wat ik nu toch droomde!!!

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

wat ik nu toch droomde!!!

Bericht door Annoeska30592 » 24-11-2009 09:33

hoiihoii
ik droomde vannacht heel vaag!
ik droomde dat ik ergens moest oppassen, maar dat ik de dag erna gewoon voor de gezelligheid wat kwam bijkletsen en drinken. Ineens werd een vrouw.. met 2 piercings naast haar wenkbrauwen aan de binnenkant(hahah) heel erg boos en wilde ze mijn gezicht helemaal volzette met piercings. Ik wilde niet, dus ik rende keihard naar mijn huis terug (dat was daarnaast, want in de droom waren we buren)
ik deed alle deuren op slot en ik rende keihard naar boven. Het vreemde was dat in de droom mijn ouders nog in hetzelfde huis woonden... terwijl dat nu niet meer zo is.
Opeens kwam mijn vader binnen. Hij was gezellig naar de stad geweest alleen kwam hij terug.. met zijn hele hoofd onder de piercings want dat vond hij mooi(had niets met die buurvrouw te maken in mijn droom want die was ineens foetsjie :lol: )
hij vroeg of ik het mooi vond en ik ging keihard gillend naar boven waarop mijn vader zei: wil jij het ook?

en toen werd ik wakker.. en ik moest zo hard lachen toen ik wakker werd vooral toen ik het aan mijn moeder vertelde en haar hoofd erbij zag!!

weet iemand wat dit betekend?
xxx
frozen eyes can't cry

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 24-11-2009 09:59

Hallo zeg, hoe kom je er op zo te dromen he.
Moet heel bizar geleken hebben. Heb verder totaal geen idee er bij, eens even m,n gedachten over laten gaan. Als er iets duidelijker is probeer ik het je te vertellen.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-11-2009 12:03

Hoi Annoeska

Kan het zijn dat er iets is dat je erg bezig houd en waarvan je weet dat andere mensen of iemand anders er anders tegen aan kijken?
Dat je het gevoel hebt dat zij hun mening willen opdringen en dat jij dat niet ziet zitten?
Dat je je er alleen in voelt staan en zelfs geen steun kunt vinden bij de mensen waar je normaal wel op kunt vertrouwen?

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 24-11-2009 17:36

Hoi Annoeska,

Heb het zelfde idee als wat Wilma zegt. Krijg het gevoel dat je veel dingen hebt gedaan om een ander te plezieren maar dat je je meer ertegen verzet. Anderen zijn daar dus ook niet blij mee en begrijpen je niet altijd. Je wordt sterker maar je vindt het moeilijk om jezelf duidelijk te maken van wat je wel en ook van wat je niet wilt. Daarom schreeuw je zonder woorden omdat je het niet durft te zeggen. Door je angst om te zeggen wat je eigenlijk wilt loop je ervoor weg en sluit je je af voor je omgeving. Je voelt je onbegrepen. Dat is mijn gevoel hierbij.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 24-11-2009 20:13

misschien is het dat ik in de klas.. eerst.. nouja.. kijk: ik ga met iemand om in de klas.. maar die zeurt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel.. en eerst liet ik het altijd gaan...! maar nu word ik er zelf helemaaaaaal gek van.. en ga ik soms beetje sago reageren.. maaar ik durf dan niet te zeggen dat ik dat echt vind.. omdat ik bang ben om dat meisje te kwetsen..
vat ik m zo misschien een beetje goed op?
xx
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-11-2009 20:18

Ik weet het niet lieverd, jij kan het zelf het beste invullen of het een beetje overeen komt met wat wij hierbij ervaren.
Zal er best wel eens mee te maken kunnen hebben, met dat meisje in je klas.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 24-11-2009 20:47

Dat zou heel goed kunnen Annoeska. Dat meisje claimt je dus en zuigt je als het ware leeg waardoor jij ook niet meer goed kunt reageren. Zou het toch eens met haar over hebben dan zonder daarbij haar met opzet te kwetsen. Is misschien niet makkelijk maar nu zit je er zelf ook mee en droom je erover.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 24-11-2009 20:47

pfff
das wel heel moeilijk hoor louisa.. want ze doet over alles moeilijk!
EN IK DURF het ook niet zo goed:P
xx
frozen eyes can't cry

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 24-11-2009 20:53

Zei ik ook al dat het niet makkelijk is maar je moet er zelf niet onder gaan lijden lieverd. Op deze manier kom je ook niet verder. Zou het toch voorzichtig proberen. Betrek het vooral op jezelf dat jij ermee zit en niet haar aanvallen op haar gedrag. Zoiets van: ik vind het leuk met jou om te gaan maar er zijn een paar dingen waarover ik wil praten. Ik voel me zus en zo omdat.... Snap je? Niet in de JIJ vorm gaan praten want dan voelt ze zich aangevallen. Betrek je het op jezelf hoe je je voelt dan zal het gesprek zeker makkelijker gaan. Hoop dat je er iets mee kunt.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-11-2009 21:16

Hoi Annoeska

Ben het helemaal met Louisa eens. Het feit dat je hier mee zit en er ook last van hebt, kan zeker in je droom tot uiting komen.
Als je het niet allen kan of durft, zoek dan iemand die je bij staat, niet dat die voor je praat, maar het hoort wat je zegt en waar je later mee kunt evalueren hoe het gesprek met dat meisje verlopen is.
Dan kan je geen welles nietes spelletje krijgen.
Terwijl jij heel goed weet wat je wel en niet wilt en kunt lijkt zij mij je steeds te overtreffen in haar doen en laten waardoor jij je irriteert.
Het is goed om je menig te zeggen tegen haar, ook al is het nog zo moeilijk voor je.
Ik denk dat je sterker hierin bent dan je nu beseft.

Knuffel Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”