hele vage droom

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

hele vage droom

Bericht door Annoeska30592 » 15-11-2009 09:09

ik droomde dat ik thuis zat en dat er een weersbericht op tv kwam. Er werd een enorme storm voorspelt voor in de middag en een overstroming. Iedereen ging meteen opblaas luchtbedden en banden pakken en klaarleggen voor als het zou gebeuren.
Verder kreeg ik een prik voor meer weerstand ofzoo.. toen ik langs de buren liep..(dit huis kende ik niet trouwens en de buren ook niet) moest de buurvrouw hard lachen en zei ze dat de prik vergiftigt was omdat ze onze kracht wilde ofzoo..
we trokken ons er maar niets van aan en ginge verder. Het begon toen we binnen waren keihard te regenen, maar ik moest nog iets van het dorp hebben.
Ik belde een vriendin voor een lift en ze kwam met een vliegfiets. Ik ging achterop en we vlogen door de straten. heel raar maarja...
ik had het gekocht en ging terug. Alles ging goed, totdat we bij het spoor aankwamen.
Daar was mijn buurvrouw, van wie we vermoeden dat ze vreemde krachten in het bezit had.
ze blies en toen kwam er een wervelwind op ons af vanuit haar mond.
ze blies mij weg en toen ze met haar handen bewoog sloeg ze me tegen de muur aan. Eerst een bloedneus, maar toen bleef ze dat doen en ik vloog telkenstegen de muur en terug.
Ik was helemaal beurs en onder het bloed in mijn gezicht en toen werd ik wakker...\
wie kan mij helpen met de betekenis?
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-11-2009 10:17

Lieve Annoeska

Ik denk dat je bezig bent met een worsteling van de comotie rondom de mex griepprik. Je leest er over dat het niet goed is voor je en je ouders willen wel graag dat je het neemt. Je hebt het nu gekregen en je blijft onrustig erover. Je bent aan het verwerken wat er op je afkomt. Vormt een eigen mening die misschien steeds veranderd door de verschillende motivaties die op je afkomen.
De buurvrouw kan de inhoud van de vaccinatie kunnen voorstellen die je aanvalt en je beschadigd.
De vliegfiets en de vriendin die het mogelijk maakt om te halen wat je nodig hebt, kunnen de liefdevolle mensen om je heen zijn die het beste voor je willen en je helpen als het niet goed zou gaan met je omdat je in een risico catagorie valt.
Ze beschermen je samen met het vaccin.

Dit is wat er bij me opkwam toen ik het las.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-11-2009 11:15

Sluit me bij Wilma aan Annoeska.
Daarnaast heb ik het gevoel: Door dat er zoveel in korte tijd op jou af gekomen is, ook met jouw nieuwe opleiding waar veel van je gevraagt wordt en veel denkwerk met zich mee brengt, over je zelf ook vooral,hoe een en ander in elkaar zit op pedagogisch vlak oa, maar ook in het leren omgaan en werken straks met mensen/kinderen, gaat er heel veel in je om. Allemaal nieuwe indrukken/ervaringen op dat gebied.

Weet niet of je dit deze nacht nu gedroomd hebt? Zou goed aansluiten, ook vanwege jouw nieuwe baan,waar jij je waar moet maken en dus laten zien wat je in je mars hebt, stelfstandig en flink kan aanpakken, goed met collega,s en klanten om kunt gaan etc.
Samen met school,waar jij je ook moet waarmaken, vergt het heel wat van jou. Maar je loopt er niet voor weg! Je Doet het gewoon.
Het zou kunnen dat die vreemde ervaringen met de vliegfiets en die vrouw, aangeven dat jij je niet laat ontmoedigen door omgevings factoren die negatief zijn, maar óveral een oplossing voor probeert te vinden. Het er niet bij laat zitten dus! Dit is mijn idee bij deze droom.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 15-11-2009 13:23

heee
bedankt!
het zou best wel zo kunnen zijn eigenlijk:D
xxx
frozen eyes can't cry

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-11-2009 13:31

Wat een spannende droom,lijkt wel of ik een film zit te bekijken,,griepprik alles spannend erom heen,,het jaar 2012 ook dat zit in je droom,,,ja hoor dames ik sluit me helemaal bij jullie aan met deze droom.Je bent in je droom je angsten aan het verwerken Anous.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 23-11-2009 22:28

De droom en de uitleg van allen die reageerden heb ik met een warm hart gelezen.
Wat hebben we toch een prachtig forum met warme mensen he?
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”