Op mijn werk

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 30-08-2010 19:44

maar ik beloof je dat ik zeker aan je zal denken als ik weer in een soortgelijke zandduin lig en ik kan het niet verklaren, dat ik zeker aan jou zal denken .....................
Dank je Wiba :)


Vannacht had ik nog een droom :roll:
Was op mijn werk, maar kon niets doen omdat mijn veiligheidsmiddelen niet compleet waren en was door ziekte voor het eerst terug na lange afwezigheid. Maar ja ik kon niets doen. Dus moest ik een etage met de lift omhoog en kwam daar op een plaats uit waar water werd gezuiverd. Je zag dat men door druppelen stoffen toevoegen aan het water. Maar ik zei dit is toch niet mijn werkplek ofwel?. En toen werd ik wakker.

Aan Wiba nu de beurd om te vertellen .... :wink:
Don't shoot the messenger

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 06-09-2010 15:06

Hallo Kees,

Ik ben vaker dromen over liften tegengekomen en bijna altijd betekende het een reis door de chakra's.

Zou het kunnen dat je omhoog reiste naar je hoger bewustzijn, waar je min of meer een poosje het contact mee verloren had? ( afwezig door ziekte)


Wat verder in mij opkwam bij jouw droom is: een binnen sijpelend bewustzijn dat gezuiverd werd.

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 06-09-2010 19:38

Hallo Carla,

Dit zou wel eens goed kunnen afgelopen half jaar ben ik wel op mijn
werk door ziekte afwezig geweest. Dat zou dus heel goed kunnen.
Meestal zend en ontvang ik dan ook met mijn kruinchakra.
Bedankt voor je mooie uitleg.

Liefs ...Kees
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”