Brand

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
Jizzle
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-08-2010 14:00

Brand

Bericht door Jizzle » 23-08-2010 14:13

Goeiedag! lol

Weet iemand misschien wat het betekent als je droomt over een brand in huis?

Ik heb dat nu al 2 keer gedroomd alleen was de brand niet bij mij thuis maar bij de buren.
De eerste keer dacht ik dat de brand bij mij was en toen was ik niet thuis maar buiten, toen ik aan kwam zag ik dat de brand bij de buren was. Er was toen wel een brandweerauto maar geen brandweerdman.

De tweede keer was ik wel thuis en werd ik gewaarschuwd door omstanders en ik ging toen maar naar buiten maar er was geen brandweerauto bij deze keer.

Er zit bijna 2 jaar tussen deze dromen.


Alvast bedankt P

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-08-2010 18:47

Hoi Jizzle

Hierbij voel ik een intens verlangen, weet niet waarnaar, maar het zit diep. Je weet niet goed hoe je er mee om moet gaan en kijkt er naar en worsteld ermee (brand = verlangen en bij de buren = er naar kijken)
De brandweerauto kan zijn dat je een steun en toeverlaat wilt zijn voor anderen? Maar niet goed weet hoe of dit wel weet maar niet weet nog hoe het uitpakt?

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Jizzle
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-08-2010 14:00

Bericht door Jizzle » 23-08-2010 19:53

Hi Wiba


De eerste droom heb ik dus gehad tijdens die dromen over mn ex en in de eerste kwam hij ook voor. En vannacht die 2de. Is het verlangen dan naar hem? Of verlangt hij naar mij ? Wan t ik zag vanmiddag op een site over dromen dat als er brand is naast jou dat het kan gaan om iemand die dicht bij je staat. Ik weet idd niet goed hoe ik moet praten over mijn echte gevoelens.
Maar als het wel om mijn gevoelens gaat waarom zit het dan zo diep?
Wat moet ik ermee? Wat nu? P

Bedankt

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-08-2010 21:09

Je neemt de droom te letterlijk. Denk dat er een verlangen is, naar bepaalde gevoelens.
Maar dat heeft niet letterlijk met je ex te maken, maar met je persoonlijke ontwikkeling.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”