dromen over een oud dorp

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

dromen over een oud dorp

Bericht door soulsjourney » 27-12-2009 16:18

de laatste dagen droom ik als een gek. Leuk zou je denken maar ik wordt er vaak door wakker.

Ik had gister of eergister een heldere droom dat ik in een dorp was en ik liep op een plein (midden van het dorp)
Er waren winkeltjes en zo en er zaten mensen in stoeltjes buiten. het was mooi weer. Het leek er erg gezellig.
Ik liep langs een soort muurtje waar letters op hoorden te staan maar de helft was eraf gevallen waardoor ik de tekst of naam niet kon lezen. Achter dit muurtje was struikgewas.

Iets verderop zag ik opeens een enorme mooie boom. Helemaal groen met grote bladeren en hele grote roze bloemen die leken op enorme lelies. De bladeren en bloemen hingen bijna op de grond. Een heel mooie zachte kleur roze.
De boomkruin was rond en als je er wat verder vanaf stond leek het net op een halve maan.

opeens zag ik bij een vijver of meertje iets vliegen. het was een vogel. toevallig had ik mijn fototoestel bij me en deze vogel had zulke mooie kleuren dat ik hem wilde fotografen.Eerst dacht ik dat het een ijsvogel was maar deze vogel had alleen diepere kleuren zoals donkerrood en alle aarde kleuren. Toen zag ik het dat het een kolibrie was.
Ik probeerde hem te fotograferen en na een aantal malen proberen lukte me dat ook.

Ik weet alleen verder nog dat toen ik in het dorpje was er een man bij me was. Helaas wat ik de rest van hem niet meer.
Toch had ik het gevoel dat ik in schotland of engeland was en ik vond het zo'n leuk dorpje.
toen ik bij de letters was zag ik een stuk verderop een soort haven. Daar wilde ik heen maar de droom eindigde bij de kolibrie.

groetjes

Soulsjourney

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Lelies zoete nectar.

Bericht door karin » 28-12-2009 00:50

De kolibrie,,onuitputtende vreugde,levensnectar(Lelies)

Met vliegen maakt hij een bromend geluid,,,doe dat zelf ook in jou leven,neurie,maak geluidjes,fluit,brom net zoals de kolibrie dat doet.Hij bouwt zijn nest met veel zorg,,vandaar dat het jou wil zeggen richt jou huis(kamer) eens wat anders in.Er is geen één vogel die achteruit kan vliegen wel de kolibrie..zo doe jij dat in je droom, je beweegt je naar het verleden om daaruit de vreugdevolle stemmende nectars te halen.Ze zijn ook geassocieerd met het feeénrijk door zijn kleuren,haal daar jou kracht. Ook speelt hij graag in het water ook dat komt hier in jou droom voor,, lieverd speel,lach net zoals een kind het doet.Een kolibrie kan wel 50 tot 60 maaltijden per dag eten veel nectar,en kleine insecten,het wil jou zeggen hou je suikerspiegel goed in de gaten.De kolibrie legt twee eieren,wat weer heel symbolisch is.2 is het getal van het innerlijke zelf,het vrouwlijke,waaraan we geboorte en expressie moeten verlenen,willen we vreugede in onszelf vinden.Ik lees ook de Boom leek op een maan,ook die laat jou het vrouwlijke zien.Een man zag je alleen je erkent hem niet ,ook de partner geeft de moeder kolibrie geen hulp.Zei is een harde werker.
De kolibrie bezit de kennis der bloemen voor genezing,zij kunnen jou leren bloemen te gebruiken om te genezen en harten te winnen in de liefde.(bach bloesems,bloemelixers.
Speel ,zing en dans,dan zal jij de nectar van het leven proefen.
Warme groet,Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

re:droom

Bericht door soulsjourney » 28-12-2009 10:52

hoi

wat leuk. ik heb ook altijd honger :oops: mijn moeder zegt wel eens dat ik 2 lintwormen heb haha
Ik ben wel gevoelig voor kleuren. Teveel harde kleuren wordt ik geirriteerd van of overladen en ik heb liever zachtere pastelkleuren. Groen is mijn lievelingskleur.
(lichtgroen dan wel, niet knal of hard groen)

Met feeen heb ik niet zoveel wel noemt iedereen me op het 1e gezicht altijd een elf om de een of andere reden.

