dromen

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Petra
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 10-08-2010 15:32

Bericht door Petra » 15-08-2010 22:05

twee zielen 1 gedachten hihi :P (berdien en louisa)

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-08-2010 22:21

Voor mijn gevoel ben je inderdaad zoals je al aan gaf, al een tijdje een andere 'weg' ingeslagen. Dit gaat nog al vlug voor jouw beleving, daarom leek het in de droom ook snel te gaan, jij gaat niet te snel, maar de veranderingen die je toch bemerkt boezemen je misschien onbewust wat angst in?

Je weet niet wat de uitkomst zal zijn, maakt beetje onzeker. Dat geeft de weg aan die op houd en donker wordt.
Het feit dat je later in een droom alles mooier én gekleurde bloemen en gras ziet, én witte (scheiding) paaltjes, lijkt mij toe dat je beslist op de goede weg bent en ook een goede grens aan geeft van wat wel en niet haalbaar is voor jou,daarom ook niet te vlug wil/gaat.

Heel positief zie ik deze gegevens in jouw dromen, mooi om te lezen ook is de volgorde er in.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Petra
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 10-08-2010 15:32

dromen

Bericht door Petra » 16-08-2010 20:34

dank je wel hannie :D
ik kan het zeer zeker plaatsen nu :wink:
ik dank jullie alle xxx
liefs petra :D

Petra
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 10-08-2010 15:32

algemene dromen overleg

Bericht door Petra » 06-10-2010 22:17

hallo lieve mensen
ik heb een vraagje wie kan mij hier mee helpen {het gaat over een vriendin van mij )
zij ziet in haar droom steets blauwe flitsen als ze haar ogen dicht doet en denk dan droom ik of niet ? ze ligt dan in bed
ze zie tegen mij het is net of het een lamp is van een zieken auto of politie auto zoon zwaai licht
ze ziet alleen dat licht wat draait
verder ziet ze niets
ze heeft dit al een paar keer gehad zei ze
ik kan haar hier geen antw, op geven mis 1 van jullie ?
of mederen antw, zijn natuurlijk ook welkom .
ik weet dat dromen een betekenis hebben
mis kunnen we het met ze allen op lossen voor haar dat zal ik heel fijn vinden en ik denk zei ook
liefs petra :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”