mee rijden ?

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

mee rijden ?

Bericht door berdien » 01-01-2010 15:11

nou weer zo'n rare droom?

droomde dat ik in auto mee reed colega (die heeft niet eens rijbewijs? en heb niks met haar verder?)
ooooooh ze reed heel gevaarlijk ik vond het dood eng anderen hadden er geen moeite mee ,wat ik erg vreemd vond want ik was zoooo bang
wilde uit stappen maar de anderen vonden dat raar ........ verder weet ik het eigenlijk niet zo meer ???
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 02-01-2010 13:37

Lieve Berdien,

Wil je niet bang maken hoor maar ik heb het gevoel dat hier een soort waarschuwing in kan zitten. Vraag me niet hoe of wat.
De waarschuwing is ook alleen voor jou, de andere in deze rit hebben er nl. geen last van

Liefs Carla
Live is a challance!

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 03-01-2010 15:21

nou niet bang maken :shock:
een waarschuwing klinkt toch best heel eng Carla
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 03-01-2010 15:40

Mijn gevoel geeft hieraan,mee rijden hoef niet met een auto te zijn,je kan ook meerijden in een idee van een ander,in gedachten van een ander,in een mening van een ander,in een keuze van een ander.Het geeft jou wel aan berdien dat jij het niet leuk vind om mee te rijden jij wil graag uitstappen,alleen jij vind het eng.Welke beslissingen ga jij nemen,of komen met een ander,je hart geeft aan dat jij het er niet mee eens bent,toch neem jij die stap.Lief luister naar jou Hart ,,wat je Hart zegt daar naar handelen.Wat een ander daarvan vind,is hun probleem.
Zo is mijn ervaring.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 03-01-2010 15:47

o bedankt karin mmmmm luisteren naar mn hart jeee daar heb ik best moeite mee
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 03-01-2010 19:53

Als je dan moeite hebt om naar je hart te luisteren luister dan maar naar dat stemmetje van binnen.............die heeft het eigenlijk altijd wel goed :wink:

Niet bang zijn ( het is misschien maar een klein schouder tikje dat je even moet opletten) gewoon ogen en oren open houden en naar dat stemmetje luisteren, komt het helemaal goed!

liefs Carla
Live is a challance!

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”