Al of niet herinneren van dromen

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 18-01-2010 16:20

Denk dat je het goed hebt Carla,dat als we goed naar onze dromen kunnen kijken en daardoor er ook iets mee gaan doen,het ook helend kan werken.
Want omdat er vaak een symbolische boodschap in zit kan dat veel duidelijk maken over wat ons zoal bezig houd.En daar dus naar handelen ook.
En wat jij zegt Edith,laat ook zien dat het zo kan werken.'k Ga toch eens kijken of ik hier meer over kan vinden nog.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 18-01-2010 16:31

Hey cool.....!

Ik had wel dat gevoel er bij toen de vraag gesteld, maar daar vertrouw ik vaak nog niet genoeg op.
Toen ik het geschreven had en het terug las klonk het eigenlijk wel logisch.

Ik draag de steen nu niet meer de hele dag bij me, maar ligt nu op mijn nachtkastje.
En zo af en toe heb ik het gevoel dat ik 'm weer een dagje in mijn zak moet stoppen en bij me moet dragen :wink:

De twee heel duidelijke dromen gaven mij geloof ik niet echt een oplossing maar wel een soort van inzicht in een situatie. En dat was niet direct mijn situatie, maar indirect weer wel. Mmmm hoop dat jullie het nog een beetje snappen haha

Ben benieuwd wat het jou brengt Hannie.

liefs Carla
Live is a challance!

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 18-01-2010 16:41

Hoi Visje,

Ben even op die site wezen kijken, die had neer gezet. Dit is een nog betere uitleg dan ik had mee gekregen.

Dank je heb het net maar even geprint!

Liefs carla
Live is a challance!

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 18-01-2010 18:09

Ik had wel dat gevoel er bij toen de vraag gesteld, maar daar vertrouw ik vaak nog niet genoeg op.
Gut wat herkenbaar :wink:
Veel info hé, veel plezier ermee.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 18-01-2010 18:18

Ja het is nog steeds lastig.
Dit soort bevestigingen helpen dan wel :wink:
Live is a challance!

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”