart van aartsengel Michael er bij met de boodschap dat je altijd een beroep op hem kan doen,die je hulp en bescherming geeft in je leven.
.Vaak laten engelen/lichtwezens hun aanwezigheid merken door een kind,zodat wij
niet te erg schrikken opeens.Dankjewel dat je ons dit hebt verteld.Prachtig zoiets.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 23-11-2008 15:45

Lieve Monique,
Ben blij voor jou dat jij er de boodschap uit heb kunnen halen die er voor jou in zit! Gaaf hoor, liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

jeltje
Lid
Lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 16-09-2008 21:02

Bericht door jeltje » 24-11-2008 17:22

hoi Monique,

wat een leuke droom om te lezen en dat je de betekenis ervan er hebt kunnen uithalen.

groetjes jeltje

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 25-08-2010 13:55

Ik hoop dat je wat met de uitleg kunt monique?


Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”