zand

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
passie09
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-09-2010 19:37

zand

Bericht door passie09 » 27-09-2010 19:43

Heb afgelopen nacht intens gedroomt... kan op zich zelf interpreteren maar misschien dat iemand anders het weer in een ander daglicht kan zien...

'ik droomde dat ik thuis was en buiten een lawaai hoorde...
Ik vroeg aan mijn dochter of zij wist waar dat lawaai vandaan kwam.... ze wist het niet.
Toen keek ik naar buiten, de voortuin in en zag dat graafmachines ed de gehele voortuin en zelfs de straat zover als ik kon kijken hadden omgewoeld en met witzand hadden bedekt.
De tuin met haar plantjes was volledig verdwenen.


Toen droomde ik dat mijn dochter en ik bezig waren om mooie plantjes te planten in onze nieuwe voortuin.
Exotische planten oa een koskosnotenplant en diverse andere plantjes kregen een goed plekje in onze voortuin.
Het voelde heel goed en toen we klaar waren hadden mijn dochter en ik allebei een tevreden gevoel erbij'

Dat was mijn droom.

Ben benieuwd naar reacties!

:D
Eén kaars kan duizenden andere kaarsen aansteken zonder haar levensduur te verkorten...

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 27-09-2010 23:01

Hallo Passie,
Ik heet je van harte welkom op ons forum...zou je zo vriendelijk willen zijn om je aan ons voor te stellen?Op je droom komt vast een prachtig antwoordt.
Warme groet,
karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”