Ja met water heb ik iets. het maakt me rustig. ik kan er uren naar turen. ik zou graag aan de zee wonen maar helaas kan dat niet (ik woon vlakbij meppel)
verschillende mediums en paragnosten die ik over de jaren heb geraadpleegt zeggen allemaal dat ik iets met water heb maar echt erachter komen kunnen ze niet. Misschien omdat ik het sterrenbeeld kreeft heb en maanteken schorpioen. Ik heb ooit een professionele geboortehoroscoop laten maken en daar kwam ook al uit dat ik wel heel erg veel waterplaneten in mijn teken heb.. Ook het werken met het occulte en onbewuste kwam daar heel erg naar voren.

ja 2 klopt ook weer wel. grappig. alleen dan iinde vorm van het mannelijk en het vrouwelijke. Door een mediamiek gemaakt schilderij over oa vorige levens kwam ik erachter dat ik de balans tussen mannelijk en vrouwelijk moet leren balanceren. het is nu iets te vaak mannelijk
:oops:

De maan, sja komt denk ik door mijn sterrenbeeld kreeft weer.als het volle maan is nou dan kan ik slapen 's nachts wel vergeten..
ik kan daar of heel erg last van hebben of juist weer niet.

sja de huiskamer verbouwen kan in dit geval niet zo goed. ik woon in een soort bovenwoning en heb keuken en kamer in 1. er is niet zoveel ruimte om alles te verschuiven (ook ivm stopcontacten die hier op de stomste plekken zitten) en ik ben bezig om te verhuizen alleen wil dat nog niet zo lukken.

bloemen heb ik niks mee. ik ben een nul op bloemengebied. ik vind bijv bachbloesems dan ook weer niks aan (sorry voor de mensen die het gebruiken) en kan nooit onthouden wat wat doet. Op heel flora gebied (planten en bloemen) ben ik echt een nul. ik heb ook totaal geen groene vingers.
raar is dat wel want iedereen zegt me dat ik een band met de natuur heb maar tot nu toe is dat nog niet zo. Het helen of genezen gedeelte weer wel. Iedereen die me kent of heb gesproken op paranormaal gebied zegt dat ik heel sterk ben maar goed tot nu toe heb ik daar nog weinig van gemerkt.

met mannen heb ik helemaal geen geluk helaas. ik kan er heel goed mee omgaan maar de meeste vinden me te raar (lees excentriek) omdat alhoewel ik al 32 het soms lijkt alsof ik 10 ben. Met vrouwen kan ik niet zo goed omgaan, met mannen dus weer wel. ik ben wat ze in amerika etc noemen een tomboy.
ik moet alleen altijd uitkijken met het 'spelen' met mannen dat ik niet te ver ga want dan neemt de vrouwelijke kant het wel weer over en die kan dan nogal sterk zijn :lol:

wel leuk om zo te lezen. klopt ook nog wel. ik kan mijn eigen dromen nooit uitleggen.
Op dit moment zit ik in heel veel onzekerheid. ik heb al vaak gedacht ik bel iemand (sonja, sita of 1 van de andere mediums) op astrotv maar ik ben dan weer een held op sokken en ik vind het best nog wel duur (10 min is al 8 euro en ik heb geen vaste telefoon maar allene mobiel dus dat komt er nog bij) maar goed als je er wat aan hebt..

Als ik nog andere dromen heb zal ik ze posten!

groetjes en bedankt :D

Soulsjourney

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 28-12-2009 21:32

Met Liefde gedaan,zijn er nog vragen hoor ik het graag.
Warme groet,
karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”