droomede vannacht over hersen operatie

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

droomede vannacht over hersen operatie

Bericht door allisa26 » 31-08-2010 11:44

vannacht ging mijn droom over een kind dat tal van operaties nodig had
oa ook een hersenoperatie
ook droomde ik over slangen die iemand losliet lopen
en ja over water
beetje vage droom
de vorige nacht droomde ik dat ja de hoofdrol speelster was ik neit in de droom maar eigenlijk ging het wel over mij...
droomde dat ik ging doodgaan, dat het oke is, een nieuwe start, nieuw begin, mensen spraken me aan in die droom dat het zo oke is
ja die droom betekent voor mij denk ik niet het letterlijk doodgaan eerder oudheid achterlaten en een nieuwe start met dingen
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 05-09-2010 20:49

Heb je zelf het gevoel ook dat je voor een nieuw begin staat? Nieuwe ontwikkelingen in je leven?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 05-09-2010 21:34

dat klopt wiba dat klopt helemaal :)
het is al een tijdje de laatste maanden heel erg bijzonder voor me
ja dat klopt dus :)
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

illyria_girl
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 05-10-2010 01:43

Bericht door illyria_girl » 05-10-2010 02:36

Dat is een redelijk duidelijk duidelijke droom, volgens mij.

Het deel van de operaties, vooral de hersenoperatie wil volgens mij zeggen dat je veel van u gedachten aan het omdraaien bent, nieuwe denkwijzen aan het vormen bent.

De slangen wijzen volgens mij angst aan, volgens mij is een deel van u angstig voor die ommedraai.

En het water wil volgens mij zeggen dat je kalmer aan het worden bent, innerlijk en uiterlijk. Je bent een innerlijk rust aan het vinden dat je vroeger niet had.

En het doodgaan was zeker puur symbolisch. In sommige culturen dopen ze een volwassen iemand en verklaren ze die persoon 'dood' en wederboren. Dat is wat het volgens mij betekent.

Xjes. Kusjes, geen knufjes
Hope is a waking dream --- Aristotle

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”